Ste v stresu, ker kljub dobrim namenom ne uspete postoriti vsega, kar bi radi?
Poznate tehnike za boljšo organizacijo dela in time management, pa vam kljub temu delo ostaja? Morda vzrok ni v organizaciji, ampak v nas…
- Ste hitrejši od drugih, pa kljub temu zamujate?
- Ste nezadovoljni ker drugi ne opravijo dela dovolj natančno?
- Sestavljajo vašo ekipo zelo različni posamezniki, in vam je usklajevanje njihovega dela naporno?
V norem tempu naših življenj le redki ne čutijo pritiska, ki nastane ob pomanjkanju časa.
Ugotovimo skupaj, kaj še lahko naredimo, da bomo bolj mirni, delo pa vseeno opravljeno – tako na individualnem nivoju kot na nivoju ekipe.
Zakaj se udeležiti te delavnice:
- Spoznali boste, zakaj organizatorji, planerji, aplikacije, tehnike za osebno učinkovitost pogosto ne delujejo;
- Razumeli boste, zakaj nam kljub realnem načrtovanju in dobri organizaciji zmanjkuje časa;
- Vedeli boste, kako preseči osebno neučinkovitost in kaj so vzroki zanjo;
- Ozavestili boste napačna prepričanja, ki nas vodijo v izgorevanje in izgubljanje časa, ki ga potrebujemo zase;
- Spoznali boste 5 tipov neučinkovitega delovanja na delovnem mestu;
- Ugotovili boste, kateri je vaš delovni stil in kako povečamo delovno učinkovitost posameznega stila;
- Uskladiti boste znali različne delovne stile v timu, da se bodo dopolnjevali, ne pa povzročali stres;
- Spoznali boste 30 načinov, kako imeti več časa;
- Osvojili boste tehnike organiziranja sebe in drugih, tehniko programiranja podzavestnega mišljenja;
- Izdelali boste akcijski načrt za učinkovit time management na delovnem mestu in doma!
Vsebina delavnice:
- Zakaj orodja, organizatorji, planerji, aplikacije, postopki in tehnike za osebno učinkovitost ne delujejo?
- Zakaj nam kljub realnem načrtovanju in dobri organizaciji zmanjkuje časa?
- Vzroki za osebno neučinkovitost in kako jih preseči
- Napačna prepričanja, ki nas vodijo v izgorevanje in izgubljanje časa, ki ga potrebujemo zase
- »Psihološki priganjalci« ali 5 tipov neučinkovitega delovanja na delovnem mestu
- Delovni stili in kako povečati delovno učinkovitost posameznega stila
- Različni delovni stili v timu – stres ali dopolnjevanje?
- 30 načinov, kako imeti več časa
- Je čas vedno enak? – subjektivno doživljanje časa
- Tehnike organiziranja sebe in drugih
- Prepoznavanje lastnih »tatov časa« – analiza porabe časa na delovnem mestu
- Tehnika programiranja podzavestnega mišljenja
- Motnje iz okolja in kako jih odpraviti
- Izdelava akcijskega načrta za učinkovit time management na delovnem mestu in doma