Odgovorite si na vprašanja:
Bi radi bolje razreševali nesoglasja s kolegi?
Želite večji vpliv na odločitve vodstva?
Vas čaka pomembno usklajevanje z vodji oddelkov?
Bi radi povišali vaše prodajne rezultate ali pridobili novega kupca?
Želite formulo, kako v nekaj stavkih navdušiti in prodati vašo idejo, produkt, storitev?
Si želite na sestankih in poslovnih srečanjih z lahkoto stopiti pred ljudi in jih nagovoriti?
Ali vaši podrejeni ne opravijo nalog v celoti tako, kot ste se dogovorili?
Morda želite prepričali le partnerja ali otroka, da končno naredi tisto, kar že tako dolgo obljublja?
Orodja za lažje obvladovanje zgodnjih izzivov vas čakajo na delavnici 4. decembra.
Pomembno: Kratka online izobraževanja v živo spremljate preko lastnega računalnika/tablice/pametnega telefona, zato vam ni treba zapuščati doma oz. delovnega mesta. Omogočena je nemotena interakcija ter zastavljanje vprašanj (po mikrofonu ali pisno).
Kje vse lahko uporabite pridobljeno znanje:
- prodaja in trženje, tržne raziskave,
- coachig, vodenje ljudi,
- usposabljanje za spremembe vedenja, izvajanje organizacijskih sprememb,
- zaposlovanje in usposabljanje,
- svetovanje, reševanje problemov,
- team-building
Vsebina
- Zakaj ne dosežemo tega, kar bi radi – klasične napake, ki jih delamo pri usklajevanju, reševanju konfliktov in pri pogajanjih
- Kaj je »jezik vplivanja« in kako ga učinkovito uporabljamo pri delu z ljudmi
- »Vroči gumbi« in »verbalni triggerji« za sprožanje emocij
- Raba čutno zaznavnega jezika in veščina vodenje pogovora
- Prepričevalni trikotnik, zaznavni položaji in temeljna komunikacijska orodja vplivanja
- Razumevanje osebnih kriterijev motivacije pri drugih
- Podcenjevanje moči ujemajočih slogov
- Ko se s sogovornikom ne strinjamo – tehnike nasprotovanja in argumentiranja
- Način komunikacije, zaradi katere ne pride do razhajanj med tem, kar želimo povedati, in tem, kar razume naša publika