fbpx
3 modularno praktično izobraževanje za vašo prodajno ekipo
Usposabljanje zaposlenih na delovnem mestu

Trening napredne prodaje na daljavo

Kako z aktivnimi marketinškimi pristopi hitreje povečati prodajo

Izobraževanje vam lahko organiziramo online ali v živo pri vas v vaši ustanovi. Termin izberete sami.

Predavanje lahko izvedemo tudi v angleškem jeziku.

Izpolnite obrazec in pripravili vam bomo neobvezujočo ponudbo.

Nobenega kupca si ne morete privoščiti izgubiti! Kako do njih sistematično pristopiti, da ohranimo obojestransko zadovoljstvo, dolgoročen odnos in s tem našo konkurenčno prednost?

Skrb za vaše kupce je postala v negotovih razmerah še strateško pomembnejša!

Razlikujte se od konkurence in povečajte svojo vrednost v očeh vaših kupcev s ciljanim in sistematičnim pristopom. Pridobite in poglobite pomembna znanja ter orodja na izobraževalnem programu.

S pričetkom poletja se vam ponuja priložnost, da namenite čas tudi svoji prodajni ekipi, da pridobi nova znanja in se usposobi za nove marketinške pristope, ki jih čakajo v drugi polovici leta.

Še vedno so zelo negotove razmere na trgu in prodajniki potrebujejo nova znanja, nove pristope za uspešno doseganje ciljev in zastavljenih prodajnih planov.

Za vas in vaše sodelavce smo pripravili 3 modularni izobraževalni program, ki ga izvedemo samo za vašo prodajno ekipo v podjetju.

Tako boste prihranili pri času in stroških, strokovne teme pa bomo prilagodili samo vam in vašim specifičnim potrebam in željam iz prakse.

Vsebina modulov

1. modul

  • Individualna analiza uspešnosti vodenja sestanka za vsakega prodajalca – digitalni sestanek – kaj so prednosti in kaj lahko vsak izboljša. Z vsakim udeležencem posebej predavatelj izvede  polurni digitalni sestanek in vsak  udeleženec prejme tudi povratno informacijo.
  • Temelji uspešne prodaje – bolečine in želje strank
  • Obvezna »infrastruktura« za uspešno prodajo – pregled referenčnih zgodb, prednosti/diferenciacije

2. modul

  •  Učinkovita prodajna argumentacija v novih razmerah
  • Pregled orodji za pridobivanje novih kontaktov, priložnosti – uporaba LinkedIna, priprava mailingov, pridobivanje kontaktov
  • Kako povečati svojo prepričljivost v prodajni argumentaciji
  • Pridobivanje priložnosti prek telefonskega pogovora

3. modul

  • Izvedba digitalnega sestanka
  • Ugovori strank, njihovo reševanje in zaključevanje prodaje
  • Igre vlog – izvede se serija iger vlog, kjer vsak prodajnik odigra sestanke z navidezno stranko

Kaj o treningu napredene prodaje pravijo udeleženci?

“Še posebej sem bila zadovoljna s skupinskimi delavnicami in konkretnimi seznami vprašanj, predlogov, izmenjavo mnenj; s komunikacijo s podzavestjo – zelo dobro.”

Mojca Vrh Žgur, komercialist – KAM, Pivka perutninarstvo d.d.

“Prepoznava različnih potreb udeležencev in prilagoditev tematike konkretnim izzivom posameznika/skupine, skupinske naloge s predstavitvijo dobrih praks, predlogov konkretnih izboljšav, dodatni komentarji, dostopnost predavateljev tudi po izvedbi …so resnično pomagali udeležencem razumeti problematiko in jih motivirali na poti do izboljšav, sprememb.”

Barbara Moškrič, direktorica, IBIS T3

Izkoristite poletno ponudbo izobraževalnih programov, izobražujte se na prijeten način in se povežite v krogu svojih sodelavcev.


Poletni popust za skupino vaših sodelavcev več kot 40 %.

To je za vas brez dvoma učinkovit način, da hitro nadgradite znanje celotne skupine zaposlenih hkrati.

Izpolnite in pošljite obrazec, pripravili vam bomo neobvezujočo ponudbo.

In-house izobraževanja – usposabljanje zaposlenih na delovnem mestu

Pošljite povpraševanje tukaj.

Vpišite svoje podatke in takoj vam bomo pripravili neobvezujočo ponudbo.