fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Umetnost vplivanja in prepričevanja

Interaktivna online delavnica
Ura: 9.00 – 12.15

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Odgovorite si na vprašanja:

Bi radi bolje razreševali nesoglasja s kolegi?
Želite večji vpliv na odločitve vodstva?
Vas čaka pomembno usklajevanje z vodji oddelkov?

Bi radi povišali vaše prodajne rezultate ali pridobili novega kupca?
Želite formulo, kako v nekaj stavkih navdušiti in prodati vašo idejo, produkt, storitev?

Si želite na sestankih in poslovnih srečanjih z lahkoto stopiti pred ljudi in jih nagovoriti?
Ali vaši podrejeni ne opravijo nalog v celoti tako, kot ste se dogovorili?

Morda želite prepričali le partnerja ali otroka, da končno naredi tisto, kar že tako dolgo obljublja?

Orodja za lažje obvladovanje zgodnjih izzivov vas čakajo na delavnici 4. decembra.


Pomembno: Kratka online izobraževanja v živo spremljate preko lastnega računalnika/tablice/pametnega telefona, zato vam ni treba zapuščati doma oz. delovnega mesta. Omogočena je nemotena interakcija ter zastavljanje vprašanj (po mikrofonu ali pisno).

Kje vse lahko uporabite pridobljeno znanje:

  • prodaja in trženje, tržne raziskave,
  • coachig, vodenje ljudi,
  • usposabljanje za spremembe vedenja, izvajanje organizacijskih sprememb,
  • zaposlovanje in usposabljanje,
  • svetovanje, reševanje problemov,
  • team-building

Vsebina

  • Zakaj ne dosežemo tega, kar bi radi – klasične napake, ki jih delamo pri usklajevanju, reševanju konfliktov in pri pogajanjih
  • Kaj je »jezik vplivanja« in kako ga učinkovito uporabljamo pri delu z ljudmi
  • »Vroči gumbi« in »verbalni triggerji« za sprožanje emocij
  • Raba čutno zaznavnega jezika in veščina vodenje pogovora
  • Prepričevalni trikotnik, zaznavni položaji in temeljna komunikacijska orodja vplivanja
  • Razumevanje osebnih kriterijev motivacije pri drugih
  • Podcenjevanje moči ujemajočih slogov
  • Ko se s sogovornikom ne strinjamo – tehnike nasprotovanja in argumentiranja
  • Način komunikacije, zaradi katere ne pride do razhajanj med tem, kar želimo povedati, in tem, kar razume naša publika

Avtorji

mag. Franka Bertoncelj

Franka BertonceljMagistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene inteligentnosti, asertivnosti ter poslovnim image-om. Izvaja psihološko profiliranje v namene kadrovske selekcije, rekrutacije in kariernega svetovanja. S podjetji in organizacijami sodeluje pri izvedbi organizacijskih in tržnih raziskav. Ukvarja pa se tudi s coachingom za zaposlene ter individualnim psihološkim svetovanjem za posameznike. Dela pretežno po metodah transakcijske analize in vedenjsko kognitivnega pristopa, svoje znanje pa nadgrajuje z novimi principi pozitivne psihologije.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo spletnega seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo spletnega seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se spletnega seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se spletnega seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi spletnega seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.