fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Greenwashing – bistvena opozorila za kupce in tudi ponudnike

Online seminar v živo
Ura: –
Lokacija: Online (preko spleta)
  Za naročnike našega portala e-Okolje je webinar brezplačen!

Brezplačno

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.


Greenwashing se nanaša na marketinško prakso, kjer podjetja ali organizacije zavestno ustvarjajo zavajajočo ali napačno predstavitev svojih izdelkov, storitev ali okoljskega vpliva z namenom, da bi se zdela bolj “zelena” ali okolju prijazna, kot dejansko so.

Z uporabo zavajajočih besednih zvez, sloganov ali nalepk, ki dajejo vtis, da so njihovi izdelki ali storitve okolju prijazni, ter z uporabo drugih metod greenwashinga takšna podjetja zavajajo potrošnike pri njihovih nakupnih odločitvah in s tem posredno ovirajo trajnostni razvoj.

Žal je greenwashing zelo pogost, saj postaja okolju prijazno poslovanje pomembna konkurenčna prednost, če ne že kar nuja.

Tako je cilj Evropske komisije, da z zakonodajno reformo, kot sta, na primer, predlog Direktive o opolnomočenju potrošnikov za zeleni prehod (Directive on Empowering Consumers for the Green Transition) in predlog Direktive o zelenih trditvah (Green Claims Directive) zajezi uporabo zavajajočih okoljskih trditev.


Vsebina

  • Kaj so ˝zelene izjave˝?
  • Glavna načela nezavajajočih zelenih izjav
  • Lažno zeleno oglaševanje in kako ga prepoznamo
  • Kaj je skupno zavajajočim zelenim izjavam? Kako jih prepoznamo?
  • Trenutna zakonodaja glede nepoštenih poslovnih praks v EU
  • Kaj je nepoštena poslovna praksa?
  • Predlog direktive o zelenih izjavah
  • Zahteve za zelene izjave po Direktivi o zelenih izjavah
  • Predvidene kazni za kršitelje
  • Primeri zavajajočih zelenih izjav
  • Primerjava smernic za zelene izjave v ZDA, Združenem kraljestvu in EU

Potek

Predavanje poslušate od 10.00 do 10.45, 15 minut je namenjenih odgovorom na vaša vprašanja.


Vaše koristi

  • Za vse, ki nastopate v vlogi kupca – prepoznali boste zavajajoče okoljske prakse;
  • Za vse, ki nastopate v vlogi ponudnika oz. prodajalca – pravočasno boste opozorjeni, česa pri oglaševanju in komuniciranju s potrošniki zagotovo ne smete uporabiti;
  • Odgovori na vprašanja med webinarjem in tudi po njem;
  • Kot udeleženec seminarja boste prejeli POTRDILO O UDELEŽBI, ki ga lahko uporabite v svojem življenjepisu v poglavju o dodatnem poklicnem usposabljanju.

Komu je seminar namenjen? 

Direktorjem, Skrbnikom varstva okolja, odgovornim osebam za ravnanje z odpadki, svetovalcem za kemikalije, skrbnikom za kakovost, vodjem in strokovnim sodelavcem v nabavi, logistiki, ekologiji, razvoju in komerciali ter vsem zainteresiranim.


Predavateljica:

Mag. Alja Livio Torkhani

Magistra bioloških in biotehniških znanosti, se s kemijsko zakonodajo ukvarja od leta 2011, ko je na Uradu za kemikalije opravila izpit za svetovalca za kemikalije. Ukvarja se tudi s pisanjem strokovnih člankov na temo kemijske zakonodaje v slovenščini, nemščini in angleščini. Članke objavlja v nemški reviji Stoffrecht (založba Lexxion), Delo in zdravje ter sodeluje z institucijo Forum Media.

Kot svetovalka za kemikalije in zakonodajo na področju varnosti igrač sodeluje z Inštitutom za razvoj igrač, kjer je tudi že predavala v sklopu izobraževanja Razvoj igrač.


Preverite še ostala izobraževanja iz – Okolje in odpadki . Pomagali vam bodo razjasniti številne dileme iz prakse.

Posvet

Strokovni posvet od izvira do pipe

IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje

Avtorji

mag. Alja Livio Torkhani

Alja Livio Torkhani, magister bioloških in biotehniških znanosti, se s kemijsko zakonodajo ukvarja od leta 2011, ko je na Uradu za kemikalije opravila izpit za svetovalca za kemikalije. Ukvarja se tudi s pisanjem strokovnih člankov na temo kemijske zakonodaje v slovenščini, nemščini in angleščini. Kot svetovalka za kemikalije in zakonodajo na področju varnosti igrač sodeluje tudi z Inštitutom za razvoj igrač.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo online seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo online seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se online seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se online seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi online seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.