fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Strokovnjak za nabavo v nepredvidljivem poslovnem okolju

Online izobraževalni program v žvio
Ura: –
Online izobraževalni program v živo

890,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

 

Kako kompetentno opravljati nabavno funkcijo v novi realnosti?

Nič ni več tako, kot je bilo pred enim letom – tudi nabava ne. Pomlad je s sabo prinesla prvi stresni test, izzivi in preizkušnje pa se po preteklem letu nadaljujejo tudi v naslednjega.

Da bi vas, nabavnike, pri delovanju v »novih normalnih« razmerah kar najbolj praktično podprli, vas vabimo k udeležbi na prenovljenem online programu v živo.

Program obsega štiri module:

  • dve interaktivni online delavnici v živo,
  • sklop treh video seminarjev,
  • Priročnik za nabavnike v digitalni obliki.

Certifikat: Po uspešno opravljenem izobraževanju prejmete certifikat Forum Akademije “Strokovnjak za nabavo v nepredvidljivem poslovnem okolju” v slovenščini in angleščini.

IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje


Pomembno: Online izobraževanja v živo spremljate preko lastnega računalnika, zato vam ni treba zapuščati doma oz. delovnega mesta.

Manjše skupine zagotavljajo nemoten pogovor ter zastavljanje vprašanj (toplo priporočamo vklop kamere in mikrofona, lahko pa sodelujete tudi pisno skozi chat).

Če želite, nam morebitna vprašanja oz. dileme lahko sporočite tudi že vnaprej, in poskrbeli bomo, da boste tekom izobraževanja prejeli kar najbolj koristne odgovore in pojasnila! Pišite na: [email protected]


Mnenja udeležencev:

  • »Všeč mi je bil pristop in znanje obeh predavateljic ter ‘prenašanje’ znanja iz samih izkušenj. Sam sem izvedel mnogo novih stvari, čeprav že nekaj let delam v nabavi.« (Sebastijan Jurkošek, purchasing manager, EMO orodjarna d.o.o.)
  • »Teme na predavanjih so bile lepo predstavljene, razložene na preprost, praktičen način.« (Nuša Potočnik)

Način izvedbe programa

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki dveh intenzivnih interaktivnih online delavnic v živo. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo 3 pedagoške ure. Podrobno se boste spoznali s tematiko in dobili odgovore na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Vsa seminarska gradiva in dostop do video seminarja boste imeli na voljo v spletni učilnici.
  • Kot del izobraževalnega programa je tudi digitalni dostop do Priročnika za nabavnike, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše znanje. Omogoča vam vpogled v dodatne pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Ob koncu programa vas bo v spletni učilnici čakal test preverjanja znanja (tip izbiranja pravilnih odgovorov).
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Forum Akademije Strokovnjak za nabavo v nepredvidljivem poslovnem okolju v slovenščini in angleščini kot potrdilo o strokovni usposobljenosti.

Program je namenjen: direktorjem nabave, vodjem nabave, sodelavcem v nabavi in vsem, ki jih tematika zanima.

  • Vedeli boste, kako optimalno prilagoditi management oskrbovalnih verig v luči spremenjenega poslovnega okolja,
  • kar najbolje boste obvladovali zaloge in planiranje nabave,
  • vedeli boste, kako se podpreti z informacijskim sistemom,
  • vzpostavili boste optimalno interno in eksterno komunikacijo,
  • zastaviti boste znali strategijo po kategorijah izdelkov,
  • učinkovito boste spremljati informacije, analize, cene energentov, tečaje ipd.,
  • meriti boste znali uspešnost v nabavi

Vsebina

  • Obvladovanje oskrbovalnih verig in prilagoditve zaradi korona/post-korona poslovnega okolja
  • Sodelovanje z dobavitelji v korona času
  • Upravljanje tokov v oskrbovalnih verigah in obvladovanje zalog v korona času
  • Planiranje v času korone
  • Informacijski sistemi v oskrbovalnih verigah
  • Interna in eksterna komunikacija ter sodelovanje v korona/post-korona razmerah
  • Primeri iz prakse

