Vpliv ZVOP-2 na varstvo osebnih podatkov v vzgoji in izobraževanju

Praktično online izobraževanje v živo
Predavatelji:Alenka Jerše

269,00  DDV ni vštet v ceno

Kraj izvedbe:Vaš računalnik – Zoom

 

Bodite seznanjeni, kako novi ZVOP-2 vpliva na varstvo osebnih podatkov vključenih otrok in mladostnikov, njihovih staršev ter zaposlenih v zavodu!

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.


Vpliv ZVOP-2 na varstvo osebnih podatkov v vzgoji in izobraževanju


Pozor: seznanite se z vsemi novostmi, ki jih prinaša nov Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), ki začne veljati 26. januarja 2023!

V okviru vašega vzgojno-izobraževalnega zavoda, pa naj je to vrtec, osnovna ali srednja šola, dijaški dom ali zavod za otroke s posebnimi potrebami, vsakodnevno obdelujete ogromno količino osebnih podatkov predšolskih otrok, učencev, dijakov ter njihovih staršev in seveda zaposlenih ter drugih, ki se vključujejo v delo in dejavnosti zavoda.

Ker gre za osebne podatke občutljivih skupin, morajo ti biti še posebej dobro zaščiteni, njihova zasebnost pa skrbno varovana.

15. decembra 2022 je bil sprejet nov Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), ki začne veljati 26. januarja 2023. Ta prinaša številne novosti, ki jih zaposleni v vzgoji in izobraževanju morate dobro poznati in vnesti v svojo vsakodnevno prakso.

Z osebnimi podatki, ki jih zbirate, pa upravljajo tudi zunanje organizacije, kot so, na primer, ponudniki storitev za učitelje in starše ter računovodsko-administrativne naloge zaposlenih. Zagotavljanje varstva osebnih podatkov in zasebnosti je v osnovi usmerjeno v to, katere podatke sploh smete zbirati na podlagi področne zakonodaje in katere podatke bi želeli zbirati, za njih pa bi potrebovali soglasje. Zato je izjemnega pomena, da veste, kako z njimi ustrezno in zakonodajno skladno ravnati, da je kakršnakoli nadaljnja obdelava zakonita in učinkovita.

Ob vsem dobro znani Splošni uredbi o varstvu podatkov (GDPR), ki je bila sprejeta maja 2018, bo v kratkem sprejet tudi nov Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Ta med drugim ureja dodatne vidike na področju videonadzora, pooblaščenih oseb za varstvo osebnih podatkov (DPO), varnosti osebnih podatkov in ocen učinka, obdelave osebnih podatkov za raziskovalne namene, izrekanja potencialno zelo visokih glob, kot jih določa GDPR … Ob tem prinaša še številne druge novosti, ki jih zaposleni v vzgoji in izobraževanju morate dobro poznati in vnesti v svojo vsakodnevno prakso.


Program:

  • varstvo-osebnih-podatkov-v-vzgoji-in.izobrazevanju.pngKaj ZVOP-2 novega prinaša vrtcem in šolam na področju varstva osebnih podatkov in zasebnosti in na kaj morate biti posebej pozorni?
  • Katere podatke vrtec in šola lahko zbirata po šolski zakonodaji?
  • Kako morajo biti oblikovana soglasja za uporabo osebnih podatkov za dejavnosti šole, ki niso opredeljene v področni zakonodaji?
  • Kako uvesti in izvajati videonadzor – kje lahko in kdaj ter kakšni so pogoji ter kaj ZVOP-2 spreminja?
  • Kakšne so obveznosti in dolžnosti vseh zaposlenih in vaše pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov (oz. DPO-ja) po novem?
  • Kako ravnati, kadar pride do nepooblaščenega dostopa in/ali zlorabe osebnih podatkov in koga morate obveščati?

Udeleženci boste prejeli razumljiva pojasnila o tem:

  • kaj so ključne novosti ZVOP-2, ki vplivajo na osebne podatke in zasebnost v VIZ;
  • kaj te pomenijo za vaše delovanje, varovanje in zaščito osebnih podatkov, ki jih zbirate in upravljate;
  • katere so nove dolžnosti zaposlenih ter vašega DPO-ja in
  • kako jih izpolnjevati v vsakodnevni praksi.

Razrešili boste dileme iz vaše prakse:

  • Kaj ZVOP-2 novega prinaša vrtcem in šolam na področju varstva osebnih podatkov in zasebnosti in na kaj morate biti posebej pozorni?
  • Katere podatke vrtec in šola lahko zbirata po šolski zakonodaji?
  • Kako morajo biti oblikovana soglasja za uporabo osebnih podatkov za dejavnosti šole, ki niso opredeljene v področni zakonodaji?
  • Kako uvesti in izvajati videonadzor – kje lahko in kdaj ter kakšni so pogoji ter kaj ZVOP-2 spreminja?
  • Kakšne so obveznosti in dolžnosti vseh zaposlenih in vaše pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov (oz. DPO-ja) po novem?
  • Kako ravnati, kadar pride do nepooblaščenega dostopa in/ali zlorabe osebnih podatkov in koga morate obveščati?

Predavateljica:

Alenka Jerše

alenka-jersePri Informacijskem pooblaščencu se je zaposlila marca 2007. Do februarja 2009 je opravljala delo svetovalke pooblaščenca na področju varstva osebnih podatkov in dostopa do informacij javnega značaja. Od marca 2009 je opravljala delo generalne sekretarke pri Informacijskem pooblaščencu, od avgusta 2015 pa je namestnica informacijske pooblaščenke. Je avtorica strokovnih člankov s področja varstva osebnih podatkov. Informacijskega pooblaščenca zastopa v mednarodni delovni skupini Article 29 Working Party. Mednarodne izkušnje si nabira s predavanji v tujini, kot strokovnjakinja sodeluje tudi v projektih medinstitucionalnega sodelovanja.

 

 


 

Preverite še ostala izobraževanja iz – Vzgoja in izobraževanje, Javni sektor. Pomagali vam bodo razjasniti številne dileme iz prakse.

IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje

Predavatelji

Alenka Jerše

Pri Informacijskem pooblaščencu se je od leta 2007 ukvarjala s strokovnim delom tako na področju varstva podatkov, kot tudi dostopa do informacij javnega značaja. Od 2009 je opravljala delo generalne sekretarke, od 2015 pa je namestnica pooblaščenke za področje varstva podatkov. V okviru svojega dela zastopa pooblaščenca v Evropskem odboru za varstvo podatkov in Global Privacy Assembly, prav tako je Slovenijo zastopala kot nacionalni strokovnjak v delovnih skupinah EU. Je avtorica strokovnih člankov in predava na različnih dogodkih, kot strokovnjakinja pa je sodelovala tudi v različnih mednarodnih projektih in projektih EU.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo online seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo online seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se online seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se online seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi online seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.