fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Zaposlovanje ključnega tehničnega kadra – vloga blagovne znamke delodajalca

Izobraževalni program
Ura: –
Izobraževalni program

990,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Intenziven izobraževalni program, prilagojen izzivom pridobivanja in zadržanja ključnih kadrov na tehničnem področju


Danes morate podjetja za privabljanje najboljših kandidatov/talentov s tehničnega področja imeti izdelano posebno strategijo, ki bo poslovni javnosti podala sliko odličnega zaposlovalca in odgovornega delodajalca. V nasprotnem primeru tvegate, da vas potencialni ključni kadri sploh ne opazijo ali vas v procesu iskanja nove zaposlitve ne jemljejo kot zaželenega delodajalca. To je še posebej pomembno na tehničnem področju, kjer primernih kandidatov/ talentov na trgu dela izjemno primanjkuje, vsem pa najpomembnejša vrednota ni  višina plače in materialne bonitete. Ob tem je zelo pomembno tudi ohraniti zaposlene, ki prinašajo največ vrednosti podjetju in predstavljajo organizacijo v najboljši luči.

Tako je izgradnja blagovne znamke delodajalcev oziroma Employer branding vedno bolj ključen proces, ki mora biti del kulture in strategije vsakega podjetja na tehničnem področju, saj je danes pod lupo vse, kar komunicirate – doslednost in strokovnost zaposlenih ter odnos do potencialnih kandidatov, poslovnih partnerjev ter strank.

Ta združuje vse organizacijske procese, ki vplivajo na zaposlenega od prvega stika z organizacijo, izbora in zaposlovanja, dejanske zaposlitve, nenehnega osebnega in profesionalnega razvoja, sistemov nagrajevanja do odhoda zaposlenega. Pri tem nikakor ne gre le za pridobivanje najboljših talentov. Izgradnja blagovne znamke delodajalca se v resnici začne pri grajenju kakovostnih odnosov med organizacijo in zaposlenimi: srečni zaposleni so najboljši ambasadorji dobre znamke delodajalca.

Pomembno se je vprašati:

  • Kako nase opozoriti tiste, ki aktivno ne iščejo nove zaposlitve, vi pa si jih želite v svoji ekipi?
  • Želite okrepiti partnerstvo z obstoječimi in potencialnimi zaposlenimi, ki bodo ponosni na svojega delodajalca?
  • Ali želite komunikacijsko strategijo, ki k vam vabi primerne kadre in ključne talente?
  • Želite uživati prednosti zaželene in močne podobe delodajalca v tehničnem sektorju?
  • Ste se kdaj spraševali, kako nekateri delodajalci vedno privabijo najboljše kadre, čeprav ne ponujajo boljših plač in dodatnih ugodnosti?
  • Zakaj kandidati v nekaterih podjetjih tam ostanejo in so zavzeti, ne glede na finančne pogoje, ter predvsem katere vrednote so jim pomembne?
  • Ali se zavedate, da dobro ime podjetja kot delodajalca poslovnim partnerjem da vedeti, da imate zaposlene najboljše kadre, ki jim nudijo najboljše storitve ali izdelke?

Pridobite odgovore na vprašanja in spoznajte najboljše prakse, ki jih uporabljajo kadrovski strokovnjaki s tehničnega področja – na izobraževalnem programu.


Program sestavljajo:

  • 3 interaktivne delavnice*:
    • Od strategije delodajalca do aktivnega izvajanja znamčenja delodajalca
    • Izziv iskanja ključnih kadrov v tehničnem sektorju
    • Skrb za karierni in osebni razvoj zaposlenih
  • 1 študijsko gradivo: Blagovna znamka delodajalca in privabljanje top talentov
  • Dostop do spletne učilnice, kjer se nahajajo vsa gradiva in pomembne informacije o poteku izobraževalnega programa.

*Prvi dve delavnici izvajamo online v živo preko videokonferenčnega orodja, tretjo delavnico izvajamo v živo na lokaciji (odvisno tudi od omejevalnih ukrepov v državi).


Certifikat: Po uspešno opravljenem testu prejmete certifikat Forum Akademije »Strokovnjak za zaposlovanje tehničnega kadra« v slovenščini in angleščini.

