Novela zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (ZPVPJN-B, v nadaljevanju: zakon) še vedno ureja pravno varstvo v predrevizijskem, revizijskem in sodnem postopku, spremenjene pa so nekatere postopkovne določbe.
Zakonodajalec je v 3. členu delno spremenil določbo zakona, ki se nanaša na stranke postopka, tako da je sedaj jasno zapisano, da je stranka postopka lahko tudi gospodarski subjekt, kot ga določa zakon, ki ureja javno naročanje, ki v predrevizijskem postopku vloži zahtevek za revizijo, sodnem postopku pa tožbo, ali zagovornik javnega interesa ali naročnik ali drug subjekt, ki po zakonu, ki ureja javno naročanje, izvaja ali bi moral izvajati postopek javnega naročanja. V nadaljevanju pa je glede na že veljaven ZJN-3 uvedel tudi določene nove vrste postopkov javnega naročanja, druge pa preimenoval, namesto nekdanjih t. im. storitev s Seznama storitev B pa uvedel pojem »Posebne in druge socialne storitve«.
Za pravno varstvo javnega interesa (6. člen) je pomembno, da je zakonodajalec jasno določil, kdaj se lahko vloži zahtevek za revizijo zaradi kršitve javnega interesa, s tem, da je povedal, da gre za javni interes zgolj v primeru,
če obstaja nevarnost za življenje in zdravje ljudi,
javno varnost ali
oškodovanje premoženja večje vrednosti,
kar sedaj ni bilo določeno. V tem primeru lahko zagovornik javnega interesa vloži zahtevek za revizijo v kateri koli fazi postopka v 45 delovnih dneh od dneva, ko je izvedel za kršitev, vendar najpozneje v 12 mesecih od začetka izvajanja pogodbe ali posameznega naročila, oddanega na podlagi okvirnega sporazuma ali v dinamičnem nabavnem. Poleg tega lahko zagovornik javnega interesa, če obstaja sum kršitve predpisov s področja javnega naročanja, od naročnika zahteva pojasnila oziroma kopije posameznih dokumentov v zvezi z oddajo javnega naročila.
Za vprašanja, ki jih ZPVPJN ne ureja (npr. imenovanje izvedencev), pa zakon določa, da se subsidiarno uporablja Zakon o pravdnem postopku.