Učinkovit Performance management je ključnega pomena za delovanje vsakega podjetja. S formalnimi in neformalnimi procesi mu pomaga svoje zaposlene, vire in sisteme uskladiti tako, da izpolnjujejo svoje strateške cilje. Deluje tudi kot »nadzorna plošča«, saj zagotavlja zgodnje opozorilo o morebitnih težavah, in omogoča vodjem, da vedo, kdaj morajo narediti prilagoditve, da podjetje ohranja pravo smer.
Vir: McKinsey.com
Da boste vi in vaša ekipa tudi v 2021 ohranjali pravo smer, vas vabimo na praktično delavnico.
Pomembno: Online izobraževanja v živo spremljate preko lastnega računalnika/tablice/pametnega telefona, zato vam ni treba zapuščati doma oz. delovnega mesta. Omogočena je nemotena interakcija ter zastavljanje vprašanj (po mikrofonu ali pisno).
Koristi
- Spoznali boste, kaj je bil Performance Management v preteklosti ter kaj pomeni v današnjem času in za prihodnost,
- izvedeli boste, kako učinkovito postaviti sistem določanja ključnih delovnih področij (fokusnih točk) – zase in za sodelavce,
- naučili se boste ključnih principov agilnega ciljnega vodenja za dosego želenih rezultatov, ki jih boste lahko neposredno uporabljali v vaši organizaciji,
- spoznali boste, kako zagotoviti primeren in učinkovit informacijski tok za doseganje zastavljenih ciljev,
- vedeli boste, kako v sklopu Performance Managementa tudi ustrezno nagrajevati in dvigovati zavzetost hierarhično podrejenih sodelavcev,
- spoznali boste, kako nam Performance Management pomaga pri učinkovitem strateškem razvoju organizacije in ključnih kadrov,
- izvedeli boste, katere ključne kompetence bomo v Sloveniji potrebovali v bližnji prihodnosti za doseganje vrhunskih rezultatov!
Vsebina
- Dobre prakse Performance Managementa v preteklosti in danes ter v katero smer gre trend v prihodnosti.
- Gradniki in principi sodobnih praks Performance managementa v organizacijah.
- Določanje realnega stanja različnih delovnih področij, koliko odstopajo od zastavljenih ciljev, kakšne so posledice.
- Sodobno voditeljstvo – usklajevanje pričakovanj med sodelavci in hierarhičnimi nivoji.
- Neposreden vpliv internega komuniciranja na uspešnost zaposlenih.
- Vzpostavitev organizacijske kulture učinkovitosti (vpliv na zavzetost zaposlenih).
- Sodobni principi nagrajevanja, za doseganje zastavljenih ciljev.
- Upravljanje ključnih kadrov = strateški razvoj organizacije.
- Top 5 kompetenc (na podlagi večletne analize in trenda prihodnosti), ki jih bomo morali razviti v vsaki slovenski organizaciji.