fbpx
Forum Media, Forum Akademija

Prijava

Strokovno srečanje ravnateljic in ravnateljev

VOdenje vrtca in šole 2023

Aktualni zakonodajni in strokovno-pedagoški trendi

23. maj 2023, 9.00 - 15.30
Kongresni center Brdo

Vrhunski strokovnjaki

Nasveti in dobre prakse

Osebni in strokovni razvoj

Druženje in mreženje

Biti ravnatelj v sedanjih časih je skoraj nekaj herojskega. 

Kot poslovodja ste odgovorni za pravilno, kvalitetno in z zakonodajo skladno delovanje zavoda, kjer nad vašim delom bdijo nadzorni organi iz tisoč in enega področja.

Še bolj pa se vaša vloga ravnatelja izkaže, ko kot pedagoški vodja vodite, usmerjate, svetujete, vzpostavljate poti in odnose, predvsem pa kot »šef hiše« v javnosti, pred starši in širšo družbo predstavljate vrtec, šolo, dijaški dom ali zavod.

Najprej pandemija, nato nemirno okolje, pomanjkanje ustreznih kadrov ter finančna situacija so imeli izjemni vpliv na družbo na sploh, s tem tudi na starše, otroke in mladostnike, ki so vključeni v vzgojo in izobraževanje, izjemno pa tudi na vaše zaposlene. Tako se spreminjajo miselnost v družbi, odnosi od ljudmi in sprejemanje tega, kar je neizogibno – to pa so spremembe.

Zato bodite seznanjeni s pomembnimi spremembami, vzpostavite občutek varnosti in poskrbite zase kot osebo, sodelavca, vodje in ravnatelja.

S tem ciljem organiziramo letošnje strokovno srečanje ravnateljic in ravnateljev, direktorjev ter direktoric vzgojno-izobraževalnih zavodov. Srečanje bodo vodili najuglednejši slovenski strokovnjaki, med njimi so Štefka Korade Purg, mag. Marko Potokar ter drugi.

Ob strokovnem delu je namen srečanja tudi druženje in pogovor s kolegi in s strokovnjaki.

Kotizacija in prijava

HITRE PRIJAVE – 10 % popust na redno ceno

Popust velja do 21. 4. 2023.

Kotizacija: 298,00 €  268,20 €

(DDV ni vštet v ceno.)

Posebna ponudba za aktivne naročnike

Popust velja do 21. 4. 2023.

Za aktivne naročnike portalov e-Ravnatelj in Delo z otroki s posebnimi potrebami. (20% popust na redno ceno) 

Kotizacija: 298,20 € 241,38 €

(DDV ni vštet v ceno.)

POSEBNE UGODNOSTI:

  • drugi udeleženec 10 % popusta
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta
  • 10 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portal

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite kodo za popust: MICRO20

Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj deset dni pred izvedbo dogodka. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje deset dni pred izvedbo dogodka. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se dogodka ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na dogodek pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi dogodka – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na dogodek sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Obiščite našo spletno stran: www.forum-media.si

Forum Media, strokovne informacije in izobraževanja d.o.o.
Prešernova ulica 1, 2000 Maribor, Slovenija
+386 2 250 18 00
[email protected]

Delovni čas
Ponedeljek–četrtek: 8:00–16:00
Petek: 8:00–15:00

© 2023 Forum Media