Priročnik za vodjo nabave v digitalni obliki – konkretni napotki za učinkovito izvajanje nabavne funkcije

  • Učinkovita organizacija nabave
  • Učinkovito planiranje nabave in obvladovanje zalog
  • Učinkovito izvajanje nabave in izgradnja oskrbovalne verige
  • Ocenjevanje dobaviteljev in strateška partnerstva
  • Učinkovita nabavna pogajanja
  • Uspešno vodenje ekipe
  • Nabavne pogodbe in ključni pravni vidiki
  • LEAN in »vitka« nabava

  • Lastnosti uspešnega nabavnega managerja
  • Strategija nabave in vpliv nabavne funkcije na uspešnost podjetja
  • Strateška / oprativna nabava
  • Gibanje cen energentov, materiala, proizvodnih cen
  • Spremljanje informacij, analiza podatkov
  • Pretok podatkov med poslovnimi subjekti
  • Sodelovanje z drugimi službami v podjetju
  • Spremljanje tečajev, stanja na borzah (surovine, energenti), dogajanja na globalnih trgih
  • Kazalniki za merjenje uspešnosti v nabavi
  • Dobavitelji kot poslovni partnerji

  • Neorganizirani vodja I
  • Neorganizirani vodja II
  • Organizirani vodja

Dostop do video seminarja prejmete v spletni učilnici.

Preverjanje znanja in prejem certifikata Strokovnjak za nabavo v nepredvidljivem poslovnem okolju

  • Preverjanje znanja (test rešite v spletni učilnici)
  • Prejem certifikata Forum Akademije Strokovnjak za nabavo v nepredvidljivem poslovnem okolju

Avtorji

Alenka Valenčič Butinar

V začetku leta 2014 se je pridružila Združenju nabavnikov Slovenije, kot članica Strokovnega sveta. Svojo poslovno pot je pričela kot komercialistka v podjetju Alcan Tomos d.o.o., nato je več kot desetletje delala in se izpopolnjevala na področju prodaje. Od leta 2013 je bila vodja oskrbne verige in proizvodnje v podjetju ATech elektronika d.o.o. Njene glavne odgovornosti so bile prodajna logistika, nabava, planiranje, skladiščenje ter tudi proizvodnja – skratka celoten proces realizacije naročila. V začetku leta 2018 se je zaposlila podjetju Lindab d.o.o., kjer je prevzela vodenje oskrbne verige. Pokrivala je področje prodajne logistike, nabave, planiranja in skladiščenja. Konec leta 2020 se je zaposlila v Danfossu na delovnem mestu strateške nabavnice in se čez približno eno leto pridružila timu globalne nabave Danfossa, kot vodja nabavne kategorije. Ves čas se strokovno izobražuje z različnih področij (pogajanja, upravljanje odnosov, prodajanje rešitev, vodenje in motiviranje zaposlenih, NLP …) ter prevzema vse odgovornejše funkcije. Aktivno vključevanje v raziskave o novih poslovnih priložnostih, vodenje različnih projektov in skrb za optimizacijo procesov so samo nekateri od izzivov, ki jih je v svoji karieri uspešno izpeljala. Študij je končala na Fakulteti za management v Kopru, kjer je pridobila naziv magistrica znanosti iz smeri splošni management. Odlikujejo jo odgovornost, zanesljivost in vodstvene sposobnosti, poleg tega pa je ustvarjalna, iskrena sogovornica, vedno pozitivno naravnana in pripravljena priskočiti na pomoč. Aktivna je tudi v svojem lokalnem okolju.

