fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Vodenje in motiviranje hibridnih timov

Delavnica
Ura: –
Delavnica za vse, ki čutite, da v tem trenutku za kakovostno opravljanje svojega dela enostavno potrebujete več (s primeri iz prakse).

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Zadnjič je en od vodij potožil, da ima občutek, da so se njegovim sodelavcem “spraznile baterije”: zagnanost je uplahnila, na sestankih so vedno bolj odsotni in tudi na virtualna druženja ne prihajajo več radi. In ni osamljen.

Če s(m)o eno leto še črpali motivacijo od prej, so zaloge počasi pošle. Mnogi vodje pa še niso našli novega – drugačnega – načina za vodenje in motiviranje svojega virtualnega tima.

Po enem letu nepričakovanega dela na daljavo (s prekinitvami) pa mnoge organizacije tudi razmišljajo o “novi realnosti”kombinaciji dela na daljavo in dela na delovnem mestu ali celo o hibridnih timih, kjer nekaj sodelavcev dela na daljavo, nekaj pa iz pisarne.

  • Kako torej v “novi realnosti” vzdrževati motivacijo, voditi tim in dosegati rezultate?
  • Kako obvladovati svoje delo in razcepljenost vlog?
  • Katere nove kompetence trenutna situacija zahteva od vodij?

Da bi odgovorili na ta in številna druga vprašanja, smo oblikovali praktično delavnico.


Delavnice ne smete zamuditi, če želite:

  • ugotoviti kje vse se skrivajo pasti vodenja na daljavo (in se vsem uspešno izogniti),
  • vedeti, kako povečati motivacijo svoje ekipe in ohraniti povezanost,
  • voditi odlične hibridne sestanke/sestanke na daljavo,
  • vedeti, kako preiti od gašenja požarov na strateško vodenje,
  • pridobiti boljši nadzor nad situacijo in vzpostaviti učinkovito kontrolo nad delom,
  • spoznati, katere nove vodstvene kompetence potrebujete v trenutni situaciji,
  • se izogniti »nevidni izgorelosti« – sebe in svojih sodelavcev,
  • slišati uspešne zgodbe (študije primerov) in se učiti iz njih,
  • v svoj tim vpeljati organizacijsko kulturo, ki podpira hibridne/virtualne time …

… če čutite, da v tem trenutku za kakovostno opravljanje svojega dela enostavno potrebujete več.


Na delavnici se bomo srečali s sledečimi temami:

  • Tehnologija ni rešitev: trije ključi do organizacijske kulture, ki podpira hibridne/virtualne time in kako jo vpeljati v vaš tim
  • Kaj imata delo na daljavo in delo na delovnem mestu skupnega in kaj ju razlikuje
  • Katere vodstvene kompetence vodja potrebuje v “novi realnosti” in praktični primeri, kako jih vpeljati
  • Kako učinkovito voditi hibridne sestanke / sestanke na daljavo
  • Kako uiti “gašenju požarov” in ohraniti strateški vodstveni pogled na situacijo
  • Kako organizirati svoje delo kljub razpetosti med pomočjo in podporo sodelavcem, zahtevami “nove realnosti”, doseganjem rezultatov ter upravljanjem svojega šefa – in pri tem poskrbeti tudi zase
  • “Nevidna izgorelost”: kako prepoznati znake izgorelosti pri sebi in svojih sodelavcih ter kako se ji izogniti
  • Uspešne zgodbe: študije primerov uspešnega vodenja virtualnih oz. hibridnih timov doma in v tujini
  • S katerimi osnovnimi tehnološkimi rešitvami si lahko pomagate pri delu na daljavo oz. delu hibridnih timov

Avtorji

mag. Suzana Ester Car

suzana-ester-car mag. Suzana Ester Car, svetovalka in trenerka, ki verjame, da so odnosi ključ do naše sreče in uspeha, zato se v zadnjem času največ posveča učinkovitem komuniciranju, vodenju in motiviranju posameznikov ter skupin.  Najboljše zahteva tako od sebe kot od udeležencev svojih delavnic in je prepričana v možnost nenehnih izboljšav in doseganja višjih standardov – tako na področju osebnega razvoja kot na ravni organizacij. S kadrovskim managementom se je pričela ukvarjati leta 2000 v večnacionalnem podjetju Procter&Gamble. Pet let je bila pomočnica direktorja s področja razvoja ljudi na Kliniki Golnik. Kot samostojna svetovalka s podjetji in organizacijami sodeluje pri vpeljavi orodij kadrovskega managementa in usposabljanju vodij za samostojno in učinkovito uporabo vpeljanih orodij pri podjetju StepUP3. Pri implementaciji izhaja iz potreb in organizacjske kulture podjetij ter vključuje zaposlene v vse faze implementacije. “Zadnji dve leti sta korenito spremenili tudi naš pogled na delo in odnos do “službe” – ter hitro odprli vrata drugačnim oblikam dela. Svetu smo dovolili vpogled v svojo domačo pisarno ali celo v svojo dnevno sobo. Nekatere organizacije so se novim razmeram odlično prilagodile in pobirajo smetano. Jo boste tudi vi?”

Splošni pogoji

Po potrditvi izvedbe boste prejeli predračun, ki ga je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo online seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo online seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se online seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se online seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi online seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.