Delovno mesto telefonskega prodajalca je eno najzahtevnejših. Veliko ljudi prisega na osebni stik, a jim je v praksi težko vztrajati. Prodajalci imajo pogosto opravka z nedostopnimi kupci, ki jih je treba navdušiti in prepričati o svojem izdelku.
V trimodulnem e-izobraževanju bodo izčrpno predstavljeni najnovejši trendi v telefonski prodaji in nasveti, kako do boljše prodaje. Izobraževanje se lahko uporablja kot neprecenljivo orodje tako za obstoječe prodajalce kot tudi za onboarding novih sodelavcev.
Cilj e-izobraževanja
Cilj izobraževanja je pokazati, kako izboljšati svoje prodajne veščine.
- Pomagal vam bo razumeti psihologijo strank in vas pripravil na nepričakovan razvoj telefonskega klica, vključno z agresivnim klicateljem.
- Razumeli boste pomen in primernost improvizacije ter krepili poslovno asertivnost.
- Prejeli boste navodila za obvladovanje stresa, postopke analize pogovorov s predlogi za izboljšave in nasvete za učinkovito beleženje podatkov.
E-izobraževanje vključuje:
- 3 lekcije v razumljivem jeziku, polne uporabnih informacij
- Praktični primeri
- Spletni testi
- Potrdilo o opravljenem izobraževanju
E-izobraževanje vam bo na voljo 3 mesece.
E-izobraževanje je na voljo iz:
- pisarne ali doma
- računalnika, prenosnika, tablice, bralnika ali mobilnega telefona z internetno povezavo
Komu je namenjeno?
E-izobraževanje je namenjeno telefonskim prodajalcem, vodjem skupin v klicnih centrih in zaposlenim v oddelku za podporo strankam.
IN-HOUSE izobraževanje
Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje
Preverite še ostala izobraževanja s področja Menedžement. Pomagala vam bodo razjasniti številne dileme iz prakse.
Program
LEKCIJA 1: Veščine argumentiranja
– Kaj moram vedeti o svoji stranki
– Kako se pripraviti na klic?
– Kako se navdušiti nad izdelkom in stranko
– Kako pravilno in učinkovito argumentirati
– Različne pogajalske tehnike in kdaj jih uporabiti
– Vrste strank in njihovi odzivi
LEKCIJA 2: Kako opraviti pravi prodajni klic
– Kako pozdraviti in začeti klic
– Načini pogovora
– Struktura pogovora in potrebe strank
– Prodajni scenariji in improvizacije
– Navzkrižna prodaja oz. vedno lahko prodate nekaj
– Ocenjevanje klicev in njihova evidenca
LEKCIJA 3: Kako obvladati stres in negativne reakcije ter ne znoreti
– Kako se znebiti občutka stresa čez dan
– Kako ničesar ne jemati osebno
– Komunikacija z razburjeno stranko
– Psihološki triki: empatija za pomiritev klicatelja
– Katerim odgovorom in besedam se izogibati
– Najpogostejše napake pri klicu
Kaj je e-izobraževanje?
E-izobraževanje boste opravili v udobju svojega doma ali pisarne, ne da bi se morali kamorkoli voziti. Popolnoma sami se lahko odločite, kdaj boste posamezno lekcijo predelali.
- V vsaki lekciji vas čakajo številni interaktivni elementi, s katerimi lahko na igriv in zabaven način takoj preverite, kako dobro ste vse razumeli – kvizi, testi, dialogi, predstavitve in drugo.
- Multimedijska vsebina je praktično in jasno strukturirana, – grafično poudarjene naloge, praktična priporočila, pomembni nasveti…
- Pregledna in funkcionalna navigacija je vedno pri roki za individualne lekcije.
Celotna vsebina in vse povezane informacije na eni spletni strani
Posebne ugodnosti
Posebne ugodnosti
- drugi udeleženec 10 % popusta,
- tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
- 10 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.
NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20
Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.