Strokovni forum

VODENJE V 21. STOLETJU

Sodobni vodstveni pristopi in kompetence, ki vedno bolj razlikujejo vrhunska podjetja od povprečnih

15. 6. 2022, od 9.00 do 14.00
Radisson Blu Plaza Hotel, Ljubljana

Spreminjajo se časi, spreminjajo se zaposleni, spreminjajo se podjetja vodje pa morate hoditi v korak s spremembami ter še vedno imeti vse niti trdno v rokah. Katere dodatne kompetence potrebujete?

  • Na trgu se bije bitka za privabljanje in ohranjanje top talentov.
  • Mladi zaposleni vnašajo v poslovno okolje nove vrednote in poglede na »službo«.
  • Razvojni cikli so vse krajši, disrupcije vse pogostejše, prilagodljivost vse pomembnejša.
  • »Nova normalna« realnost in spremenjena delovna sila terja precejšnje prilagoditve stila vodenja.
  • Digitalizacija družbe postavlja podjetja in vodje pred vse kompleksnejše, multidimenzionalne izzive.
  • Družbena odgovornost postaja konkurenčna prednost in pomemben element organizacijskega branda.
  • Dobro počutje na delovnem mestu in pozitivna organizacijska kultura so tudi vse bolj ekonomsko koristni.

Udeležite se strokovnega foruma, ki vas bo navdahnil, vam ponudil širši pogled ter vas obogatil za številne najsodobnejše pristope ter dobre prakse uspešnih novodobnih voditeljev.

Katere kompetence morate sodobni voditelji dodatno izgraditi glede na jasne trende razvoja gospodarskega okolja – in družbe?

5 gradnikov poslovnega uspeha

5 gradnikov poslovnega uspeha

Navdihujoča zgodba in dobre prakse menedžerja leta 2021 (Adrian Ježina, predsednik poslovodstva družbe Telemach Slovenija, menedžer leta 2021)

Avtentično vodenje skozi dejanja

Avtentično vodenje skozi dejanja

Stebri žareče kulture, ambasadorstvo in pomen trajne vrednosti kadra (Nejc Palir, Chief Experience Officer, 13|37)

Vse se da mindset

“Vse se da” mindset

S strastjo, inovativnostjo in igrivostjo do milijonskih prihodkov (Rado Daradan, ustanovitelj in direktor Malih junakov, slovenski startup 2019)

Družbena odgovornost v vodenju

Družbena odgovornost v vodenju

Spremembe vrednot zaposlenih in strank, lastni standardi, trajnost kot, konkurenčna prednost, delovno okolje in etika (Matej Feguš, direktor in večinski lastnik podjetja Donar, globalni podjetnik leta 2014)

Servant leadership in agilnost

Servant leadership in agilnost

Podpora, zaupanje, hitre prilagoditve, vitkost, kreativa, teamwork (Laura Klančnik)

Vodenje v toku (flow)

Virtualnost gospodarskega prostora, svetovni kadrovski trendi in doseganje stanja »toka« (Suzana Ester Car)

Reševanje kompleksnih problemov

Reševanje kompleksnih problemov

Transdisciplinarnost in multikontekstualnost v sodobnem vodenju (Ina Kukovič Borovnik)

Že nekaj časa smo priča fundamentalni tranziciji vodenja.

»Stari« preživeti in z razvijajočo se družbo nekompatibilni vodstveni koncepti se vztrajno umikajo sodobnejšemu, agilnejšemu, povezovalnemu, mehkejšemu, avtentičnemu, trajnostnemu, »človeškemu« vodenju.

Vsake toliko časa je dobro, da vsak vodja naredi bilanco, ter se vpraša:

  • Kje sem kot vodja, kam želim, in katere kompetence potrebujem za to?
  • Kakšno je moje podjetje/organizacija, katera področja terjajo mojo pozornost?
  • Kako bodo gospodarski in organizacijski trendi vplivali name/na nas v prihodnjih letih?
  • Kako se je spremenila moja ekipa, kako so se spremenile naše stranke, kaj terjajo eni in drugi?

Vabimo vas v družbo vrhunskih strokovnjakov in gospodarstvenikov, ki bodo govorili o sodobnih vodstvenih pristopih in kompetencah, ki vedno bolj razlikujejo vrhunska podjetja od povprečnih, o spremembah v gospodarskem okolju in družbi, ki se zrcalijo v novih zahtevah do podjetij oz. organizacij, o top praksah, ki sledijo najsodobnejšim trendom ter so njihova podjetja postavila v vrh svoje panoge, ter o tem, zakaj je skrb za zaposlene neizpodbitno ekonomsko koristna.

“Smo na prelomni točki človeštva – ne smemo podcenjevati zgodovinskega pomena položaja, v katerem se nahajamo."

