Neplačane terjatve v veliki meri vplivajo na finančno sposobnost podjetja, zmanjšujejo likvidnost in v najslabšem primeru vodijo v insolventnost podjetja. Izterjava neplačanih zapadlih obveznosti je dobila še posebno velik pomen v zadnjem letu, ko je zaradi pandemije veliko podjetij beležilo padec prometa in s tem upad prihodkov.
Izredno pomembno je, da s procesom izterjave začnemo takoj oziroma v nekaj dneh po zapadlosti terjatve. Statistično je namreč dokazano, da starejša kot je terjatev, manjša je možnost, da bo upnik prišel do poplačila.
Rešitev je v sistematično izdelanem in preizkušenem scenariju izterjave, izdelavi čvrste strategije in upoštevanje načina komunikacije glede na specifiko primera in glede na situacijo, česar se boste naučili na interaktivni delavnici.
Koristi
- Nadgradili boste znanje in kompetence do te mere, da boste dosegli poplačilo obveznosti.
- Pridobili boste veščino vodenja in usmerjanja pogovora v postopku izterjave.
- Nadgradili boste stopnjo profesionalnosti v težavnejših oblikah komunikacije.
- Razvili kompetenco sprejemanja in podajanja neprijetne informacije (zavrnitve) ter vodenja pogovora v postopku izterjave.
- Pridobili boste ustrezna znanja, veščine in kompetence s področja komunikacije, s katerimi boste lahko tudi v najtežjih situacijah ohranili lastno integriteto in suverenost ter s sogovornikom dosegli »zmagam – zmagaš« rešitev in tako zagotovili dolgoročno partnersko sodelovanje s stranko.
Vsebina
- Razlogi plačilne nediscipline in različni pristopi v komunikaciji
- Odnos do izterjave
- Cilji učinkovite in profesionalne telefonske izterjave
- Primerjava učinkovitosti pisne, ustne in telefonske izterjave
- Najpogostejše pasti pri izterjavi v praksi
- Izdelava čvrste strategije in korakov
- Vodenje in usmerjanje pogovora v postopku izterjave
- Načini komunikacije s prijaznim »izogibovalcem«, kroničnim neplačnikom, zamudnikom, klepetuljo in dramatikom.