Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju

Večdnevni izobraževalni program

890,00  DDV ni vštet v ceno

Izobraževalni program

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.


NABAVA TRENUTNO: bitka zagotavljanja surovin in dobrih pogojev sodelovanja

V trenutnem času je delovni dan nabavnika zagotovo zelo pester, izzivi pa si sledijo kot po tekočem traku. V trenutkih turbulence je še toliko bolj vidno, kje imamo šibke točke, kje pa smo suvereni in so morda potrebne le manjše kontinuirane izboljšave.

Še vedno pa drži: delež nabave v proizvodnem podjetju predstavlja več kot polovico stroškov!

Nabava je ključna strateška funkcija, in svoje veščine je treba nenehno piliti, pridobivati nova znanja, izmenjevati izkušnje da lahko svoje delo tudi v prihodnje opravljate kakovostno in uspešno.

Da to lahko storite, vas vabimo, da si vzamete nekaj časa zase in za svoj profesionalni napredek in se nam pridružite na izobraževalnem programu za pridobitev certifikata.

Program obsega:

  • dve interaktivni online delavnici v živo,
  • sklop treh video seminarjev,
  • Priročnik za nabavnike v digitalni obliki.

Komu je program namenjen?

Vodjem nabave, nabavnim referentom, komercialistom v proizvodnih podjetjih in vsem, ki jih obravnavana tematika zanima in želijo poglobiti znanje.

IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje


Mnenja udeležencev:

»Program me je navdušil, obe predavateljici sta podali veliko praktičnih nasvetov/primerov. Zelo zadovoljna!«
Anja Skopec, nabavnik, Metrel Mehanika d.o.o.

»Zadovoljna sem bila predvsem s predavateljicama – teme niso bile suhoparne, zanimivo predstavljeno, podprto s praktičnimi primeri.«
Nina Jenko, vodja nabave, Cop d.o.o.


Koristi

  • Učinkovito boste spremljali informacije, analize, cene energentov, tečaje ipd.,
  • zastaviti boste znali strategijo po kategorijah izdelkov,
  • kar najbolje boste obvladovali zaloge in z učinkovitim planiranjem dosegali zastavljene cilje,
  • uspešnost nabave boste lahko dokazovali z merilnimi kazalniki,
  • sklepali boste odlične pogodbe, ki bodo rezultat uspešnih pogajanj,

Certifikat: Po uspešno opravljenem testu prejmete certifikat Forum Akademije “Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju” v slovenščini in angleščini.


Potek izobraževanja

  • Intenzivne celodnevne delavnice trajajo 5 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Poudarek izobraževanja je na razumljivi razlagi in praktičnih primerih. Zasnovano je tako, da boste na delavnicah obravnavali konkretne primere, prejeli želena pojasnila ter skozi diskusijo v sproščenem vzdušju prišli do novih rešitev.
  • Dostop do e-priročnika imate v spletni učilnici. Dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
  • Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahaja jo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa.
  • Ta vrsta izobraževanja vam omogoča vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še 2 leti od zaključka izobraževalnega programa.
  • Ob koncu programa vas čaka še reševanje testa, ki ga boste prav tako našli v spletni učilnici po koncu zadnje delavnice.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju kot potrdilo o strokovni usposobljenosti v slovenščini in angleščini.

Vsebina

  • Spremljanje informacij
  • Analiza podatkov
  • Sodelovanje z drugimi poslovnimi funkcijami (prodaja, razvoj, marketing)
  • Spremljanje valutnih tečajev, stanje na borzah kovin, borze energentov in dogajanja na globalnem trgu surovin
  • Spremljanje napovedi dogajanj, ki jih napovedujejo strokovnjaki za posamezna področja
  • Skrbno izdelana strategija za doseganje jasno zastavljenih planskih ciljev
  • Kazalniki za merjenje uspešnosti nabavne funkcije

