fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Elektronski nadzor in zasebnost na delovnem mestu

Online seminar v živo
Lokacija: Vaš računalnik – Zoom
  Odgovori na pravne, organizacijske in tehnične dileme glede elektronskega nadzora na delovnem mestu, v skladu z ZVOP-2 in GDPR

288,00  (DDV ni vštet v ceno)-10%

(Hitri popust velja do 31. 3. 2023)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

pdf_print_narocilnica 

pdf_web


Elektronski nadzor in zasebnost na delovnem mestu


Zaradi tehnološkega razvoja in vse večje mobilnosti služba in zasebnost nista več ostro razmejeni.

Službeno opremo (npr. računalnik, telefon) uporabljamo pogosto tudi v privatne namene, nanje shranjujemo osebne podatke, v primeru dela od doma se s pisarno povezujemo preko spleta, sestanke izvajamo online…

V želji po nadzoru delodajalci pogosto posegajo po tehničnih rešitvah za nadzor zaposlenih, ki jim lahko omogočajo:

  • vpogled nad časom, ki ga posamezni zaposleni preživi na določeni spletni strani;
  • dostop do e-pošte;
  • dnevnik tiskanja ali opravljanja telefonskih klicev;
  • videonadzor poslovnih prostorov in zaposlenih.

Zaposleni se lahko znajdejo v zagati, saj v primeru vračila delovnega sredstva delodajalcu lahko na njem ostanejo tudi zasebne informacije…

 Katere so najpogostejše kršitve, kdo bo odgovarjal, kakšni so postopki in zagrožene kazni?

 Dileme, kako ravnati oz. kaj je zakonsko dopustno, so številne.


Udeleženci boste prejeli razumljiva pojasnila:Elektronski nadzor in zasebnost na delovnem mestu

  • Kakšen (elektronski) nadzor zaposlenih na delovnem mestu je zakonsko dopusten, kaj pravi sodna praksa?
  • Ali sme vodja nadzorovati, koliko časa zaposleni preživi na Facebooku? Lahko spremlja katere spletne strani obiskujemo v službi, prepove obisk določnih strani?
  • Ali so dopustne preusmeritve e-pošte?
  • Kako naj ravna informatik, če mu vodstvo naloži, da pridobi podatke o zaposlenih (npr. o uporabi e-pošte, opravljenih klicih, prehodih vrat, dnevnikov tiskanje)?
  • Ali lahko z internimi akti uredimo nadzor nad zaposlenimi in kakšna so priporočila za interne akte?
  • Kdaj smemo porabljati videonadzor, biometrijo, GPS nadzor vozil?
  • Vrniti sem moral službeni računalnik in mobilnik – kako naj rešim svoje zasebne podatke na njih?
  • Kako pravilno urediti vprašanja uporabe zasebnih sredstev v službenem okolju (BYOD)?
  • Kako pravilno urediti delo od doma?
  • Sumimo, da zaposleni izdajajo naše poslovne skrivnosti, kako ravnati?
  • Ali ZVOP-2 in GDPR urejata za tudi dnevnike mrežnih tiskalnikov, podatke o uporabi kartic za odpiranje vrat?
  • Katere so najpogostejše kršitve, kdo bo odgovarjal, kakšni so postopki in zagrožene kazni?

Vsebina

  • Zakonodaja in sodna praksa v EU in Sloveniji glede dopustnosti (elektronskega) nadzora zaposlenih na delovnem mestu.
  • Ali lahko šef nadzoruje koliko časa preživim na Facebooku? Lahko spremlja katere spletne strani obiskujemo v službi, prepove obisk določnih strani?
  • Ali so dopustne preusmeritve e-pošte?
  • Kako naj ravna informatik, če mu vodstvo naloži, da pridobi podatke o zaposlenih (npr. o uporabi e-pošte, opravljenih klicih, prehodih vrat, dnevnikov tiskanje ipd.)?
  • Ali lahko z internimi akti uredimo nadzor nad zaposlenimi in kakšna so priporočila za interne akte?
  • Videonadzor, biometrija, GPS nadzor vozil – kdaj jih smemo uporabljati?
  • Vrniti sem moral službeni računalnik in mobilnik – kako naj rešim svoje zasebne podatke na njih?
  • Kako pravilno urediti vprašanja uporabe zasebnih sredstev v službenem okolju (BYOD)?
  • Kako pravilno urediti delo od doma?
  • Sumimo, da zaposleni izdajajo naše poslovne skrivnosti, kako ravnati?
  • Ali ZVOP-2 in GDPR ureja za tudi dnevnike mrežnih tiskalnikov, podatke o uporabi kartic za odpiranje vrat?
  • Katere so najpogostejše kršitve, kdo bo odgovarjal, kakšni so postopki in zagrožene kazni?

Komu je seminar namenjen?

  • Vsem, ki ste kot pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov (DPO) zadolženi za nadzor in svetovanje
  • Vsem, ki pri svojem delu uporabljate osebne podatke ali o njih odločate
  • To ste pogosto: direktorji, vodje pravnih služb, kadrovskih oddelkov, IT oddelkov, vodje marketinga, predstojniki organov v javnem sektorju, DPO-ji, notranji revizorji compliance managerji (osebe odgovorni za skladnost poslovanja)…

Predavatelj:

Andrej Tomšičmag. Andrej Tomšič, namestnik informacijske pooblaščenke

Leta 2006 je magistriral iz informacijsko upravljavskih ved na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Pri Informacijskem pooblaščencu je zaposlen od maja 2006, ukvarja pa se predvsem s pravnimi, tehnološkimi in družbeno-ekonomskimi izzivi zasebnosti v informacijski družbi. Informacijskega pooblaščenca zastopa v mednarodni delovni skupini IWGDPT in EDPB Technology Expert Group ter DPO Network. Opravljen ima tečaj in izpit za vodilnega presojevalca za standard varovanja informacij ISO/IEC 27001:2013 in je izkušen avtor ter predavatelj.

 


Preverite še ostala izobraževanja iz – Menedžment. Pomagali vam bodo razjasniti številne dileme iz prakse.

IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje

Avtorji

mag. Andrej Tomšič

Andrej Tomšič Leta 2006 je magistriral iz informacijsko upravljavskih ved na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Pri Informacijskem pooblaščencu je zaposlen od maja 2006, ukvarja pa se predvsem s pravnimi, tehnološkimi in družbeno-ekonomskimi izzivi zasebnosti v informacijski družbi. Informacijskega pooblaščenca zastopa v mednarodni delovni skupini IWGDPT in EDPB Technology Expert Group ter DPO Network. Opravljen ima tečaj in izpit za vodilnega presojevalca za standard varovanja informacij ISO/IEC 27001:2013 in je izkušen avtor ter predavatelj.

Splošni pogoji

Po potrditvi izvedbe boste prejeli predračun, ki ga je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo online seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo online seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se online seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se online seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi online seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.