fbpx
Forum Media, Forum Akademija
O posvetu

Tradicionalno prednovoletno srečanje HR strokovnjakov

Kadrovski izzivi

HR - branik človečnosti v dobi digitalizacije

29. november 2024
Kongresni center Thermana Laško

Vrhunski strokovnjaki

Nasveti in dobre prakse

Osebni in strokovni razvoj

Druženje in mreženje

Zakaj si morate rezervirati termin?

Pridobitev ključnih vpogledov za upravljanje sprememb v digitalni dobi

Na dogodku se boste seznanili z najboljšimi praksami in strategijami za upravljanje tehnološke integracije in avtomatizacije. Naučili se boste, kako premagati izzive, povezane z upravljanjem podatkov in kibernetsko varnostjo, ter kako zagotoviti ustrezna usposabljanja za delo z novimi tehnologijami, kar je ključno za uspešno delovanje v hitro spreminjajočem se poslovnem okolju.

Razumevanje novih oblik dela in zagotavljanje angažiranosti zaposlenih

Dogodek bo osvetlil, kako lahko organizacije učinkovito upravljajo nove oblike dela, kot so delo na daljavo, hibridno delo in 4-dnevni delovnik. Spoznali boste, kako vzdrževati zavzetost, motivacijo in povezanost zaposlenih ter kako prilagajati vodenje in organizacijsko kulturo novim delovnim razmeram.

Spodbujanje raznolikosti, vključenosti in dobrega počutja

Udeleženci bodo pridobili vpoglede v načine, kako spodbujati raznolikost in vključenost v delovnem okolju, kar je ključno za inovacije in uspešnost. Poleg tega bodo predstavljeni programi za izboljšanje duševnega zdravja in dobrega počutja na delovnem mestu, kar bo pripomoglo k bolj zadovoljni in produktivni delovni sili.

Rezervirajte si datum in se nam pridružite na dogodku, ki vam bo prinesel dragocene informacije in orodja za uspešno upravljanje kadrovskih izzivov v digitalni dobi. Na dogodku bomo tudi izvajali raziskavo o zaupanju v HR znotraj organizacij in podjetij, zato bo vaše sodelovanje ključno za pridobitev vpogledov, ki bodo pripomogli k izboljšanju delovanja HR funkcije v prihodnje.

Na dogodku bomo predstavili tudi raziskavo o zaupanju v HR znotraj organizacij in podjetij. Vaše sodelovanje v raziskavi bo ključno za pridobitev vpogledov, ki bodo pripomogli k izboljšanju delovanja HR funkcije v prihodnje. Spremljajte nas na fb, ln …, kjer bomo objavljali povezavo do raziskave in vas povabili k sodelovanju.

Do tradicionalnega prednovoletnega srečanja samo še

  • 00dni
  • 00ur
  • 00minut
  • 00sekund

 Že nekaj časa je jasno, da so avtomatizacija, digitalizacija, robotizacija in v zadnjem času tudi »UI-zacija« naša realnost, naslednja stopnička v procesu razvoja civilizacije, kot jo poznamo. Ta prehod prinaša marsikatero prednost in kot se je pokazalo v zadnji epidemiji, je lahko rešilna bilka za obstoj delovnih mest in življenja v zaostrenih pogojih izolacije. Spremembe poslovanja so vse hitrejše; pa ne samo poslovanja, epidemija je prinesla tudi spremembe v načinu dela. In precej teh sprememb bo, kot kaže, ostalo.

Če smo že pred desetletjem opozarjali, da mora HR (p)ostati strateški partner poslovanja in ne zgolj administrator (in pogosto tudi »ne-bodi-ga-treba«), danes to drži še bolj. Globalno, hitro spreminjajoče se in nepredvidljivo poslovno okolje pred podjetja in organizacije postavlja številne izzive, ki jih morajo premagati, da bi ostali konkurenčni in ne zgolj preživeli, ampak v novih pogojih tudi cveteli.

Utrinki predhodnih srečanj

Kotizacija in prijava

Hitre prijave – 15 % popust na redno ceno

Redna cena: 328,00 €

Hitre prijave (do 31. 7. 2024): 278,80 €

(DDV ni vštet v ceno.)

Posebna ponudba za zveste stranke
20 % popust na redno ceno

Posebna ponudba velja za udeležence lanskoletne izvedbe Kadrovskih izzivov in naročnike portala e-Kadrovik.

Posebna cena (do 31. 7. 2024): 262,40 €

(DDV ni vštet v ceno.)

Potrebujete naročilnico? 
Prenesete jo lahko tukaj 

    POSEBNE UGODNOSTI:

    • drugi udeleženec 10 % popusta
    • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta
    • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale

    NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite kodo za popust: MICRO20

    Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

    Splošni pogoji

    Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj deset dni pred izvedbo dogodka. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje deset dni pred izvedbo dogodka. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se dogodka ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na dogodek pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi dogodka – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na dogodek sprejemate ta določila in splošne pogoje.

    Obiščite našo spletno stran: www.forum-media.si

    Forum Media, strokovne informacije in izobraževanja d.o.o.
    Prešernova ulica 1, 2000 Maribor, Slovenija
    +386 2 250 18 00
    [email protected]

    Delovni čas
    Ponedeljek–četrtek: 8:00–16:00
    Petek: 8:00–15:00

    © 2024 Forum Media