Podjetja se ne osredotočajo več samo na pridobivanje novih strank. Vse bolj se zavedajo, da je lažje in cenejše ohranjanje obstoječih strank, toda …
- Kaj je skrivnost zagotavljanja, da kupec naredi ponoven nakup?
- Kako stranko motivirati za nakup dodatnih proizvodov in storitev?
- Kaj spremeni standardnega kupca v zvestega kupca?
- Kako lahko merimo zvestobo kupcev?
- Ali je možno zastaviti učinkovit program zvestobe s porabo minimalne količine denarja?
- Katere so napake, ki se pogosto zagrešimo pri izvajanju programov zvestobe?
- Kateri pristop je pravilen za katero stranko oz. za katero dejavnost?
Pomagali vam bomo odgovoriti na zgornja vprašanja in še veliko več – na praktični delavnici.
Delavnica se osredotoča na tematike, ključne za zagotavljanje zvestobe kupcev:
- Motiviranje in tipične aktivnosti za različne faze življenjskega cikla kupca
- Merjenje zvestobe in uporabniške izkušnje
- Upravljanje odnosov s strankami glede na vrednost kupca
- Različni programi zvestobe, njihove prednosti, ugodnosti, pogoste napake
- Učinkovito reševanje pritožb in majhne pozornosti
Tako boste:
- poznali pravilen pristop do strank glede na vrednost, ki jo prinašajo podjetju,
- prejeli priporočila za najprimernejši program zvestobe glede na življenjski cikel kupca in vrsto vaše dejavnosti,
- se izognili najpogostejšim napakam pri izvajanju programov zvestobe,
- znali izmeriti zvestobo kupcev in izgraditi dolgoročen, pozitiven odnos,
- spoznali uspešne primere iz prakse in izkušnje iz poslovnega okolja …
Način izvedbe
interaktivna delavnica, ki omogoča odgovore na individualna vprašanja, diskusijo in izmenjavo izkušenj ter dobrih praks z udeleženci.
Komu je delavnica namenjena
Direktorjem, tistim zaposlenim, ki so aktivni na področju podpore strankam, prodaje ali marketinga, in tistim ki sodelujejo pri aktivnostih pridobivanja strank ter njihovega zadržanja.
Predavatelj:
Gregor Cuzak se ukvarja z marketingom, pri čemer daje poudarek financam. Kariero je pričel v oglaševanju (1996), nato je soustanovil startup (2006), nato pa je postal samostojen svetovalec za marketing (2012). Posebnost njegovega dela je vnašanje številk v nepredvidljivi svet marketinga, bodisi pri načrtovanju donosov iz investicij v posamične marketinške kampanje (ROMI), do celovitih poslovnih načrtov. O tem tudi občasno predava. Njegove reference so: MayerMcCann, iTivi, Tuš, mimovrste=), NIL, Marand, IEV, Simbioza.
Posebne ugodnosti:
- V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz istega podjetja/ustanove priznamo dodaten 10 % popust za vsakega dodatnega udeleženca.
Vsebina seminarja:
- Zadovoljstvo stranke – kapital podjetja
- Kako razviti odnos s stranko in kako jo motivirati
- Zahteve/potrebe strank
- Razumevanje motivacije in pričakovanj strank
- Kako pridobiti in ohraniti zvestobo kupca
- Merjenje kvalitete storitev in podpore strankam
- Merjenje zvestobe in uporabniške izkušnje
- Programi zvestobe in njihove ugodnosti / koristi
- Najpogostejše napake pri izvajanju programa zvestobe
- Image podjetja in strošek nezadovoljne stranke
- Pritožbe kot poslovne priložnosti
- Obvladovanje težkih situacij – kako rešiti spore s stranko
- Tipične aktivnosti za različne faze življenjskega cikla kupca
- Karakteristike človeškega vedenja in kako nam lahko to pomaga pri večji prodaji
- Malenkosti, s katerimi lahko očarate svoje stranke
- Prodajne taktike za obstoječe kupce
- Utrditev zvestobe strank
- Nevarne napake, ki stranko napotijo h konkurenci
- Upravljanje odnosov s strankami glede na vrednost kupca