Spreminjajoče se poslovno okolje zaznamujejo sodobni trendi in pristopi, uspešna podjetja pa se vse bolj zavedajo, da je nabava pomemben element poslovanja podjetja. Njen strateški pomen presega zgolj aktivnost zniževanja stroškov. Gradnja dolgoročnih odnosov in dobrih partnerstev z dobavitelji je ključna pri zmanjševanju tveganj in doseganju strateških nabavnih ciljev.
Vse to odraža izjemno potrebo po obvladovanju veščin in znanj, ki jih vodja nabave potrebuje za strokovno nabavo.
Zato smo v sodelovanju s strokovnjaki posebej za vas pripravili izobraževalni program Strokovnjak za nabavo.
Program obsega pet modulov:
tri interaktivne praktične delavnice,
video seminar – ogled treh izobraževalnih programov,
priročnik v tiskani in digitalni obliki.
Način izvedbe programa
Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki treh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
Delavnice trajajo 5 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in dobili odgovore na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
Priročnik, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše znanje, boste prejeli na prvi delavnici. Omogoča vam vpogled v dodatne pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
Po elektronski pošti boste prejeli dostop do video seminarja.
Ob koncu programa boste prejeli pisni test preverjanja znanja (tip obkroževanja pravilnih odgovorov), ki ga boste rešili doma oz. na delovnem mestu, izpolnjenega pa nam ga boste poslali po navadni ali elektronski pošti.
V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Forum Akademije Strokovnjak za nabavo v slovenščini in angleščini kot potrdilo o strokovni usposobljenosti.
Program je namenjen
Direktorjem nabave, vodjem nabave, sodelavcem v nabavi in vsem, ki jih tematika zanima.
IZJEMNE KORISTI — s tem programom boste:
poznali najnovejše smernice in izbrali ustrezen model upravljanja oskrbovalne verige,
obvladali organizacijo in učinkovito vodenje nabave s pomočjo primerov dobre prakse,
osvojili znanja, pomembna za vodenje ljudi in osebno organiziranost ter učinkovitost,
dobili odgovore na vprašanja, izmenjali izkušnje in se povezali s kolegi iz stroke!
Vsebina
Priročnik za vodjo nabave v tiskani in spletni izdaji – konkretni napotki za učinkovito izvajanje nabavne funkcije
Učinkovita organizacija nabave
Učinkovito planiranje nabave in obvladovanje zalog
Učinkovito izvajanje nabave in izgradnja oskrbovalne verige
Osnovne značilnosti oskrbovalnih verig in vloga nabave v oskrbovalni verigi
Upravljanje oskrbovalnih verig
Informacijski sistemi v oskrbovalnih verigah
Upravljanje tokov v oskrbovalnih verigah s poudarkom na materialnih tokovih in obvladovanju zalog v oskrbovalnih verigah
Logistika kot konkurenčna prednost
Partnerski odnosi v oskrbovalnih verigah
Primeri iz prakse
Nabava v praksi podjetja
Lastnosti uspešnega nabavnega managerja
Strategija nabave in vpliv nabavne funkcije na uspešnost podjetja
Strateška / oprativna nabava
Gibanje cen energentov, materiala, proizvodnih cen
Spremljanje informacij, analiza podatkov
Pretok podatkov med poslovnimi subjekti
Sodelovanje z drugimi službami v podjetju
Spremljanje tečajev, stanja na borzah (surovine, energenti), dogajanja na globalnih trgih
Kazalniki za merjenje uspešnosti v nabavi
Dobavitelji kot poslovni partnerji
Veščine vodenja in organizacije
Neorganizirani vodja I
Neorganizirani vodja II
Organizirani vodja
Preverjanje znanja in prejem certifikata Strokovnjak za nabavo
Preverjanje znanja (test rešite doma in nam ga vrnete po navadni ali elektronski pošti v dogovorjenem roku)
Prejem certifikata Forum Akademije Strokovnjak za nabavo
Avtorji
Alenka Valenčič Butinar
