Naročniki pogosto spreminjajo ali dopolnjujejo podatke iz objave obvestila o javnem naročilu in razpisno dokumentacijo, bodisi na lastno iniciativo bodisi zaradi pripomb zainteresiranih gospodarskih subjektov. V takih primerih morajo, če so pred tem objavili obvestilo o javnem naročilu, objaviti obvestilo o dodatnih informacijah oz. popravku. To obvestilo morajo naročniki objaviti tudi, kadar spreminjajo ali dopolnjujejo navedbe v predhodnem oz. periodičnem informativnem obvestilu.
Kadar se postopek oddaje javnega naročila ne konča z izbiro najugodnejšega ponudnika, temveč z ustavitvijo postopka, zavrnitvijo vseh ponudb ali izločitvijo vseh ponudb kot nedopustnih, morajo naročniki objaviti obvestilo o nedokončanem postopku. Tudi zoper takšen izid postopka oddaje javnega naročila je seveda dopustno uveljavljati pravno varstvo, zato ZJN-3 določa, da naročnik pošlje v objavo obvestilo o nedokončanem postopku v roku 48 dni od sprejema odločitve, vendar ne pred pravnomočnostjo te odločitve.