fbpx

Prijava v portal: 

Telefonski prodajalec nove generacije

e-izobraževanje
Več datumov: Dostopno takoj
Ura: –
Lokacija: Spletna učilnica
Strokovnjaki:
Po koncu izobraževanja prejmete potrdilo Forum Akademije.
  Kako "Nimam časa" v trenutku spremeniti v "Bom kupil"!

149,00  (DDV ni vštet v ceno)


Telefosnki prodajalecDelovno mesto telefonskega prodajalca je eno najzahtevnejših. Veliko ljudi prisega na osebni stik, a jim je v praksi težko vztrajati. Prodajalci imajo pogosto opravka z nedostopnimi kupci, ki jih je treba navdušiti in prepričati o svojem izdelku.

V trimodulnem e-izobraževanju bodo izčrpno predstavljeni najnovejši trendi v telefonski prodaji in nasveti, kako do boljše prodaje. Izobraževanje se lahko uporablja kot neprecenljivo orodje tako za obstoječe prodajalce kot tudi za onboarding novih sodelavcev.


Cilj e-izobraževanja

Cilj izobraževanja je pokazati, kako izboljšati svoje prodajne veščine.

  • Pomagal vam bo razumeti psihologijo strank in vas pripravil na nepričakovan razvoj telefonskega klica, vključno z  agresivnim klicateljem.
  • Razumeli boste pomen in primernost improvizacije ter krepili poslovno asertivnost.
  • Prejeli boste navodila za obvladovanje stresa, postopke analize pogovorov s predlogi za izboljšave in nasvete za učinkovito beleženje podatkov.

E-izobraževanje vključuje:

  • 3 lekcije v razumljivem jeziku, polne uporabnih informacij
  • Praktični primeri
  • Spletni testi
  • Potrdilo o opravljenem izobraževanju

E-izobraževanje vam bo na voljo 3 mesece.


E-izobraževanje je na voljo iz:

  • pisarne ali doma
  • računalnika, prenosnika, tablice, bralnika ali mobilnega telefona z internetno povezavo

Komu je namenjeno?

E-izobraževanje je namenjeno telefonskim prodajalcem, vodjem skupin v klicnih centrih in zaposlenim v oddelku za podporo strankam.


IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje

Preverite še ostala izobraževanja s področja Menedžement. Pomagala vam bodo razjasniti številne dileme iz prakse.

Program

LEKCIJA 1: Veščine argumentiranja

– Kaj moram vedeti o svoji stranki
– Kako se pripraviti na klic?
– Kako se navdušiti nad izdelkom in stranko
– Kako pravilno in učinkovito argumentirati
– ​​Različne pogajalske tehnike in kdaj jih uporabiti
– Vrste strank in njihovi odzivi

 

LEKCIJA 2: Kako opraviti pravi prodajni klic

– Kako pozdraviti in začeti klic
– Načini pogovora
– Struktura pogovora in potrebe strank
– Prodajni scenariji in improvizacije
– Navzkrižna prodaja oz. vedno lahko prodate nekaj
– Ocenjevanje klicev in njihova evidenca

 

LEKCIJA 3: Kako obvladati stres in negativne reakcije ter ne znoreti

– Kako se znebiti občutka stresa čez dan
– Kako ničesar ne jemati osebno
– Komunikacija z razburjeno stranko
– ​​Psihološki triki: empatija za pomiritev klicatelja
– Katerim odgovorom in besedam se izogibati
– Najpogostejše napake pri klicu

Kaj je e-izobraževanje?

E-izobraževanje boste opravili v udobju svojega doma ali pisarne, ne da bi se morali kamorkoli voziti. Popolnoma sami se lahko odločite, kdaj boste posamezno lekcijo predelali.

  • V vsaki lekciji vas čakajo številni interaktivni elementi, s katerimi lahko na igriv in zabaven način takoj preverite, kako dobro ste vse razumeli – kvizi, testi, dialogi, predstavitve in drugo.
  • Multimedijska vsebina je praktično in jasno strukturirana, – grafično poudarjene naloge, praktična priporočila, pomembni nasveti…
  • Pregledna in funkcionalna navigacija je vedno pri roki za individualne lekcije.

Celotna vsebina in vse povezane informacije na eni spletni strani

Splošni pogoji

Dostopne podatke za e-izobraževanje boste prejeli na vaš elektronski poštni naslov. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. S prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Posebne ugodnosti

Posebne ugodnosti

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 10 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

 

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20

Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.