  • Učinkovita organizacija nabave
  • Učinkovito planiranje nabave in obvladovanje zalog
  • Učinkovito izvajanje nabave in izgradnja oskrbovalne verige
  • Ocenjevanje dobaviteljev in strateška partnerstva
  • Učinkovita nabavna pogajanja
  • Uspešno vodenje ekipe
  • Nabavne pogodbe in ključni pravni vidiki
  • LEAN in »vitka« nabava

  • Priprave na pogajanja, predvidevanja različnih scenarijev in urjenje pogajalskih veščin
  • Strategija pogajanj na delovnem mestu
  • Pogajanja z dobavitelji strateškega materiala
  • Sklepanje pogodb z dobavitelji
  • Primeri pogajanj z dobavitelji materiala na domačem in tujih trgih

  • Neorganizirani vodja I
  • Neorganizirani vodja II
  • Organizirani vodja

Dostop do video seminarja prejmete v spletni učilnici.

  • Preverjanje znanja v spletni učilnici
  • Prejem certifikata Strokovnjak za nabavo v proizvodnem podjetju

Predavatelji

Alenka Valenčič Butinar

V začetku leta 2014 se je pridružila Združenju nabavnikov Slovenije, kot članica Strokovnega sveta. Svojo poslovno pot je pričela kot komercialistka v podjetju Alcan Tomos d.o.o., nato je več kot desetletje delala in se izpopolnjevala na področju prodaje. Od leta 2013 je bila vodja oskrbne verige in proizvodnje v podjetju ATech elektronika d.o.o. Njene glavne odgovornosti so bile prodajna logistika, nabava, planiranje, skladiščenje ter tudi proizvodnja – skratka celoten proces realizacije naročila. V začetku leta 2018 se je zaposlila podjetju Lindab d.o.o., kjer je prevzela vodenje oskrbne verige. Pokriva področje prodajne logistike, nabave, planiranja in skladiščenja. Ves čas se strokovno izobražuje z različnih področij (pogajanja, upravljanje odnosov, prodajanje rešitev, vodenje in motiviranje zaposlenih, NLP …) ter prevzema vse odgovornejše funkcije. Aktivno vključevanje v raziskave o novih poslovnih priložnostih, vodenje različnih projektov in skrb za optimizacijo procesov so samo nekateri od izzivov, ki jih je v svoji karieri uspešno izpeljala. Študij je končala na Fakulteti za management v Kopru, kjer je pridobila naziv magistrica znanosti iz smeri splošni management. Odlikujejo jo odgovornost, zanesljivost in vodstvene sposobnosti, poleg tega pa je ustvarjalna, iskrena sogovornica, vedno pozitivno naravnana in pripravljena priskočiti na pomoč. Aktivna je tudi v svojem lokalnem okolju.

Luka Škrjanc

Luka Škrjanc je strokovnjak za Performance Management z večletnimi praktičnimi izkušnjami v slovenskih podjetjih in tujih korporacijah. Skrbi za implementacijo učinkovitih rešitev v prakso – za doseganje zastavljenih ciljev organizacije. Vodi transformacijske procese za organizacije in vodje, ki se soočajo z izzivi preoblikovanja svojih organizacij ali timov. Deluje kot svetovalec za visoki in srednji management. Na področju poslovnega svetovanja deluje že več kot 15 let, v različnih poslovnih panogah tako v Sloveniji, kot tudi v tujini. Njegovo delovanje temelji na lastnih izkušnjah, ki jih je pridobil z uspešnim vodenjem timov na različnih poslovnih področjih in nenehnim pridobivanjem znanj. Verjame v doseganje ciljev s prepletanjem različnih (primernih) izkušenj, zagotavljanjem ustrezne delovne klime (kulture), usmerjenim učenjem ter natančnim razvojem.  Temeljno vodilo pri tem pa sta praktičnost in največja možna stopnja simplifikacije rešitev (common sense -  zdrava pamet), kjer in če je to možno.

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI Z ONLINE IZDAJO PRIROČNIKA

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju treh mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi ob koncu obdobja dostop preneha. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.