  • Srečanja bodo potekala v obliki treh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju, prvi dve v online obliki v živo, preko videokonferenčnega orodja, tretjo delavnico izvajamo v živo na lokaciji (odvisno tudi od omejevalnih ukrepov v državi). Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Pri izvajanju delavnice v živo na lokaciji v celoti upoštevamo omejitve Vlade RS in priporočila NIJZ za omejevanje okužb.
  • Delavnice trajajo 4 oziroma 5 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Za vsako delavnico boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Poudarek izobraževanja je na razumljivi razlagi in praktičnih primerih. Zasnovano je tako, da boste na delavnicah obravnavali konkretne primere, prejeli želena pojasnila ter skozi diskusijo v sproščenem vzdušju prišli do novih rešitev.
  • Študijsko e-gradivo je namenjeno samostojnemu študiju, s katerim boste osvojili dodatna znanja in veščine, pomembne za vaše delo. Podatke za dostop do spletne učičnice boste prejeli po elektronski pošti, da si jih lahko ogledate ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • V primeru uspešno zaključenega izobraževanja (glej “Zaključek izobraževanja”) boste prejeli certifikat Strokovnjak za zaposlovanje tehničnega kadra v angleškem in slovenskem jeziku kot potrdilo o uspešno zaključenem izobraževalnem programu.

Program je namenjen: vodjem in zaposlenim v kadrovskih oddelkih ter vsem, ki jih ta tematika zanima.

Preko podanih informacij ter nasvetov in diskusije s predavateljicama in ostalimi sodelujočimi boste:

  • nadgradili svoje veščine pridobivanja ključnih kadrov v tehničnem sektorju;
  • pripravili in izvajali učinkovito strategijo gradnje blagovne znamke delodajalca;
  • za svojo organizacijo vodili vse faze pridobite in zadržanja ključnih kadrov;
  • preko različnih praks skrbi za zaposlene poskrbeli, da bodo ti postali in ostalo vaši ponosni ambasadorji.

Z udeležbo in sodelovanjem na izobraževanju boste dolgoročno dosegli:

  • povečanje zanimanja ključnih tehničnih kadrov/ talentov na trgu dela za delo v vašem podjetju,
  • višanje pozitivnega tržnega položaja pri partnerjih in strankah;
  • povečanje in angažiranost zaposlenih, kar vpliva na produktivnost, ustvarjalnost in inovativnost, dolgoročno pa na prodajo storitev in izdelkov;
  • povečanje zvestobe zaposlenih, kar zmanjšuje možnost odhoda zaposlenih in s tem povezane stroške.

Vsebina

  • Kaj je blagovna znamka delodajalca in zakaj je pomembna?
  • Pozicioniranje podjetja in skrb za image; po čem želimo biti prepoznavni?
  • Koraki ustvarjanja blagovne znamke delodajalca
  • Kultura, poslanstvo, vizija, vrednote, temelječe na sreči – in njihova komunikacija znotraj branda
  • Srečni zaposleni so boljši zaposleni – vpliv na srečno uporabniško izkušnjo in lojalnost strank

Avtorica: dr. Maja Konečnik Ruzzier

  • Učinkovito upravljanje blagovne znamke delodajalcev
  • Ocena blagovne znamke vašega delodajalca
    • Kaj pravijo obstoječi zaposleni o vas?
    • Kaj pravijo trg in potencialni zaposleni o vas?
  • Določitev in oblikovanje strategije blagovne znamke delodajalca
    • Vprašanja, na katera je treba odgovoriti
    • Imetniki ključne blagovne skupine delodajalcev
    • Vrednote delodajalca in kaj želite doseči
    • Kaj je predlog o vrednosti delodajalca (EVP)
  • Marketinške aktivnosti za podporo izgradnje blagovne znamke delodajalca
    • Zakaj in kako v aktivnosti vključiti marketing oddelek in kako določiti sodelovanje
    • Oglaševanje storitev in izdelkov preko zaposlenih in strokovnjakov
  • Vključevanje zaposlenih v proces oblikovanja podobe delodajalca
    • Zadovoljstvo zaposlenih z delom v organizaciji kot pomemben vidik gradnje podobe delodajalca
    • Sporočanje potenciala organizacije zaposlenim in potencialnim kandidatom
  • Komunikacijske strategije blagovne znamke delodajalca – načini sodelovanja zaposlenih v znamčenju delodajalca, kjer se »širi glas« o zaposlenem kot strokovnjaku kot o njegovem delodajalcu kot podjetju
    • Družabna omrežja (zahtevati/pričakovati sodelovanje na družabnih omrežjih in kdaj bo zaposlen samoiniciativno podal informacije o podjetju, storitvah in izdelkih …)
    • Moč medijskih objav na ugled podjetja (intervju, predstavitev storitev, sodelovanje zaposlenih kot nosilcev inovacij na tehničnem področju …)
    • Sodelovanje zaposlenih pri projektih, ki povezujejo podjetje z drugimi organizacijami s področja
    • Podpora zaposlenim, da informacije o podjetju ter inovacijah delijo na različnih dogodkih

