Prodajnik je odgovoren za doseganje prodajnih ciljev, ki jih določi podjetje. To vključuje doseganje kvot prodaje, povečanje prodaje, izboljšanje konverzij in povečanje povprečne vrednosti nakupa.
Za doseganje ciljev in pospešitev prodaje so pomembne vsaj tri predpostavke:
- Postavljeni pametni cilji,
- Izvedba akcijskega načrta in
- Komunikacija v prodajnem timu.
Ali ste pripravljeni izboljšati svoje prodajne rezultate in preseči svoje cilje? Pridružite se nam na ekskluzivni delavnici pospeševanje prodaje!
Izobraževanje je zasnovano kot interaktivna delavnica, na kateri boste na praktičnih primerih obdelali celoten tok postavljanja pametnih ciljev, izvedbe akcijskega načrta in učinkovite komunikacije v ekipi na področju prodaje.
Skozi izobraževanje boste spoznali:
- ključne strategije za postavljanje pametnih prodajnih ciljev in kako jih učinkovito doseči.
- najpogostejše izzive, s katerimi se soočajo prodajne ekipe, in kako jih premagati s praktičnimi rešitvami.
- uporabo umetne inteligence za optimizacijo vaših prodajnih procesov in povečanje uspešnosti.
- konkretne akcijske načrte, ki vam bodo pomagali doseči vaše prodajne cilje v krajšem času.
- izzive na trgu, konkurenčno ponudbo in spremenjenime pogoje v ekipi.
Preverite še ostala izobraževanja s področja Računovodstvo in finance. Pomagala vam bodo razjasniti številne dileme iz prakse.