VPRAŠANJE: Katera veščina je za nabavnika najpomembnejša?
Večina vas je izstrelila kot iz topa: pogajalske veščine. Razumljivo, saj je to res veščina, brez katere kot nabavnik težko preživite, zagotovo pa ne morete biti dobri v svojem poslu.
Ker so pogajanja nekaj, pri čemer smo lahko vedno še boljši in česar se ves čas učimo, vas vabimo na praktično delavnico Triki učinkovitih nabavnih pogajanj.
Komu je delavnica namenjena?
Vodjem nabave, nabavnikom, komercialistom v proizvodnih podjetjih in vsem, ki jih obravnavana tematika zanima in želijo poglobiti znanje.
Mnenja udeležencev delavnice:
- »Ogromno praktičnega dela in primerov iz prakse.« – Boris Obradović, vodja nabave, Avtosteklo d.o.o.
- »Seminar kot celota je enkraten!« – Sebastjan Balažič, vodja komerciale, Legartis d.o.o.
- »Posebej zadovoljen sem bil s praktičnimi primeri – ocenjevanje lastnosti sogovornika.« – Andrej Ferlan, strateška nabava, Iskraemeco d.d.
- »Všeč mi je bil praktični del in praktični primeri, hvala, zanimivo je bilo!« – Urška Petrič, vodja nabave, Pako d.o.o.
- »Zadovoljna sem bila z načinom dela, všeč mi je bilo, da ni bilo frontalne oblike dela, izmenjava mnenj in izkušenj.« – Petra Grahek, komercialist v nabavi, Javor – trgovina d.o.o.
- »Sproščeno vzdušje, pozivanje k sodelovanju, »igrice«. – Maja Žibrat, nabavnik, Panvita kmetijstvo d.o.o.
- »Še posebej zadovoljen sem bil z dobrimi in koristnimi triki!« – Edin Jasenčič, nabavnik, AquafilSLO d.o.o.
- »Tema je bila zelo zanimiva.« – Marjana Kolarič, referent za mednarodno poslovanje, Safilo d.o.o.
- »Zadovoljen sem bil s predavanjem na splošno, še posebej s tem, da se lahko SDI uporabi na vseh ravneh življenja.« – Klemen Konte, nabava, Altel PCB d.o.o.
- »Še posebej zadovoljen s predavateljico, zelo zanimiva izvedba!« – Tomaž Glišovič, nabavnik, Smartech d.o.o.
- »Zelo zadovoljna z energijo predavateljice!« – Patricija Štravs, nabavnik za kooperante in podizvajalce, CGP d.d.
Online delavnico spremljate preko lastnega računalnika ali mobilne naprave, ni vam treba zapuščati delovnega mesta ali doma. Vprašanja postavljajte sproti, predavateljica bo nanje odgovarjala sproti ali na koncu.
Na delavnici boste izvedeli:
- kako se optimalno pripraviti na sestanek,
- kako prepoznati interese sogovornika,
- kako pristopiti k taktičnim in kako k strateškim pogajanjem,
- kako obvladovati jezo in druge čustvene odzive,
- kako uporabiti pogajalske trike oz. kako jih prepoznati pri sogovorniku ter se odzvati,
- in še mnogo več!
- Moje pogajalske vrline, potrebna področja izboljšave
- Učinkovita priprava na sestanek
- Samozavesten in prepričljiv prvi vtis
- Prepoznavanje interesov prodajalca
- Taktična in strateška pogajanja ter različni pristopi
- Upravljanje čustvenih odzivov (jeza, užaljenost, trema ipd.)
- Pogajalski triki – uporaba, prepoznavanje in odziv nanje
- Nezavedno ustvarjanje pogajalskega pokopališča ter manever proč od njega
- …