Vprašanje: Elektronski sistem za oddajo ponudb ni deloval, zato ponudbe nismo mogli pravočasno oddati, kaj naj storimo?
Odgovor: To se je v praksi že večkrat izkazalo kot problem, ki pa ga rešuje ZJN-3B, ki se je začel uporabljati 1. januarja 2022, saj v 88. členu določa,[1] da odpiranje prijav in ponudb ne sme biti izvedeno prej kot eno uro po roku za oddajo prijav ali ponudb. Ta čas pa je lahko daljši, kar je smiselno upoštevati pri določanju roka za oddajo in odpiranje ponudb. Če bo šlo za resne motnje v sistemu, potem boste na ta način lahko preprečili, da se ponudbe, ki so prispele, odprejo. Motnje v delovanju sistema morajo nastopiti v zadnjih 60 minutah pred iztekom roka, ki je določen za oddajo ponudb. Kot ponudnik pa morate nemudoma (najpozneje 30 minut po roku za oddajo prijav ali ponudb) o tem obvestiti naročnika. Če upravitelj elektronskega komunikacijskega sredstva, ki ga uporablja naročnik, naročniku potrdi nedelovanje sistema, mora naročnik podaljšati rok za oddajo ponudb za najmanj dva delovna dneva v primeru postopka oddaje naročila male vrednosti oziroma najmanj pet delovnih dni v primeru drugih postopkov za oddajo naročila.
[1] 88. člen ZJN-3B (Uradni list RS, št. 121-2575/2021).