V podjetjih/organizacijah nenehno uporabljamo nek sistem internega komuniciranja. Produktivnost kolektiva in s tem celotnega podjetja/organizacije je v veliki meri odvisna od učinkovitosti tega sistema. Kljub temu pa ogromno internih komunikacijskih načrtov propade zaradi njihove neživljenjskosti, saj izvajalci pogosto pozabijo, da je v izvajanje potrebno vključiti vse procese in vse zaposlene.
Kako torej pripraviti učinkovito strategijo internega komuniciranja, kako program internega komuniciranja implementirati v vse procese, da bo podjetje/organizacija na eni strani dosegalo svoje cilje in jih presegalo ter da bodo na drugi strani sodelavci, ki bodo zadovoljni in ki bodo svoje potenciale lahko maksimalno uporabili?
Program sestavljajo 4 moduli:
- tri intenzivne praktične delavnice in
- študijsko gradivo priročnik Sodobna orodja vodenja ter gradiva s posameznih delavnic
Ob koncu programa boste opravili preverjanje znanja in pridobili potrdilo o strokovni usposobljenosti: CERTIFIKAT Strokovnjak za interno komuniciranje v slovenskem in angleškem jeziku.
Komu je seminar namenjen?
Direktorjem podjetij/organizacij in enot ter tistim, ki se v podjetjih/organizacijah ukvarjajo z organizacijskim komuniciranjem: z razvojem kadrov, internim komuniciranjem, tržnim komuniciranjem in odnosi z javnostmi.
Z aktivnim sodelovanjem na programu boste:
-
- analizirali obstoječe stanje (prijavljeni še pred začetkom delavnice prejmejo vprašalnik, na podlagi katerega na prvi delavnici pripravijo analizo obstoječega stanja),
- v program internega komuniciranja znali vključiti vse zaposlene,
- izboljšali veščine interne komunikacije (dvosmerna komunikacija),
- pripravili akcijski načrt implementacije programa internega komuniciranja,
- z izmenjavo izkušenj prenesli dobro prakso v svoje podjetje/organizacijo.
Da boste na delavnici dobili odgovore na vaša konkretna vprašanja, nam jih lahko pošljete že pred pričetkom na naslov: [email protected].
Potek izobraževanja
- Program je zasnovan tako, da boste zaradi intenzivnega izobraževanja odsotni le tri delovne dneve, ki jih boste maksimalno izkoristili.
- Intenzivne delavnice trajajo do 6 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
- Priročnik Sodobna orodja vodenja boste prejeli na prvi delavnici, dostop do digitalne izdaje pa na vaš elektronski naslov. Z njim boste pomembno nadgradili vaše znanje, saj vam omogoča vpogled v dodatne pomembne rešitve, ki jih potrebujete pri vsakdanjem delu.
- Ob koncu programa boste izdelali Načrt implementacije programa internega komuniciranja v podjetju/organizaciji.
- V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Strokovnjak za interno komuniciranje, v slovenskem in angleškem jeziku, kot potrdilo o strokovni usposobljenosti.
Vsebina
- Analiza stanja (prijavljeni že pred pričetkom delavnic prejmejo vprašalnik).
- Obstoječa orodja internega komuniciranja (pravilniki, novice, strategija, sestanki …)
- kaj deluje
- kaj ne deluje
- definiranje ovir in priložnosti
- poslovna strategija
- Toksična komunikacija in kako se ji izogniti
- Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
Zbrana orodja, nasveti, preglednice in odkljuknice za lažje izvajanje vsakodnevnih aktivnosti in vsestransko izboljšanje najpomembnejših veščin vodenja:
- postavljanje ciljev in oblikovanje strategij,
- reševanje konfliktov,
- motiviranje zaposlenih in oblikovanje učinkovitih delovnih timov,
- vodenje učinkovitih sestankov,
- delegiranje in vodenje projektov …
- Opredelitev ciljev
- Angažiranje vodij za izvajanje strategije
- Usklajenost s poslovno strategijo
- Budget
- Osnovno sporočilo
- Ciljne skupine (če jih je več) – strategija po skupinah
- Razumevanje vrednot, blagovne znamke in njene obljube
- Orodja: internet, intranet, socialna omrežja, interne novice, dogodki, nagrade, priročnik za zaposlene …)
- Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
- Nosilci
- Koraki
- Časovnica
- Izvedba
- Določitev metrike merjenja uspeha
- Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
- Preverjanje znanja: Priprava načrta implementacije programa internega komuniciranja v podjetju/organizaciji.
- Prejem certifikata Strokovnjak za interno komuniciranje.