fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Primeri uporabe ChatGPT in drugih orodij v vsakodnevnem poslovanju

Online seminar
Ura: –
Lokacija: Online (preko spleta)
Strokovnjaki:
  Kako s Chat GPT in drugimi orodji nadgraditi, pohitriti ter poenostaviti vaše delo?

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.


Pridružite se nam na praktični delavnici, da boste bolje obvladali orodja, ki bodo krojila našo poslovno prihodnost! Skupaj bomo gradili vaše znanje in veščine za boljše poslovne rezultate.


Sodobno poslovanje zahteva hitro prilagajanje novim tehnološkim trendom in načinom komunikacije.

Srečujemo se z izzivi, kot so:

  • zahteva po številnih kakovostnih in strokovnih besedilih za različne namene,
  • potreba po hitrem generiranju odgovorov za stranke (uporaba chatbotov),
  • nujnost spremljanja konkurence ter priprave všečnih oglasov ter spletnih vsebin,
  • potreba po avtomatizaciji, pohitritvi procesov ter delovnih nalog…

Orodja umetne inteligence (AI) vam lahko pri tem zelo pomagajo – če veste, kako jih učinkovito uporabljati.

Da bi se naučili, kako s Chat GPT in drugimi orodji nadgraditi, pohitriti ter poenostaviti vaše delo, vas vabimo na enodnevno praktično delavnico.


Vaše koristi

  • Povečano strokovno znanje, pridobitev digitalnih veščin in učinkovitejša komunikacija
  • Izboljšanje izkušnje stranke in avtomatizacija procesov; uporaba ChatBot-ov
  • Hitra priprava oglasov, marketinškega gradiva, spletnih vsebin, tudi če niste strokovnjak
  • Avtomatsko pisanje raznih odgovorov, sporočil, generiranje idej; znanje o vtičnikih
  • Strokovna podpora (AI za pregled pogodb, spremljanje konkurence, pisanje Excel formul ipd.)
  • Navodila in mali triki, kako od ChatGPT-ja dobiti optimalne vsebine!

    Komu je delavnica namenjena? 

    Delavnica je namenjena vsem, ki želite izboljšati svoje delovanje z uporabo AI. Ne glede na to, ali ste vodja, prodajalec, računalničar, skrbnik strank, kadrovik, pravnik, projektni koordinator… ali pa se preprosto zanimate za AI. Vsi boste na delavnici prejeli koristne, poljudne napotke!


    Vsebina praktičnega seminarja

    • Kako pišemo strokovne tekste, bloge, sporočila za interno komunikacijo, promocijske dopise, LinkedIn oz. Facebook objave ipd. ter kako si pripravimo načrt objav
    • Kako po korakih urejamo in izpopolnjujemo navodila za ChatGPT, da dobimo kakovostne vsebine, v skladu z vašimi željami in predstavami – pojasnila na konkretnih primerih
    • Kako na spletni strani objavimo chatbot, ki s stranko komunicira s pomočjo umetne inteligence
    • Kako si s ChatGPT pomagamo pri brainstormingu, razvijanju novih idej in drugih kreativnih procesih
    • Kako pripravimo tipska »auto reply« sporočila za odgovore na ponudbe, povpraševanja, prošnje za zaposlitev ipd. ali hitro generiramo odgovore na maile ali pišemo obvestila (v različnih jezikih)
    • Kako se od ChatGPT razlikujejo Bing, Google Bard in na kak način jih uporabljamo
    • Kako enostavno pripravimo sliko za vašo spletno stran ali marketinško sporočilo – uporaba Midjourney ali (deloma brezplačno orodje) Dall-E
    • Kako si ogledamo oglase naše konkurence ter hitro oblikujemo oglase za svoje produkte v podobnem stilu
    • Kako s ChatGPT enostavno pripravimo formule za Excel, filtriramo podatke, pripravljamo tabele…
    • Kako s pomočjo AI pregledujemo poslovne pogodbe
    • Kako oblikujemo učinkovite zadeve za e-mail sporočila in pišemo privlačne tekste?
    • Kako delujejo vtičniki (plugin-i), primeri najbolj koristnih in kako jih inštaliramo v ChatGPT
    • Omejitve ChatGPT

    Predavatelj

    Peter Mesarec

    Peter je strokovnjak spletnega marketinga, ki je marketing videl skozi oči agencije (Red Orbit), bil je in-house marketingar in vodil lastno podjetje.
    Tako govori tri različne jezike marketinga in razume prednosti in omejitve, s katerimi se srečujete pri delu.
    Danes deluje kot svetovalec podjetjem in agencijam v regiji in v svetu, ter izobražuje njihove marketinške ekipe o pripravi in izvedbi marketinških strategij. Skupaj se lotevajo optimizacije za iskalnike, vzpostavitve in sledenja rezultatov v analitiki, oglaševanja in e-mail marketinga. Mnogim podjetjem je pomagal pri pripravi vstopa na tuje trge in izvedbi marketinških akcij ob vstopu na tuje trge.
    Redno je član komisij, ki izbirajo najuspešnejše slovenske in tuje spletne projekte, s čimer dodatno razume kaj loči uspešne od neuspešnih spletnih nastopov.
    Večkrat je bil izbran za najboljšega predavatelja na mednarodnih konferencah, kot gosta ga vabijo tudi na slovenske Univerze.


    IN-HOUSE izobraževanje

    Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
    >> Pošljite povpraševanje

    Avtorji

    Peter Mesarec

    Peter je strokovnjak spletnega marketinga, ki je marketing videl skozi oči agencije (Red Orbit), bil je in-house marketingar in vodil lastno podjetje. Tako govori tri različne jezike marketinga in razume prednosti in omejitve, s katerimi se srečujete pri delu. Danes deluje kot svetovalec podjetjem in agencijam v regiji in v svetu, ter izobražuje njihove marketinške ekipe o pripravi in izvedbi marketinških strategij. Skupaj se lotevajo optimizacije za iskalnike, vzpostavitve in sledenja rezultatov v analitiki, oglaševanja in e-mail marketinga. Mnogim podjetjem je pomagal pri pripravi vstopa na tuje trge in izvedbi marketinških akcij ob vstopu na tuje trge. Redno je član komisij, ki izbirajo najuspešnejše slovenske in tuje spletne projekte, s čimer dodatno razume kaj loči uspešne od neuspešnih spletnih nastopov. Večkrat je bil izbran za najboljšega predavatelja na mednarodnih konferencah, kot gosta ga vabijo tudi na slovenske Univerze.

    Splošni pogoji

    SEMINARJI

    Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.