Marina Lindič

Njena poslovna ljubezen je nabava. Je direktorica strateške nabave v skupini Ursa, za poslovno enoto Adria in poslovno enoto Ursa Italia srl. Je soustanoviteljica Združenja nabavnikov Slovenije (ZNS), ki kot neprofitno združenje povezuje nabavnike ter nabavni del oskrbnih verig iz realnega in javnega sektorja. Od leta 2003 do 2011 je bila podpredsednica in od leta 2011 dalje je predsednica ZNS. Njihova vizija je, da bo nabava postala strateška funkcija v vsakem slovenskem podjetju, v okviru katere nabavniki s svojim strokovnim  in etičnim delovanjem ključno pripomorejo k uspešnosti poslovanja podjetja in njegovemu razvoju. Marca 2014 je bila izvoljena v upravo (board) IFPSM (International Federation for Purchasing and Supply Management). IFPSM je svetovna federacija, ki pokriva področje nabave in oskrbnih verig. Združuje 48 nacionalnih združenj iz Evrope, Amerike, Afrike in Azije, katera povezujejo več kot 250.000 strokovnjakov iz področja nabave in oskrbnih verig.
  • Od leta 2016-2020 je bila Zakladnik (Treasurer) IFPSM.
  • 1. 1. 2020 je nastopila mandat predsednice svetovne federacija za obdobje 3 leta.
Predava teme iz področja nabave in oskrbnih verig na Nabavni konferenci, različnih drugih konferencah, Akademiji nabave ter seminarjih in webinarjih, tako v Sloveniji kot tudi v tujini (Italija, Taiwan, Hrvaška, Srbija,... Je soavtorica knjig:
  • Strokovna urednica in soavtor priročnika: Priročnik za vodjo nabave - 2012 s kasnejšimi posodobitvami s mojimi prispevki na teme:
    • Učinkovito planiranje nabave in obvladovanje zalog
    • Lean in vitka nabava
    • Primer nabavne pogodbe za nabavo materialov/storitev
    • PMI- Purchasing managers Index (Indeks nabavnih managerjev)
  • Soavtor knjige: Branko Žibret: Strateška nabava – 2008:
    • Prispevek: Vključevanje regionalnega podjetja v globalni proces nabave na ravni skupine
Poslovno področje Po končani Gimnaziji v Novem mestu je končala študij na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in opravila GMP na Poslovni šoli IEDC Bled.
  • od 11. 5. 2005 je zaposlena v Ursi Slovenija:
    • od leta 2016 je direktorica nabave za poslovno enoto Adria in za poslovno enoto Italija. Poleg tega je vodilni nabavnik (Lead buyer) za nabavo strateških investicij za vseh 13 tovarn  steklene volne in XPS v skupini Ursa v Evropi in Rusiji.  Sedež skupine Ursa je v Madridu. Ursa je dele koncerna Xella s sedežem v Nemčiji.
  • Od 2005-2016 kot direktorica Sektorja  logistike, oskrbe kupcev za področje Sredozemlja in jugovzhodne Evrope (Italija, Avstrija, države bivše Jugoslavije, Madžarska, Romunija, Bolgarija, Grčija in Bližnji vzhod). Pokrivala je področje logistike, oskrbe s surovinami, planiranja proizvodnje, skladiščenja surovin in končnih proizvodov, oskrbe kupcev za Avstrijo, Slovenijo in ostale države bivše Jugoslavije, Romunijo, Bolgarijo in Grčijo;
  • Od leta 1982-2005 je bila zaposlena v podjetju Trimo Trebnje d.d., kjer je začela kot štipendist
  • 1995 do maja 2005 bila razporejena na delovno mesto s posebnimi pooblastili in odgovornostmi kot Vodja nabave V Trimo d.d.. Področja, ki jih je pokrivala, so bila nabava materialov, storitev ter investicijskega blaga na domačem trgu in uvoz ter skladišče surovin, potrošnega materiala in carinskega skladišča.
    • 1987-1989: Vodja logistike in operativne izvedbe proizvodnje
    • 1984-1987: Skrbnik projektov
    • 1983-1984: Planer, analitik
    • 1982-1983: Pripravnik
Je predsednica Nadzornega odbora Rokometnega kluba Trimo ter članica pokojninskega odbora Zavarovalnice Prva.

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI Z ONLINE IZDAJO PRIROČNIKA

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju treh mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.