fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Strategije ravnanja pri toksičnih sodelavcih

Online seminar
Ura: –
Lokacija: Online (preko spleta)
Strokovnjaki:
  Praktični napotki za prepoznavanje in obvladovanje toksičnih ljudi v delovnem okolju.

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.


Toksični sodelavci, strategija ravnanjaV skoraj vsaki delovni sredini se najde tisti en sodelavec/sodelavka, ki vodjem (ali članom ekipe) povzroča sive lase ter ruši pozitivno ekipno dinamiko. Če imate smolo, je njegovo/njeno vedenje do sodelavcev skrajno problematično, kar pa lahko pred vodjo tudi zelo uspešno skriva.

Če slutite oz. veste, da imate v svojem delovnem okolju opraviti s toksičnim obnašanjem, ki širi napetost in negativno energijo, vas vljudno vabimo na praktično delavnico, kjer se bomo naučili kako:

  • prepoznati tako vedenje (tudi če je prikrito),
  • z osebo učinkovito komunicirati ter
  • lažje obvladovati situacijo.

Skladno s 6. členom Zakona o varnosti in zdravju pri delu (ZVZD-1) navedene vsebine štejejo tudi za zagotavljanje promocije zdravja na delovnem mestu, ki ga izvaja delodajalec na delovnem mestu.


Kaj boste pridobili z udeležbo?

  • Naučili se boste prepoznati znake toksičnega vedenja, tudi če je le-to bolj prikrito,
  • znali se boste odzvati, komunicirati pri specifičnih problematičnih vedenjih sogovornika (še posebej narcistična, sociopatska, psihopatska vedenja),
  • izvedeli, kako ne pasti v past, kako postaviti mejo v odnosu oz. v komunikaciji,
  • preizkusili boste učinkovite znanstveno priznane tehnike in orodja za ohranjanje integritete in lažje soočanje s specifičnimi vedenji pri problematičnih sogovornikih,
  • spoznali boste strategije, s katerimi si lahko pomagate pri toksičnih ljudeh v delovnem okolju (in v življenju),
  • izdelali boste svoj akcijski načrt za spremembe v ravnanju in delovanju.

    toksični sodelavci


    Program

    • Znaki toksičnega delovnega okolja, toksičnega vedenja
    • Kakšen je narcis v poslovnem svetu? Značilnosti narcisov; kako jih prepoznati?
    • Značilnosti in prepoznavanje sociopatov, psihopatov
    • Kako ohraniti svojo integriteto pri specifičnih vedenjih in sogovornikih?
    • Kako se odzvati pri narcističnem, sociopatskem ali psihopatskem vedenju?
    • Kako komunicirati s specifičnimi težavnimi sogovorniki?
    • Kako ne pasti v past, postaviti mejo, naučiti se odgovoriti namesto odreagirati?
    • Praktične vaje za zavestni odziv, ohranjanje psihofizičnega zdravja
    • Strategije, ki vam pomagajo pri toksičnih ljudeh v delovnem okolju in v življenju
    • Akcijski načrt za naprej: spremembe v ravnanju in delovanju

    Predavateljica

    Mateja Lenarčič

    Ob magisteriju iz poslovodenja in organizacije ter specializaciji iz managementa je svojo strokovno pot je pričela v manjšem družinskem podjetju, kjer je delala na področju nabave, prodaje, IT in računovodstva. Nadaljevala je v mednarodnem poslovnem okolju, najprej v banki Volksbank, kjer je delala na področju financ, planiranja, kontrolinga in poročanja matični družbi, upravi in nadzornemu svetu, nato pa še v zavarovalnici Generali kot vodja notranje revizije, kjer je tudi vzpostavila funkcijo notranje revizije skladno z zakonodajo in mednarodnimi standardi ter bila imenovana za nosilko ključne funkcije.

    Opravila je strokovni licenci za preizkušeno notranjo revizorko pri Slovenskem inštitutu za revizijo in Certification in Risk Management Assurance (CRMA) pri IIA (Institute of Internal Auditors).

    Več kot 20 letne izkušnje v gospodarstvu na področjih vodenja, notranje revizije, svetovanja, izboljšav organizacije poslovanja, korporativnega upravljanja in upravljanja s tveganji, vzpostavitve in izboljšav poslovnih procesov, planiranja, financ, implementacije strategij ter postavljanja in uresničevanja ciljev ji omogočajo dobro poznavanje poslovanja družb ter osredotočenost na potrebe in izzive strank ter iskanje optimalnih rešitev.

    Poslovne izkušnje dopolnjuje z raznovrstnimi dodatnimi znanji in veščinami. Na IEDC – Bled School of Management je opravila Effective Leadership Program: Leading Myself, Leading the Team, Leading the Business, Project Work and Presentations. Med drugim je opravila tudi izobraževanje za mediatorko pri Društvu mediatorjev Slovenije, enoletno izobraževanje iz transakcijske analize s pridobljenim certifikatom TA-101 Evropske zveze za transakcijsko analizo in drugo.

    Je certificirana MBSR učiteljica. Zadnja leta se intenzivno izobražuje in posveča področju čuječnosti. Za vodenje programov MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction – obvladovanje stresa s pomočjo čuječnosti) se je izobraževala direktno »pri virih« – na Medicinski fakulteti Univerze Massachussetts, Center for Mindfulness in Medicine, Health Care, and Society (CFM) v ZDA (utemeljitelj programa je dr. Jon Kabat-Zinn) ter na Institute for Mindfulness-Based Approaches (IMA) v Berlinu, ki je najstarejši in najbolj izkušeni inštitut za usposabljanja MBSR učiteljev v Evropi ter standard odličnosti v Evropi in na mednarodni ravni za treninge učiteljev MBSR programov.

    Je tudi specializantka transakcijsko analitične psihoterapije ter v procesu izobraževanja in supervizije za certificirano TA svetovalko.

    Mateja deluje profesionalno, organizirano in zanesljivo, etično, transparentno, zaupno, z osebno integriteto in pozitivnim odnosom. Verjame v jasno in odprto komunikacijo. Ves čas vedoželjno poglablja svoje znanje in izkušnje ter se uči o sebi. Pozitivni učinki prakse čuječnosti so se ji izkazali koristni tako na poslovnem področju vodenja in obvladovanja stresa, na področju medosebnih odnosov, kot tudi osebno, na področju zdravja, osebnega zadovoljstva in večje kakovosti življenja. Osebno prakso in izkušnje združuje z željo, da bi tudi drugi doživeli te koristi.


    IN-HOUSE izobraževanje

    Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
    >> Pošljite povpraševanje

    Avtorji

    Mateja Lenarčič

    Splošni pogoji

    SEMINARJI

    Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.