Merila so element za vrednotenje ugodnosti posameznih ponudb in njihovo medsebojno primerjavo. Gre za razlikovalne znake med dopustnimi ponudbami, katerih izbira odraža naročnikovo presojo pomembnosti posameznih okoliščin, povezanih s predmetom ali izvedbo naročila. Povezana so z vsebino ponudbe in so primarno namenjena merjenju ekonomskih […]
Category:Merila
Reference kot merilo v praksi Državne revizijske komisije
Državna revizijska komisija je v dosedanji praksi, ki je temeljila na Zakonu o javnem naročanju iz leta 2006 (ZJN-2), pri presoji ustreznosti meril poudarjala zlasti ekonomske vidike meril. Praksa je izhajala iz predpostavke, da lahko naročniki merijo predvsem tiste elemente ponudbe, ki za njih pomenijo določeno ekonomsko […]
Ocenjevanje kadrovskih vidikov poslovanja ponudnika
Kot je bilo že zapisano, ZJN-3 v 84. členu med merili, ki lahko pridejo v poštev pri ocenjevanju ekonomsko najugodnejše ponudbe, primeroma našteva tudi organiziranost, usposobljenost in izkušenost osebja, ki bo izvedlo javno naročilo, če lahko kakovost osebja bistveno vpliva na raven izvedbe javnega naročila. V zadevah št. 018-229/2016 in […]
Izpolnjevanje pogojev glede kadrovske sposobnosti »vodja del« s podizvajalcem, ki je fizična oseba
I. V praksi ni sporno, da lahko gospodarski subjekt (v nadaljevanju: ponudnik) izpolni kadrovsko zahtevo glede vodje del, upoštevajoč razpisno dokumentacijo, ki dovoljuje uporabo zmogljivosti drugih1 na način, da za vodjo del nominira podizvajalca. Sporno pa je, kako naj to stori, saj […]
Določitev meril za oddajo javnega naročila
Uvod Če ni podana katera izjema iz Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/2015 s sprem.; v nadaljevanju: ZJN-3), mora subjekt, ki je opredeljen kot naročnik po 9. členu ZJN-3, pred sklenitvijo pogodbe za izvedbo gradenj, dobavo blaga ali izvajanje storitev, če ta pogodba pomeni javno naročilo, […]