V začetku leta 2014 se je pridružila Združenju nabavnikov Slovenije, kot članica Strokovnega sveta. Svojo poslovno pot je pričela kot komercialistka v podjetju Alcan Tomos d.o.o., nato je več kot desetletje delala in se izpopolnjevala na področju prodaje. Od leta 2013 je bila vodja oskrbne verige in proizvodnje v podjetju ATech elektronika d.o.o. Njene glavne odgovornosti so bile prodajna logistika, nabava, planiranje, skladiščenje ter tudi proizvodnja – skratka celoten proces realizacije naročila. V začetku leta 2018 se je zaposlila podjetju Lindab d.o.o., kjer je prevzela vodenje oskrbne verige. Pokrivala je področje prodajne logistike, nabave, planiranja in skladiščenja. Konec leta 2020 se je zaposlila v Danfossu na delovnem mestu strateške nabavnice in se čez približno eno leto pridružila timu globalne nabave Danfossa, kot vodja nabavne kategorije. Ves čas se strokovno izobražuje z različnih področij (pogajanja, upravljanje odnosov, prodajanje rešitev, vodenje in motiviranje zaposlenih, NLP …) ter prevzema vse odgovornejše funkcije. Aktivno vključevanje v raziskave o novih poslovnih priložnostih, vodenje različnih projektov in skrb za optimizacijo procesov so samo nekateri od izzivov, ki jih je v svoji karieri uspešno izpeljala. Študij je končala na Fakulteti za management v Kopru, kjer je pridobila naziv magistrica znanosti iz smeri splošni management. Odlikujejo jo odgovornost, zanesljivost in vodstvene sposobnosti, poleg tega pa je ustvarjalna, iskrena sogovornica, vedno pozitivno naravnana in pripravljena priskočiti na pomoč. Aktivna je tudi v svojem lokalnem okolju.
Marina Lindič
Njena poslovna ljubezen je nabava. Je direktorica strateške nabave v skupini Ursa, za poslovno enoto Adria in poslovno enoto Ursa Italia srl.
Je soustanoviteljica Združenja nabavnikov Slovenije (ZNS), ki kot neprofitno združenje povezuje nabavnike ter nabavni del oskrbnih verig iz realnega in javnega sektorja. Od leta 2003 do 2011 je bila podpredsednica in od leta 2011 dalje je predsednica ZNS. Njihova vizija je, da bo nabava postala strateška funkcija v vsakem slovenskem podjetju, v okviru katere nabavniki s svojim strokovnim in etičnim delovanjem ključno pripomorejo k uspešnosti poslovanja podjetja in njegovemu razvoju.
Marca 2014 je bila izvoljena v upravo (board) IFPSM (International Federation for Purchasing and Supply Management). IFPSM je svetovna federacija, ki pokriva področje nabave in oskrbnih verig. Združuje 48 nacionalnih združenj iz Evrope, Amerike, Afrike in Azije, katera povezujejo več kot 250.000 strokovnjakov iz področja nabave in oskrbnih verig.
Od leta 2016-2020 je bila Zakladnik (Treasurer) IFPSM.
1. 1. 2020 je nastopila mandat predsednice svetovne federacija za obdobje 3 leta.
Predava teme iz področja nabave in oskrbnih verig na Nabavni konferenci, različnih drugih konferencah, Akademiji nabave ter seminarjih in webinarjih, tako v Sloveniji kot tudi v tujini (Italija, Taiwan, Hrvaška, Srbija,...
Je soavtorica knjig:
Strokovna urednica in soavtor priročnika: Priročnik za vodjo nabave - 2012 s kasnejšimi posodobitvami s mojimi prispevki na teme:
Učinkovito planiranje nabave in obvladovanje zalog
Lean in vitka nabava
Primer nabavne pogodbe za nabavo materialov/storitev
PMI- Purchasing managers Index (Indeks nabavnih managerjev)
Soavtor knjige: Branko Žibret: Strateška nabava – 2008:
Prispevek: Vključevanje regionalnega podjetja v globalni proces nabave na ravni skupine
Poslovno področje
Po končani Gimnaziji v Novem mestu je končala študij na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in opravila GMP na Poslovni šoli IEDC Bled.
od 11. 5. 2005 je zaposlena v Ursi Slovenija:
od leta 2016 je direktorica nabave za poslovno enoto Adria in za poslovno enoto Italija. Poleg tega je vodilni nabavnik (Lead buyer) za nabavo strateških investicij za vseh 13 tovarn steklene volne in XPS v skupini Ursa v Evropi in Rusiji. Sedež skupine Ursa je v Madridu. Ursa je dele koncerna Xella s sedežem v Nemčiji.