Klaus Schwab, ustanovitelj in predsednik Svetovnega gospodarskega foruma (WEF), soavtor knjige »The Great Reset«, o svoji viziji post-Covid sveta ter tega, kako lahko gospodarstvo sodeluje z naravo

Postanite del generacije voditeljev, ki bo pomagala resetirati prihodnost človeštva. Začnite v svoji delovni sredini.

SODELUJOČI

Adrian Ježina

predsednik poslovodstva družbe Telemach Slovenija, menedžer leta 2021

Matej Feguš

direktor in večinski lastnik podjetja Donar, globalni podjetnik leta 2014

Rado Daradan

direktor in soustanovitelj podjetja Hooray Studios (Mali junaki), slovenski startup 2019

Nejc Palir

Chief Experience Officer (CXO) v podjetju 13|37

Ina Kukovič Borovnik

ustanoviteljica nesvetovalnega podjetja BELAVODA, moderatorka okrogle mize

Suzana Ester Car

svetovalka in trenerka na področju kadrovskega managementa, StepUp3

Laura Klančnik

strokovnjakinja za projektni management in agilno transformacijo, Do It Agile

PROGRAM

9.00–9.05 – Uvodni pozdrav
9.05–9.50 – Vodenje v toku (flow) (Suzana Ester Car, StepUp3)
  • Kaj smo se naučili od prisilnega plavanja v virtualnih vodah
  • Svetovni trend: “The Great Resignation” (oz. “The Big Quit”)
  • Zaplavajmo s tokom: Od zadovoljstva preko zavzetosti do “toka” (flow-a)
  • Vodenje v toku
9.50–10.35 – Servant leadership in agilnost (Laura Klančnik, Do It Agile)
  • Primerjava s tradicionalnim vodenjem in organizacijo – prednosti in slabosti
  • Kaj pomeni biti “servant leader”
  • Zakaj sta spoštovanje in zaupanje pomembnejša od avtoritete in moči
  • Kje in kako začeti s spremembami?
10.35–10.45 – Kratek odmor
10.45–11.30 – Reševanje kompleksnih problemov (Ina Kukovič Borovnik, BelaVoda)
  • Kompleksnost in (bio)diverziteta v sodobnem vodenju
  • Reinoviranje – pozabljena pismenost
  • Transdisciplinarnost v kontekstu današnjega delovanja, vodenja
  • Multikontekstulanost kot veščina razmišljanja
  • Ali je trajnost pravi problem?
11.30–12.15 – Avtentično vodenje skozi dejanja (Nejc Palir, 13|37)
  • Gojenje avtentičnega vodstva
  • Organizacija sodobnega podjetja, izkušnje in občutki v osrčju strukture
  • Vrednote in vizija, stebri žareče kulture
  • Odprt dialog in ambasadorstvo
  • Vložek v izzive in trajno vrednost kadra
12.15–13.00 – Odmor, čas za mreženje
13.00–14.00 – Okrogla miza (moderira Ina Kukovič Borovnik)
  • 5 gradnikov poslovnega uspeha, Adrian Ježina, predsednik poslovodstva družbe Telemach Slovenija
  • “Vse se da” mindset, Rado Daradan, direktor, Hooray studios (Mali junaki)
  • Družbena odgovornost v vodenju, Matej Feguš, direktor, Donar
  • Presežek skandinavskih pričakovanj, Nejc Palir, Chief Experience Officer, 13|37
14.00 – Zaključek, čas za pogovor

NEKAJ MISLI SODELUJOČIH STROKOVNJAKOV

KRATKI KLEPETI S SODELUJOČIMI STROKOVNJAKI

Ina Kukovič Borovnik​ – S kakšnimi izzivi se srečujejo vodje v zadnjem desetletju?
Matej Feguš – Sistematično spodbujanje sreče in dobrega počutja zaposlenih

LOKACIJA

Radisson Blu Plaza Hotel

Bratislavska cesta 8, Ljubljana

Radisson Blu Plaza Hotel

KOTIZACIJA IN PRIJAVA

Kotizacija: 288,00 €

(DDV ni vštet v ceno.)

POSEBNE UGODNOSTI:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite kodo za popust: MICRO20

Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj deset dni pred izvedbo dogodka. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje deset dni pred izvedbo dogodka. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se dogodka ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na dogodek pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi dogodka – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na dogodek sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Obiščite našo spletno stran: www.forum-media.si

Forum Media, strokovne informacije in izobraževanja d.o.o.
Prešernova ulica 1, 2000 Maribor, Slovenija
+386 2 250 18 00
[email protected]

Delovni čas
Ponedeljek–četrtek: 8:00–16:00
Petek: 8:00–15:00

© 2022 Forum Media