Surovine in izdelki se dražijo, cena dela je vedno višja, mi pa imamo sklenjeno pogodbo za izvedbo javnega naročila – kaj sedaj?
To je nekaj, kar se sprašujete tako naročniki kot ponudniki. Naročniki prejemate vprašanja in pobude ponudnikov o morebitni spremembi pogodbe, ponudniki pa se sprašujete, ali boste s ceno, ki je bila določena v ponudbi, obveznosti iz pogodbe lahko izpolnili. Pri javnih naročilih namreč velja osnovno in neomajno pravilo, da se cene bistveno ne smejo spreminjati.
Informacije, napotke in usmeritve, kako zakonodajno skladno ravnati, bo pravna strokovnjakinja s področja javnih naročil mag. Marija Bukovec Marovt prestavila na online seminarju.
Online seminar spremljate preko lastnega računalnika ali mobilne naprave, ni vam treba zapuščati delovnega mesta ali doma. S postavljanjem konkretnih vprašanj boste razjasnili tudi najbolj težke dileme iz prakse. Vprašanja nam lahko pošljete tudi vnaprej – na naslov: petra.ertl@zfm.si
Seminar je namenjen odgovornim osebam pri naročnikih in ponudnikih za izvedbo javnih naročil.
Vsebina
- Pregled določb iz zakonodaje javnih naročil
- Možnosti spremembe cene, kadar je javno naročilo v fazi izvedbe
- Določilo o dopustnih spremembah v obstoječih in novih pogodbah za izvedbo javnega naročila
- Osnova za spremembo pogodbe v okviru javnega naročanja
- Možnost enostranskega odstopa pogodbe v okviru sistema javnih naročil zaradi spremenjenih okoliščin
- Tveganje višjih cen in kolikšna je meja po Zakonu o javnem naročanju
- Kdaj se uporablja Pravilnik o načinih valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah dogovarjajo pravne osebe javnega sektorja