fbpx

Prijava v portal: 

Uporaba INCOTERMS v praksi

Online seminar
Datum: 30.8.2024
Ura: 9.00 – 12.15
Lokacija: Online (preko spleta)
Strokovnjaki:

  Na seminarju boste izvedeli, kako v vsakodnevni praksi pravilno uporabljati prenovljene klavzule ter se zavarovati pred tveganji.

268,20  (DDV ni vštet v ceno)-10%

(Hitri popust velja do 12. 8. 2024)

Seminar je kombinacija strokovnega predavanja, primerov iz prakse in diskusije z udeleženci.

  • Sistematično bomo pregledali klavzule ter še posebej izpostavili spremembe, ki jih je od 2020 treba upoštevati.
  • S pomočjo konkretnih praktičnih primerov bomo videli, na kaj vse klavzule vplivajo in kako v praksi izbrati pravo,da jih boste lahko še dalje suvereno uporabljali.
  • Pogovorili se bomo o tveganjih v praksi, skritih pasteh, in o uskladitvikupoprodajne s prevozno in drugimi pogodbami.
  • Pojasnili bomo, kako koristno uporabiti Incoterms 2020, da bi se izognili dragim sodnim sporom.
Incoterms

Vsebina seminarja

  • Kaj moramo vedeti o klavzulah
  • Sistematičen pregled klavzul
  • Podrobno o spremembah Incoterms 2020
  • Smart Incoterms
  • Pravilen izbor optimalne klavzule v praksi
  • Možnosti opredelitve klavzul
  • Kako se izogniti neusklajenosti prodajne pogodbe s prevozno in drugimi pogodbami?
  • Incoterms in carinske vrednosti
  • Tveganja in razporeditev stroškov med strankami
  • Skrite pasti in kako se jim izogniti
  • Praktični primeri klavzul kot del kupoprodajne pogodbe

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vodjem in zaposlenim v izvozu, uvozu, nabavi, prodaji, špediciji, logistiki, transportu kot tudi vsem drugim, zaposlenim, ki delajo v čezmejnem blagovnem prometu ter uporabljajo klavzule.

Klavzule Incoterms 2020 (International Commerce Terms) so vključene v pogodbe za prodajo/nabavo blaga po vsem svetu in predstavljajo svetovno uveljavljeni standard za uvoznike, izvoznike, logiste, prevoznike, zavarovalnice, carinske organe in druge udeležence v mednarodni trgovini.

S pravilno vključitvijo izbrane klavzule Incoterms v kupoprodajno pogodbo stranki jasno in nedvoumno dogovorita pravice in obveznosti medsebojnega poslovanja.

Leta 2020 je po 10 letih mednarodna trgovinska zbornica klavzule ponovno posodobila in uvedla nekaj sprememb, v preteklih letih pa je nastalo tudi že dosti dobrih praks.

Na seminarju boste izvedeli, kako v vsakodnevni praksi pravilno uporabljati prenovljene klavzule ter se zavarovati pred tveganji v zunanji trgovini, prav tako pa bo predavatelj predstavil številne primere iz svoje bogate zakladnice izkušenj, ki vam bodo pri vsakodnevnem delu zagotovo koristili.

Avtorji

Tadej Pojbič

Inženir Logistike je 26 letne izkušnje nabiral v različnih podjetjih od referenta do člana uprave in direktorja podjetja. Od leta 2017 vodja Logistike v podjetju Kemofarmacija d.d. (McKesson group) in tudi od leta 2013 direktor podjetja OPTILOG d.o.o., deloval kot svetovalec za področje Oskrbovalnih verig, logistike, optimizacije ter prenove vseh vrst poslovnih procesov kot tudi avtomatizacije skladiščnih procesov. Istočasno tudi uradni svetovalec EBRD-ja. Od leta 2008-2013 Direktor logistike in kasneje izvršni direktor za Logistiko in Nabavo v Engrotuš d.d. Leta 2010 skupaj z ekipo zaključil avtomatizacijo logističnih procesov v centralnem skladišču Engrotuša d.d., kar še danes zagotavlja Engrotuš-u optimalne stroške na enoto pripravljenega in dostavljenega blaga, za kar je leta 2012 prejel nagrado Logist leta s strani Slovenskega Logističnega Združenja. Leta 2005-2008 postal direktor podjetja Maersk Logistics d.o.o. za celotno regijo Balkana, kjer je bil odgovoren za prodajo storitev in nadgradnjo logističnih procesov za obstoječe globalne stranke, pridobivanje novih, kot tudi podporna funkcija Maersk Line. Leta 2006 ustanovil Maersk Logistics d.o.o. na Hrvaškem za pokrivanje Hrvaškega in Bosanskega trga. 2007 zagotovil prve direktne zbirne linije za luko Koper iz 42 različnih luk na daljnem vzhodu. 2002-2005 v podjetju Maersk Adria, kot komercialni direktor za področje Slovenije, Hrvaške ter Bosne in Hercegovine, odgovoren za razvoj trgov in povezavo feeder ladij z matičnimi pristanišči. Poklicno pot začel 1993-2002 na Intereuropi d.d., Filiala Brnik, kjer je kot referent za avio pošiljke skrbel za prevzem in odpremo pošiljk. Leta 1996 napredoval v Filialo Ljubljana kot vodja izvoznega referata, samostojni organizator transporta in kasneje kot vodja Izvoznega oddelka.

Splošni pogoji

SEMINARJI Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Posebne ugodnosti

Posebne ugodnosti

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 10 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

  NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20 Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.