fbpx

Prijava v portal: 

Kako uporabiti Facebook za promocijo

Skoraj vsak izmed nas je že uporabnik zasebne Facebook strani, kjer se povezujemo s prijatelji, znanci, všečkamo vsebine, članke, fotografije in dejavnosti raznih podjetij, ki nas zanimajo. Tako lahko tudi iz uporabniškega/ potrošniškega vidika sami opazujemo, katere objave nas pritegnejo in zakaj, ugotavljamo, ali nas k čemu spodbudijo ali nas dolgočasijo, odbijajo, so nam nadležne in nas jezijo. 

Ustvarjanje poslovnega profila se od osebnega ne razlikuje bistveno, je pa treba razumeti, da na poslovnem profilu ne moremo več objavljati česar koli in kadar koli. Ker z vsako objavo tudi predstavljamo podjetje, bomo odslej morali poskrbeti za to, da bodo objave verodostojne, učinkovite in pravočasne.

Marsikatero podjetje uporablja Facebook, vendar pa z njim ne dosega želenih rezultatov – zaradi nepoznavanja velikega potenciala, ki ga ponuja, in pomanjkanja časa. Dobro zastavljena in privlačna Facebook stran bo vašemu podjetju, sploh v teh kriznih časih, ko to družabno omrežje ponuja možnosti povsem brezplačne komunikacije oziroma stroškovno učinkovite promocije, povečala prepoznavnost, ugled, prodajo izdelkov oziroma storitev in nenazadnje tudi konkurenčnost podjetja!

Osnovna ideja Facebooka je ponuditi omrežje za druženje med ljudmi, ki se med seboj poznajo, vendar se ne vidijo tako pogosto. Ta ideja ni presegla le povezovanja med poznanimi, prešla je celo na širjenje novic, zgodb, promocijo podjetij in izdelkov, poročanje o trenutnih razmerah v določeni državi ipd. Bistvo je, da si ljudje na Facebooku izbiramo tiste novice in objave, ki jih sami želimo videti, in ne tistih, s katerimi nas silijo klasični mediji (in na katere nimamo vpliva). 

Facebook pomeni druženje. Je sredstvo za organizacijo zabav, spoznavanje ljudi, priporočanje stvari, s katerimi imamo dobre izkušnje.

Kako to kot podjetje izkoristimo?

Poslovni Facebook profil se ustvari v le nekaj enostavnih korakih. Na srečo lahko izdelamo stran tudi v slovenskem jeziku, na voljo pa so nam tudi navodila za sprotno popravljanje, dodajanje in seznanjanje z novostmi.

Ker Facebook jemljemo osebno, naj se tudi na tem mediju naše podjetje predstavi kot ekipa ljudi, s katerimi se lahko vsak pogovarja, jih kaj vpraša, prosi za nasvet. Pogovor je ključnega pomena, zato se čim več pogovarjajmo z našimi oboževalci. Govorimo o prihajajočih praznikih, zanimivih dogodkih, lepih krajih … in to povežimo s svojo dejavnostjo. Ljudje naj dobijo občutek, da z njimi delimo nekaj osebnega, ne prodajamo.

Česa se moramo nujno držati:

 

  • spremljajmo zanimive teme;
  • bodimo pozitivni;
  • če se na neko področje ne spoznamo, raje postavimo vprašanje, kaj ljudje menijo o tem;
  • sprašujmo o mnenju glede naše storitve/izdelka.

 

Z objavami želimo spodbuditi ljudi, da postanejo naši oboževalci, všečkajo stran, delijo objavo s svojimi prijatelji in širijo dobro besedo o naši dejavnosti ter tako sami poskrbijo za prepoznavnost znamke.

Načini pridobivanja novih oboževalcev

Ljudem moramo dati razlog, da postanejo naši oboževalci, da ostanejo aktivni oboževalci in da nas priporočajo svojim prijateljem. Kako torej napolniti prazno tribuno?

Najboljša pot za pridobivanje oboževalcev je naravna – uporabniki slišijo za nas preko drugih in jih na našo Facebook stran privabi njena vsebina. Informacije se tu sicer širijo od ust do ust veliko hitreje kot v naravi, a imamo sprva premalo sledilcev in s tem premalo ust, ki bi širile informacijo. Vendar pa je vseeno najbolje, da začnemo na začetku – pri svojih kontaktih.

 
 
Seveda pa so še drugi, skoraj obvezni načini, ki jih lahko uporabimo za polnjenje tribune: lahko si pomagamo z oglaševanjem na Facebooku, si uredimo unikatno Facebook stran, večkrat objavljamo informacije in komuniciramo z oboževalci, poskusimo lahko z nagradnimi igrami oziroma Facebook aplikacijami.
Dodaj odgovor