Tečaj Google Ads
Kako povečati svojo prodajo in obisk spletne strani s pomočjo Google Ads (AdWords).
Kaj se naučim?
- V štirih šolskih urah boste spoznali vse najpomembnejše funkcionalnosti, ki jih ponuja Google AdWords. Analizirali boste iskanost ključnih besed, izdelali svojo oglaševalsko kampanjo v iskalnem, prikaznem in video omrežju in optimizirali svoje oglase za doseganje različnih ciljev.
Komu je tečaj Google Ads namenjen?
- Tečaj Google Ads je namenjen vsem, ki želite povečati svojo prodajo na spletu preko Google AdWords pa ne veste kje začeti oziroma ne veste kako optimalno izdelati svoje oglase za doseganje ciljev pri čim nižjih stroških.
Kaj potrebujem?
- Za aktivno udeležbo ne potrebujete posebne strojne ali programske opreme, samo kliknete na povezavo, ki vam jo bomo poslali na vaš elektronski naslov, in vklopite zvočnike.
- Vsak tečajnik bo delil ekran s predavateljem, ki bo s povezavo lahko sledil vašemu delu.
- Komunikacija je obojestranska (v primeru, da imate možnost vključitve avdio in video povezave, se lahko tudi vidite in slišite, sicer poteka komunikacija preko klepetalnice).
Dodatno
- Po končanem tečaju prejmete neomejen dostop do online izobraževanja in tako kadarkoli ponovite vsebino.
Vsebina
Splošno o Google Ads
- Splošno o orodju,
- uporaba vgrajenih orodij,
- analiza ključnih besed in uporaba Keyword plannerja,
- raziskava tržišča in cen klika,
- povezava z Google Analytics.
Search network
- Iskalno omrežje,
- ključne besede,
- CPC, CTR, CVR,
- razširitve,
- izdelava oglasov.
Display network
- Prikazno omrežje,
- umestitve,
- remarketing,
- avtomatizacija,
- izdelava oglasov.
Google Ads Editor
- Offline delo,
- Hitra analiza in ukrepanje,
- pregled statistike,
- hitra izdelava oglasov,
- nazdor nad več računi.
Računalniški online tečaj v živo vključuje:
- Izvedba tečaja s strani strokovno usposobljenega predavatelja, ki je član Microsoft partnerskega omrežja in MOS certificiran;
- Ne potrebujete nobene posebne strojne ali programske opreme – le kliknete na povezavo in vklopite zvočnike;
- Vsak udeleženec deli ekran s predavateljem, ki lahko sledi vašemu delu;
- Ob vklopu avdio in video povezave se lahko vidite in slišite;
- Na koncu prejmete časovno neomejen dostop do online izobraževalega programa – tako lahko kadarkoli ponovite in utrdite vsebino!
Preverite še ostala izobraževanja iz – Prodaja, nabava in marketing. Pomagali vam bodo razjasniti številne dileme iz prakse.