fbpx
Forum Media, Forum Akademija

O posvetu

Reforma plačnega sistema v javnem sektorju

Posvet za kadrovske in računovodske strokovnjake v javnem sektorju

15. junij 2023

Brdo pri Kranju

Vrhunski strokovnjaki

Nasveti in dobre prakse

Osebni in strokovni razvoj

Druženje in mreženje

Plačni sistem v javnem sektorju je po mnenju uporabnikov postal nepregleden, netransparenten, zakonsko določanje minimalne plače posega v vedno višje tarifne razrede, kar vpliva na motiviranost zaposlenih za opravljanje dela.  Plačni sistem v javnem sektorju je torej potreben temeljite prenove.

  • Kako se bodo pogajanja zaključila?
  • Kakšen bo nov plačni sistem?
  • Kdaj bodo novosti pričele veljati?
  • Kaj bodo pomenile za javne uslužbence ter tudi za funkcionarje?
  • Kako se naj novosti implementirajo v prakso?

To so ključna vprašanja, na katera je treba nujno odgovoriti. Ko se zaključijo pogajanja in sklenejo dogovori, se sprejmejo in uveljavijo zakoni in podzakonski akti ter kolektivne pogodbe se šele prične delo kadrovskih, računovodskih in ostalih strokovnjakov, ki morate nov sistem pravočasno in pravilno uvesti v prakso.

Zato vas vabimo, da se nam pridružite na posvetu, na katerem bodo strokovnjaki na področju javnega sektorja in uvajanja sprememb predstavili novosti in rešitve v plačnem sistemu ter tudi pravila glede drugih stroškov dela in urejanja delovnih razmerij javnih uslužbencev. 

»Ob pritiskih za povečevanje plač je vse pogosteje prihajalo do parcialnih rešitev, s čimer se vedno znova rušijo razmerja med plačami posameznih poklicnih skupin ter med plačami javnih uslužbencev ter direktorjev in funkcionarjev.

V času od sprejetja do pričetka izplačil po novem sistemu je bil zakon (ZSPJS) večkrat noveliran, v tem obdobju je bila sprejeta tudi vrsta podzakonskih aktov, ki so bili nujni za njegovo izvajanje. Začetek izvajanja plačnega sistema je tako sovpadel z začetkom ekonomske in finančne krize. 

Šele v letu 2018 so Vlada in reprezentativni sindikati podpisali dogovor, s katerim so ugotovili, da so realizirane vse obveznosti iz naslova odpravljanja anomalij. V letu 2020 je bil odpravljen zadnji varčevalni ukrep, sprejet v času ekonomske in finančne krize.« (Vir: gov.si)

davčna reforma - posvet

Zakaj se morate udeležiti posveta?

  • Izvedeli boste vse o trenutnem stanju sprejemanja reforme plačnega sistema
  • Prejeli boste strokovne usmeritve glede uvajanja sprememb v računovodsko in kadrovsko prakso
  • Opozorjeni boste na najpogostejše napake pri obračunih plač
  • Imeli boste priložnost za pridobitev mnenj in odgovorov ter diskusijo z vrhunskimi strokovnjaki in kolegi iz stroke
Namen posveta je predstavitev trenutnega stanja na področju plačnega sistema v javnem sektorju, še posebej vsebine reforme in s tem povezanih sprememb sistemizacije, pogodb o zaposlitvi ter obračuna plač.

    Pridružite se nam na posvetu, ki ga namenjamo: predstojnikom in vodjem, vsem kadrovskim strokovnjakom, računovodjem in vsem, ki se v javnem sektorju ukvarjate s pripravo in obračunom plač. Dobrodošli ste tudi direktorji zavodov in javnih agencij, vodje enot ter vsi, ki se pri svojem delu v javnem sektorju srečujete z obravnavanimi temami.

    Kotizacija in prijava

    Redna cena

    Kotizacija: 298,00 €

    (DDV ni vštet v ceno.)

    Posebna ponudba za zveste stranke

    Aktivni naročniki portalov Računovodski praktikum in e-Kadrovik prejmete pri prijavi 15 % popusta.

    Kotizacija: 298,00 € 253,3 €

    (DDV ni vštet v ceno.)

    Potrebujete naročilnico? 
    Prenesete jo lahko tukaj 

      POSEBNE UGODNOSTI:

      • drugi udeleženec 10 % popusta
      • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta
      • 10 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale

      Splošni pogoji

      Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj deset dni pred izvedbo dogodka. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje deset dni pred izvedbo dogodka. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se dogodka ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na dogodek pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi dogodka – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na dogodek sprejemate ta določila in splošne pogoje.

      Obiščite našo spletno stran: www.forum-media.si

      Forum Media, strokovne informacije in izobraževanja d.o.o.
      Prešernova ulica 1, 2000 Maribor, Slovenija
      +386 2 250 18 00
      [email protected]

      Delovni čas
      Ponedeljek–četrtek: 8:00–16:00
      Petek: 8:00–15:00

      © 2023 Forum Media