Košarica

Novo za naročnike paketa OPTIMUM: e-obveščanje Preizkusite zdaj >>

[email protected] | 02 250 18 00

Pravila o obveščanju

Spremembe v 90. členu ZJN-3 so namenjene prilagoditvi pravil o obveščanju kandidatov in ponudnikov ob uvedbi popolne elektronske komunikacije v postopkih javnega naročanja.

Zaradi popolne elektronske komunikacije v postopkih javnega naročanja (lahko) ponudniki ponudbe oddajo v fizični obliki le izjemoma. Zato je z novelo izrecno določeno, da mora naročnik v takšnih primerih ob morebitni ustavitvi postopka za oddajo javnega naročila ponudbe vrniti na način, kot so bile oddane (torej neodprte in v fizični obliki). Z novelo je odslej izrecno zapisano, da med sprejete odločitve, o katerih morajo biti ponudniki obveščeni v skladu s pravili iz 90. člena, sodijo tudi odločitve o oddaji posameznega naročila v okviru izvajanja dinamičnega nabavnega sistema in posameznih naročil v okviru odpiranja konkurence pri izvajanju okvirnih sporazumov. Pri slednjih velja, da lahko naročnik v primerih,  ko se pričakuje pogosto odpiranje konkurence in je vrednost posameznih naročil nižja od vrednosti, ki zahtevajo objavo v Uradnem listu EU, uporabi tudi drugačen način obveščanja o sprejeti odločitvi (na primer po pošti, z uporabo elektronskih komunikacijskih orodij ipd.). V takšnih primerih mora naročnik s (predvidenim) načinom obveščanja o odločitvi o oddaji posameznega javnega naročila ponudnike seznaniti že v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.