Od 2005-2016 kot direktorica Sektorja logistike, oskrbe kupcev za področje Sredozemlja in jugovzhodne Evrope (Italija, Avstrija, države bivše Jugoslavije, Madžarska, Romunija, Bolgarija, Grčija in Bližnji vzhod). Pokrivala je področje logistike, oskrbe s surovinami, planiranja proizvodnje, skladiščenja surovin in končnih proizvodov, oskrbe kupcev za Avstrijo, Slovenijo in ostale države bivše Jugoslavije, Romunijo, Bolgarijo in Grčijo;
Od leta 1982-2005 je bila zaposlena v podjetju Trimo Trebnje d.d., kjer je začela kot štipendist
1995 do maja 2005 bila razporejena na delovno mesto s posebnimi pooblastili in odgovornostmi kot Vodja nabave V Trimo d.d.. Področja, ki jih je pokrivala, so bila nabava materialov, storitev ter investicijskega blaga na domačem trgu in uvoz ter skladišče surovin, potrošnega materiala in carinskega skladišča.
1987-1989: Vodja logistike in operativne izvedbe proizvodnje
1984-1987: Skrbnik projektov
1983-1984: Planer, analitik
1982-1983: Pripravnik
Je predsednica Nadzornega odbora Rokometnega kluba Trimo ter članica pokojninskega odbora Zavarovalnice Prva.
Polona Zupančič
Polona Zupančič ima bogate izkušnje pri vodenju interaktivnih delavnic komunikacije, ki vodijo k boljšim odnosom na delovnem mestu in s poslovnimi partnerji. Vsak udeleženec se znajde na neki točki osebne rasti, kjer dobi veliko uporabnih idej, kako izboljšati svojo čustveno inteligentnost v svojem vedenju, ki vodi k želenim spremembam.
Na Gea Collegu poučuje Poslovno komuniciranje, Prodajo in Nabavo; v letu 2019 so jo študenti imenovali za najboljšo predavateljico leta. Je tudi soavtorica naših priročnikov poslovne komunikacije, vodenja in nabavnega poslovanja. V prostem času uči jogo, rada se potepa po svetu, veliko bere in ljubi življenje.
Ta stran uporablja piškotke, da bi vam zagotovila najboljšo možno uporabniško izkušnjo!
Prijava
Registracija
Nastavitve zasebnosti
Privolitev
Ta stran uporablja piškotke, da bi vam zagotovila najboljšo možno uporabniško izkušnjo!. Kateri piškotki in skripte so uporabi in kako vplivajo na vaš obisk je opisano na levi. Svoje nastavitve lahko spremenite kadarkoli. Vaša izbira ne bo vplivala na vaš obisk.
NOTE: Te nastavitve veljajo samo za napravo, ki jo trenutno uporabljate.
Obvezni piškotki
Obvezni piškotki so ključni in brez njih posamezna spletna stran oz. spletni portal v lasti oz. upravljanju Forum Media, ne bo deloval, kot bi moral. Nastavijo se, ko posameznik odda obrazec, se prijavi ali opravi kakršnokoli interakcijo s spletno stranjo, ki gre preko klikanja na enostavne povezave.
Piškotki na tej listi:
has_js
NSC_xxx.fe.bd.vl
JSESSIONID, PHPSESSIONID, ASPSESSIONID, ipd.
Analitični in oglaševalski piškotki
Analitični in oglaševalski piškotki so piškotki partnerskih storitev, kot so: Facebook, Google, Mouseflow itd. in z njimi Forum Media analizira promet na posamezni spletni strani, da lahko izboljša uporabniško izkušnjo. Posameznik sprejme piškot s klikom na gumb na spletni strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Več glede uporabe piškotkov je na voljo na posamezni spletni strani.
Piškotki na tej listi:
NID
SID
HSID
lbcs
IDE
ANID
DSID
FLC
AID
TAID
exchange_uid
__gads
__gac
Conversion
NID
SID
fr
tr
uuid
uuid2
uuidc
MUID
MUIDB
_ga
_gid
_gat
__utma
__utmb
__utmc
__utmv
__utmz
__utm.gif
rur
urlgen
uuid
uuidc
addthis.com
adnxs.com
adsrvr.org
adtech.com
advertising.com
bidswitch.net
casalemedia.com
contextweb.com
criteo.com
demdex.net
doubleclick.net
google.com
googleadservices.com
hubspot.com
instagram.com
openx.net
pubmatic.com
rlcdn.com
yieldlab.net
youtube.com
smartadserver.com
tradedoubler.com
IDE
ANID
DSID
FLC
AID
TAID