fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Kako od priložnostnih kupcev do zvestih strank

Seminar
Ura: –
Strokovnjaki:

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Podjetja se ne osredotočajo več samo na pridobivanje novih strank. Vse bolj se zavedajo, da je lažje in cenejše ohranjanje obstoječih strank, toda …

  • Kaj je skrivnost zagotavljanja, da kupec naredi ponoven nakup?
  • Kako stranko motivirati za nakup dodatnih proizvodov in storitev?
  • Kaj spremeni standardnega kupca v zvestega kupca?
  • Kako lahko merimo zvestobo kupcev?
  • Ali je možno zastaviti učinkovit program zvestobe s porabo minimalne količine denarja?
  • Katere so napake, ki se pogosto zagrešimo pri izvajanju programov zvestobe?
  • Kateri pristop je pravilen za katero stranko oz. za katero dejavnost?

Pomagali vam bomo odgovoriti na zgornja vprašanja in še veliko več – na praktični delavnici.

Delavnica se osredotoča na tematike, ključne za zagotavljanje zvestobe kupcev:

  1. Motiviranje in tipične aktivnosti za različne faze življenjskega cikla kupca
  2. Merjenje zvestobe in uporabniške izkušnje
  3. Upravljanje odnosov s strankami glede na vrednost kupca
  4. Različni programi zvestobe, njihove prednosti, ugodnosti, pogoste napake
  5. Učinkovito reševanje pritožb in majhne pozornosti

Tako boste:

  • poznali pravilen pristop do strank glede na vrednost, ki jo prinašajo podjetju,
  • prejeli priporočila za najprimernejši program zvestobe glede na življenjski cikel kupca in vrsto vaše dejavnosti,
  • se izognili najpogostejšim napakam pri izvajanju programov zvestobe,
  • znali izmeriti zvestobo kupcev in izgraditi dolgoročen, pozitiven odnos,
  • spoznali uspešne primere iz prakse in izkušnje iz poslovnega okolja …
Način izvedbe

interaktivna delavnica, ki omogoča odgovore na individualna vprašanja, diskusijo in izmenjavo izkušenj ter dobrih praks z udeleženci.

Komu je delavnica namenjena

Direktorjem, tistim zaposlenim, ki so aktivni na področju podpore strankam, prodaje ali marketinga, in tistim ki sodelujejo pri aktivnostih pridobivanja strank ter njihovega zadržanja.

Predavatelj:

Gregor Cuzak se ukvarja z marketingom, pri čemer daje poudarek financam. Kariero je pričel v oglaševanju (1996), nato je soustanovil startup (2006), nato pa je postal samostojen svetovalec za marketing (2012). Posebnost njegovega dela je vnašanje številk v nepredvidljivi svet marketinga, bodisi pri načrtovanju donosov iz investicij v posamične marketinške kampanje (ROMI), do celovitih poslovnih načrtov. O tem tudi občasno predava. Njegove reference so: MayerMcCann, iTivi, Tuš, mimovrste=), NIL, Marand, IEV, Simbioza.

Posebne ugodnosti:
  • V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz istega podjetja/ustanove priznamo dodaten 10 % popust za vsakega dodatnega udeleženca.
Vsebina seminarja:
  • Zadovoljstvo stranke – kapital podjetja
  • Kako razviti odnos s stranko in kako jo motivirati
  • Zahteve/potrebe strank
  • Razumevanje motivacije in pričakovanj strank
  • Kako pridobiti in ohraniti zvestobo kupca
  • Merjenje kvalitete storitev in podpore strankam
  • Merjenje zvestobe in uporabniške izkušnje
  • Programi zvestobe in njihove ugodnosti / koristi
  • Najpogostejše napake pri izvajanju programa zvestobe
  • Image podjetja in strošek nezadovoljne stranke
  • Pritožbe kot poslovne priložnosti
  • Obvladovanje težkih situacij – kako rešiti spore s stranko
  • Tipične aktivnosti za različne faze življenjskega cikla kupca
  • Karakteristike človeškega vedenja in kako nam lahko to pomaga pri večji prodaji
  • Malenkosti, s katerimi lahko očarate svoje stranke
  • Prodajne taktike za obstoječe kupce
  • Utrditev zvestobe strank
  • Nevarne napake, ki stranko napotijo h konkurenci
  • Upravljanje odnosov s strankami glede na vrednost kupca

Avtorji

Gregor Cuzak

Gregor Cuzak se ukvarja z marketingom, pri čemer daje poudarek financam. Kariero je pričel v oglaševanju (1996), nato je soustanovil startup (2006), nato pa je postal samostojen svetovalec za marketing (2012). Posebnost njegovega dela je vnašanje številk v nepredvidljivi svet marketinga, bodisi pri načrtovanju donosov iz investicij v posamične marketinške kampanje (ROMI), do celovitih poslovnih načrtov. O tem tudi občasno predava. Njegove reference so: MayerMcCann, iTivi, Tuš, mimovrste=), NIL, Marand, IEV, Simbioza.