fbpx

Prijava v portal: 

Prihaja čas poslovnih daril

Ločimo promocijska oz. reklamna darila in poslovna darila. Vsa so del poslovne strategije, zato jih ne nabavljamo stihijsko, nepremišljeno, temveč njihovo nabavo načrtujemo v skladu z vsemi drugimi aktivnostmi pospeševanja prodaje in  odnosov s poslovnimi partnerji. 

Reklamna ali promocijska darila

Za reklamne namene bomo izbrali izdelke nizkega cenovnega razreda. To so lahko kemična pisala, obeski za ključe, bloki, bomboni, koledarčki, testerji, mali vzorci lastnih izdelkov itd. Namenjena so množičnemu razdeljevanju. 

Vzorce reklamnih daril izberemo po spletu ali na osnovi prodajnih katalogov ter obiskov potnikov, ki tovrstne izdelke ponujajo. Pridobimo vsaj tri ponudbe različnih dobaviteljev in se odločimo na osnovi primerjave kvalitete in cene. Na promocijskem materialu naj bo vidno poudarjen logotip, izberimo izdelke v barvi CGP našega podjetja.

Poslovna darila

Izbire  poslovnih daril se je treba lotiti v času, ko naredimo letni načrt delovanja podjetja. Izhajamo iz lanskoletne evidence in si izdelamo terminski plan izbire ter naročanja daril in tudi opomnik za darila od izbire do razdeljevanja. 

Primeri dobre prakse:

  • Večja je vrednost darila, manj viden in opazen naj bo logotip podjetja. Navadno se logotip nikakor ne odtisne na vidno, prednjo stran darila. (Tiskanje logotipa nadomestimo s posetnico v velikosti osebne vizitke.)
  • Nedopustno je, da originalno nalepko na steklenici vina nadomestimo s posebej oblikovano etiketo, ki nosi  logotip podjetja.
  • Posvetilo v knjigo napišemo (ročno ali na računalnik) na posebej izbran list in ga vložimo med platnice in prvo stran knjige. Posvetilo v knjigo lahko napiše samo avtor knjige. 
  • Bodite pozorni na embalažo poslovnega darila:
  • poslovnega darila ne podarimo v navadni nosilni vrečki,
  • ni treba dodatno zavijati darila, če imamo posebej izdelano okrasno embalažo,
  • slik ne zavijamo, lahko so samo na robu zavezane z okrasno pentljo, lahko pa so tudi brez okvirja v posebnem tulcu, 
  • darilu bomo dali dodatno vrednost, če bomo povedali, zakaj smo darilo izbrali zanj,
  • pri izbiri daril se nikoli ne ravnajmo po lastnih željah in interesu,
  • če je mogoče, izberimo takšno embalažo, ki ima uporabno vrednost (košara, posoda, zabojček, kovinska škatla, embalaža iz tkanine).   

Neolikanost pri poslovnem obdarovanju:

  • obdarovanca vprašamo, kaj bi rad,
  • poslovnemu partnerju pošljemo darilo na dom,
  • izberemo neprimerno darilo: kozmetiko, spodnje perilo,
  • izberemo cenena poslovna darila za pomembne partnerje ali predraga, ki nam jih ne morejo vrniti. 

 

 

Priročnik za poslovne asistentke in sekretarke

 

Več o tej temi preberite v priročniku Priročnik za poslovne asistentke in sekretarke

 
Dodaj odgovor