Predavateljica: Urška Stanovnik

  • Kdo je primeren kandidat?
  • Postopek iskanja ključnega kadra v praksi:
    • Kako napisati primeren oglas za tehnični kader
    • Katere kanale promocije uporabiti
    • Kako še drugače najti in privabiti kader, “ki ga ni”
  • Posebnosti zaposlitve ključnega kadra/ strokovnjakov s tehničnega področja
  • Kako prilagoditi zaposlitveni razgovor glede na delovno mesto, ki ga iščemo
  • Plača, bonitete in druge ugodnosti za nove zaposlene
  • Onboarding – ključ do uspešnega dolgoročnega sodelovanja
  • Razvoj karierne poti novega zaposlenega
  • Delo chief happiness managerja pri skrbi za novo zaposlenega
  • Kratkoročna in dolgoročna strategija iskanja ključnega kadra

Predavateljica: Urška Stanovnik

  • Posebnost različnih generacij zaposlenih in njihove vrednote
  • Načrt za osebni, strokovni in karierni načrt zaposlenih
  • Sistem nagrad in bonitet
  • Skrb za zaposlene preko ugodnosti
  • Razvojni razgovori in pogovori – dnevno, tedensko, mesečno, letno
  • Posebnosti zaposlitve strokovnjakov s tehničnega področja
  • Spremljanje dela in rezultatov dela zaposlenega in delodajalca
  • Medsebojno spoštovanje, razumevanje in napredek skozi proces medsebojne motivacije

Predavateljica: Tamara Valenčič

*Tretjo delavnico izvajamo v živo na lokaciji (odvisno tudi od omejevalnih ukrepov v državi).

  • Izobraževanje zaključimo s pripravo izbrane naloge
  • Prejem certifikata Strokovnjak za zaposlovanje tehničnega kadra

Avtorji

dr. Maja Konečnik Ruzzier

Dr. Maja Konečnik Ruzzier je redna profesorica trženja na ljubljanski Ekonomski fakulteti, kjer je doktorirala s področja premoženja blagovnih znamk. Sodelovala je pri več svetovalnih in raziskovalnih projektih, med vidnejšimi je projekt izgradnje znamke Slovenije »I feel Slovenia«, ki je tudi mednarodno zelo uspešen in prepoznaven. Podjetjem pomaga preko izobraževanja ter njihovega strateškega pogleda razvijati pozicijo blagovnih znamk na trgu.

Tamara Valenčič

Tamara Valenčič je strokovnjakinja na področju razvoja in upravljanja talentov, organizacijskega designa in HRMja ter komuniciranja. Ima bogate izkušnje s povezovanjem dveh strok – HRM in komunikacij, ki jih povezuje v oblikovanje in postavljanje organizacijskih kultur, ki temeljijo na učinkovitosti in vključevanju sodelavcev. Na svoji profesionalni poti se je preizkusila v vladnem okolju, na Gospodarski zbornici Slovenije, v telekomunikacijski industriji ter mednarodni korporaciji. Nazadnje je spoznala tudi start-up okolje. Danes je samostojna svetovalka na področju HRMja ter dobra poznavalka visokotehnoloških okolij in specifik trga IT talentov. Za svoje dosežke je prejela regionalno priznanje ProPR in bila Kadrovski manager leta v Sloveniji.  Tamara je aktivna članica, mentorica in predavateljica pri številnih strokovnih združenjih, soustvarjalka BEEP Instituta in ustanoviteljica ter organizatorka srečanj skupine »HRM in the New World«, ki združuje preko 800 HR strokovnjakov in drugih napredno mislečih ljudi. 

Urška Stanovnik, univ. dipl. psih.

Urška Stanovnik, univ. dipl. psih. že več kot 10 deluje na HR področju, kjer jo bolj kot ustaljene prakse zanimajo novodobni pristopi in načini, kako ustvariti še boljšo izkušnjo za (potencialne) zaposlene. V podjetju Optiweb ustvarja ravnovesje med potrebami zaposlenih na eni strani in poslovnimi potrebami na drugi strani.

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.