Kako uspešno voditi tudi v korona času in kako strošek oddelka pretvoriti v vrednost za podjetje
Oddelek za podporo strankam podjetje običajno oblikuje z namenom izpolniti pričakovanja svojih kupcev ter imeti zadovoljne, lojalne stranke. Zaposleni v oddelku so tudi na voljo za asistenco pri nakupu, vprašanja in pomoč, če jo stranke potrebujejo, ali morebitne reklamacije.
V preteklem letu, ko zaposleni svoje delo opravljajo v veliki meri od doma, prodaja in storitve pa so se pogosto selile na splet in pošto, je zagotavljanje podpore strankam postavljeno pred še toliko večje izzive. Vodje teh oddelkov ste soočeni tudi z zelo drugačnim načinom vodenja.
V podporo vodjem smo zasnovali delavnico, ki usmeritve in znanja črpa predvsem iz prakse ter izkušenj iz prve roke.
Zakaj na delavnico:
- spoznali boste, kako voditi ekipo, ki dela od doma,
- znali boste usklajevati prioritete, optimizirati delo in ohranjati zadovoljstvo strank,
- vedeli boste, katere kazalnike uspešnosti (KPI) spremljati in kako,
- znali boste pretvoriti strošek oddelka v vrednost,
- vedeli boste, kako preko različnih kanalov najbolje nasloviti in pritegniti stranko,
- znali boste planirati in razporejati delo v oddelku glede na vsakdanje potrebe,
- spremljati boste znali kakovost dela!
Vsebina
- Kako voditi Customer Suport team, ki dela od doma?
- Kako voditi ekipo, usklajevati prioritete in optimizirati delo ter seveda imeti zadovoljne stranke?
- Struktura dela v oddelku za podporo strankam
- Kazalniki uspešnosti v oddelku za podporo strankam (KPI-ji): kaj spremljati, katere kazalnike in na kak način?
- Kako strošek podpore strankam spremeniti v vrednost za podjetje?
- Kako doseči interakcijo in vključenost stranke (engagement) preko različnih kanalov komuniciranja?
- Kako planirati delo v oddelku za podporo strankam in kako razporediti delo v skladu z vsakdanjimi potrebami?
- Kako spremljati kvaliteto dela?