fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Kako ustvarjati prihranke v nabavi s pomočjo Kraljičeve matrike?

Seminar
Ura: –
Lokacija: OOZ Domžale
Strokovnjaki:
Po koncu izobraževanja prejmete potrdilo Forum Akademije.

  Uporabite enega najučinkovitejših orodij za strateško upravljanje z nabavo in maksimizirajte nabavni izplen!

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Vas zanima, kako lahko vaše podjetje doseže pomembne prihranke in optimizira nabavne procese? Se želite seznaniti z naprednimi tehnikami in orodji, ki so a voljo za izboljšanje učinkovitosti vaše nabavne funkcije?

Vabimo vas na praktično delavnico, osredotočeno na uporabo Kraljičeve matrike, enega izmed najučinkovitejših orodij za strateško upravljanje z nabavo.

Pridobite konkretna znanja in veščine, neposredno uporabne v vašem delovnem okolju.

Prihranki v nabavi

Na seminarju bomo spoznali

  • kateri so 4 osnovni tipi dobaviteljev in pripadajoče nabavne strategije
  • taktike in pristopi, ki jih nabavnik lahko uporabi pri posameznem tipu dobavitelja
  • kako zmanjšati skupne stroške lastništva (TCO) posameznega materiala/blaga
  • kako skozi selekcijo dobaviteljev realizirati čim večjo dodano vrednost za podjetje

Naposreden prenos v prakso

Na seminarju boste spoznali koncepte in pridobili strokovno podlago, ki jo boste takoj tudi preizkusili v praksi.

Z delom v skupinah se boste na praktičnih primerih naučili izbrati najprimernejšo nabavno strategijo in taktike za maksimalen nabavni »izplen«.

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen nabavnikom, katerih delovne naloge vključujejo iskanje in selekcijo dobaviteljev, cenovna pogajanja, usklajevanje potreb z ostalimi oddelki v podjetju in so odgovorni za obvladovanje stroškov in prihrankov.

Vsebina delavnice

  • Kategorizacija na 4 osnovne tipe dobaviteljev
  • 4 osnovne strategije upravljanja z dobavitelji
  • Taktike in pristopi, primerni za posamezni tip dobavitelja, ki maksimalno skupne stroške lastništva (TCO) posameznega materiala oz. blaga
  • Selekcija dobaviteljev z namenom realizacije čim večje dodane vrednosti za podjetje
  • Delo na praktičnih primerih – kako maksimizirati nabavni »izplen«?

Preverite še ostala izobraževanja s področja HRM. Pomagala vam bodo razjasniti številne dileme iz prakse.

IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje

Avtorji

Anže Šinkovec

Anže Šinkovec je svoje nabavne kompetence razvijal v proizvodnem podjetju Agromehanika, kjer je bil med letoma 2009 in 2017 zaposlen kot vodja nabave in skrbnih ključnih dobaviteljev, med letoma 20217 in 2022 pa kot direktor prodaje in nabave. V teh letih je profesionaliziral nabavno funkcijo, prenovil nabavne procese, z uvajanjem strateškega pristopa k nabavi, pa je ta v naslednjih letih bistveno prispevala k dodani vrednosti podjetja. Od leta 2013 je član strokovnega sveta Združenja nabavnikov Slovenije. Leta 2019 je v imenu podjetja sprejel priznanje Gazela gorenjske regije, ki je bila tudi zunanja potrditev dobrega dela in hitre rasti v preteklih letih. V letu 2023 se je odločil za samostojno pot poslovnega svetovalca, na kateri predaja v praksi pridobljene izkušnje vodstvom slovenskih podjetij na področjih izboljšav poslovnih procesov in nabave.

Splošni pogoji

Po potrditvi izvedbe boste prejeli predračun, ki ga je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. V primeru predvidenega seminarja na lokaciji si pridržujemo pravico do izvedbe v online obliki. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Posebne ugodnosti

Posebne ugodnosti

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 10 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

  NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20 Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.