Srečanje kadrovskih strokovnjakov

Kadrovski izzivi 2023

Pot v prihodnost je v strateški naravnanosti HRja

25. november 2022, 10.00
Radisson Blu Plaza Hotel, Ljubljana
ali online (prenos v živo)

Vrhunski strokovnjaki

Nasveti in dobre prakse

Osebni in strokovni razvoj

Druženje in mreženje

Živimo v izjemno času turbulentnem času, kar se odraža predvsem na trgu dela. Pandemija in staranje prebivalstva sta prinesla kronično pomanjkanje kadra, imamo najnižjo brezposelnost v zgodovini Slovenije, delodajalci sploh ne dobite več novih, pravih kandidatov za vaša prosta delovna mesta, zaposleni pa so vse bolj obremenjeni.

Pandemija je vzpostavila tudi veliko željo po spremembah na delovnem mestu, tako ključni kadri iščejo nove, boljše priložnosti. Največje spremembe na trgu dela povzročajo ravno generacije milenijcev in generacija Z, ki se najhitreje odločajo za spremembo kariere.

Poleg tega po raziskavah Harvard University kar 85 % uspeha na delovnem mestu sestavljajo dobro razvite »mehke« veščine in le 15 % »trde« veščine. 93 % zaposlovalcev meni, da so »mehke veščine« ključnega pomena za uspešno delo.

S pomočjo strokovnjakov in skupaj z vami razvijamo in promoviramo dobre prakse, namenjene v razvoj zaposlenih. In tako bo tudi letos.

Odštevamo do Kadrovskih izzivov 2023 ...

DNI
UR
MINUT

Sodelujoči strokovnjaki

Matej Tušak

Matej Tušak

Športni psiholog, ukvarja se tudi s psihološkim svetovanjem posameznikom z najrazličnejšimi težavami, sodeluje z različnimi podjetji, managerji, vodstvenimi delavci in ljudmi z vsakdanjimi težavami. V zadnjem času pa skuša znanje iz sveta vrhunskega športa prenesti tudi med managerje in podjetnike.

Tamara Valenčič

Strokovnjakinja na področju razvoja in upravljanja talentov, organizacijskega designa in HRMja ter komuniciranja. Ima bogate izkušnje s povezovanjem dveh strok – HRM in komunikacij, ki jih povezuje v oblikovanje in postavljanje organizacijskih kultur, ki temeljijo na učinkovitosti in vključevanju sodelavcev.

Milena Pervanje

Milena Pervanje

Izjemna strokovnjakinja na področju kadrov, ki svoje delo opravlja z občutkom za ljudi na obeh straneh pogajalske mize. Svoje znanje iz področja kadrovske stroke prepleta s poznavanjem ekonomije, podjetniških financ in organizacije.

Nina Lagerholc Čebokli

Nina Langerholc Čebokli

Certificirana svetovalka za organizacijski design in razvoj, ki že 15 let izboljšuje delovanje organizacij in podpira uvajanje sprememb. Pri podjetju Zebra BI skrbi za postavljanje HR sistema usmerjenega v odlično izkušnjo zaposlenih in širše organizacije za podpiro hitro rasti podjetja.

Polona Požgan

Zadnjih 24 let se ukvarja z mislimi, z besedami in s stavki. Obrača, prilagaja, izvaja in interpretira jih na radiu, na televiziji, občasno na gledaliških odrih, predvsem pa preko predavanj, tečajev in delavnic retorike in komunikacije za posameznike in podjetja.

Top teme letošnjih Kadrovskih izzivov

Strateška naravnanost HRMja – Pot do uspeha

Skozi različne zgodbe uspešnih športnikov Slovenije in tujine se bomo sprehodili čez različne dejavnike uspeha pri delu in v življenju nasploh:

Pomen agilnosti v HR procesih

Sprememba v miselnosti v organizaciji, ki spodbuja prožnost, prilagodljivost, odzivnost in nenehno učenje

Svetovni trendi ravnanja z zaposlenimi, ki jih že zahtevajo nove generacije

Raznolikost, pravičnost, vključenost

Učinkovito in strateško upravljanje raznolikosti lahko prinaša naslednje prednosti za delovno organizacijo:

  • boljši odnosi na delovnem mestu,
  • boljši ugled delovne organizacije,
  • lažja pritegnitev in zadržanje (bolj talentiranih) delavcev,
  • nižji stroški dela,
  • večja kreativnost zaposlenih, ter
  • manj konfliktov med zaposlenimi(McEnrue, 1993, v Kosi idr., 2012).

Če pa upravljanje raznolikosti ni izvedeno načrtno, lahko to negativno vpliva na uspešnost delovne organizacije.

Zakaj in kako je potrebno opolnomočiti zaposlene v HR?

Odlična praksa iz športa

Kako lahko HR pristopi k optimizaciji in opolnomočenju svojih talentov, da bi lahko dodajali vrednost in dosegali najboljšo verzijo samega sebe? Da bi lahko dosegali vse zgoraj našteto?

Ali lahko HR najde vzporednico v športu? Prav gotovo so to: motivacija, znanje, kompetence, učinkovito reagiranje v stresu, ustrezne osebnostne lastnosti, samozavest in odgovornost, in vsekakor čustvena inteligentnost. Skozi različne zgodbe uspešnih športnikov Slovenije in tujine se bomo sprehodili čez različne dejavnike uspeha pri delu in v življenju nasploh ter te zgodbe povezali z HR.

Workplace wellbeing

Trg dela je izjemno turbulenten, ključni kadri se vse bolj odločajo za nove izzive. Razlogi so različni in po navadi še vedno prepozno opazimo, kdo si želi zgolj višjo plačo, ali pa je vzrok drugje. Aktivna skrb za zaposlene je nuja za zadržanje kadrov in danes zgolj sadje v pisarni ni več dovolj.

Mental wellbeing na delovnem mestu

Medčloveški odnosi v organizaciji so bili v preteklosti izjemno zapostavljeni. Danes vemo, da dela bolje zaposleni, ki se počuti sprejetega, vrednega, videnega in slišanega. Kako preprosto vzpostaviti človeku prijazno kulturo, v kateri smo bolj prijazni do sebe in drugih in bolj pogumni v komunikaciji do sebe in drugih?

Lokacija

Radisson Blu Plaza Hotel

Bratislavska cesta 8, Ljubljana

Na Kadrovskih izzivih 2023 se nam lahko pridružite tudi online (prenos v živo).

Kotizacija in prijava

10 % popust za hitre prijave

Velja do 17. 10. 2022

Kotizacija: 289,00 € 260,10 €

(DDV ni vštet v ceno.)

20 % popust za lanskoletne udeležence srečanja in aktivne naročnike portala e-Kadrovik

Velja do 17. 10. 2022

Kotizacija: 289,00 € 231,20 €

(DDV ni vštet v ceno.)

POSEBNE UGODNOSTI:

  • drugi udeleženec 10 % popusta
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite kodo za popust: MICRO20

Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj deset dni pred izvedbo dogodka. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje deset dni pred izvedbo dogodka. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se dogodka ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na dogodek pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi dogodka – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na dogodek sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Založba Forum Media

Obiščite našo spletno stran: www.forum-media.si

Forum Media, strokovne informacije in izobraževanja d.o.o.
Prešernova ulica 1, 2000 Maribor, Slovenija
+386 2 250 18 00
[email protected]

Delovni čas
Ponedeljek–četrtek: 8:00–16:00
Petek: 8:00–15:00

© 2022 Forum Media