fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Vodenje v času digitalizacije

Seminar
Ura: –
Strokovnjaki:
Praktična online delavnica

268,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Raziskava globalnih trendov na področju človeških virov (2020 Deloitte Global Human Capital Trends) je pokazala:

  • 90 % anketirancev meni, da vse večja potreba po hitrih in široko zastavljenih spremembah ključna za uspeh njihovih organizacij v naslednjih 10 letih,
  • le 55 % anketirancev pa smatra, da so se njihove organizacije v stanju spreminjati v obsegu in hitrosti, ki se od njih zahteva.

Vir: Deloitte: Digital Transformation Must Be Addressed at the Leadership Level


Kako voditi svojo ekipo skozi digitalno preobrazbo?

Zaradi hitrega razvoja gospodarskega okolja v smeri digitalizacije potrebujete vodje nujno nove kompetence, znanja in veščine.

Digitalna preobrazba je neobhodna za vse organizacije, ki želijo še dalje uspešno poslovati.

V tem procesu morate direktorji in vodje razmišljati strateško, agilno, podporo morate najti v izbranih digitalnih orodjih, nujno morate prilagoditi poslovno kulturo, zaposlenim pa pomagati lažje ter hitreje sprejeti neizogibne spremembe.

  • Katere so spremembe, ki jih od podjetja terja digitalizacija?
  • Katera znanja in veščine potrebujete kot vodje, da boste lahko šli v korak s časom?
  • Katere digitalne pripomočke uporabiti?
  • Kako se uspešno izogniti glavnim pastem digitalizacije, zaradi katerih nekaterim ne uspe?

Ključne koristi delavnice

  • Nadgradili boste znanje in razumevanje glede zahtev digitalizacije.
  • Vedeli boste, kateri elementi digitalizacije so smiselni za vas in vašo organizacijo.
  • Spoznali boste ključne vodstvene kompetence in veščine, ki jih morate nadgraditi.
  • Prejeli boste priporočila za izbor ustreznih digitalnih platform aplikacij v podporo vodenju.
  • Spoznali boste pasti digitalizacije – in kako se jim izogniti.
  • Prejeli boste odgovore na vaša konkretna vprašanja in izmenjali dragocene izkušnje!

Zagotovite si znanje in veščine, ključne za vodstvene položaje v dobi digitalne preobrazbe in hitrih tehnoloških sprememb.


Kratek webinar s predavateljico o tem, kaj je digitalna transformacija


Vsebina delavnice

  • Dimenzije digitalne transformacije in kompetence ter veščine, potrebne za vodenje skozi digitalno preobrazbo
  • Usmeritve za oblikovanje ciljev in dobro zastavljene strategije digitalnega razvoja
  • Vzpostavitev poslovne kulture, prilagojene digitalu
  • Uporaba digitalnih pripomočkov pri vodenju, povezava ključnih procesov vodenja z digitalnimi rešitvami
  • Primeri procesov in vodstvenih nalog ter relevantnih digitalnih podpornih rešitev
  • Agilno vodenje timov, projektov, organizacij ter spodbujanje inovativnosti
  • Premagovanje odpora/strahu zaposlenih pred digitalnimi spremembami
  • Pasti digitalizacije – in kako se jim izogniti

Avtorji

Ksenija Škrlj

Ksenija Škrlj je poslovna svetovalka in izkušena strokovnjakinja s področja digitalizacije in industrije 4.0. V številnih proizvodnih podjetjih različnih panog je svetovala pri postavitvi strategije ter izvedbi projektov digitalne preobrazbe, s posebnim poudarkom na celostnem pristopu, vključevanju vseh ravni in deležnikov ter postavljanju konkretnih, merljivih ciljev. Pred svetovalnim delom je na poziciji izvršne direktorice za digitalizacijo (CDO) v mednarodnem proizvodnem podjetju med drugim skrbela za implementacijo digitalnih tehnologij v proizvodnjo, ter pridobila obsežno znanje o optimizaciji proizvodnih procesov. Ksenija se zaveda, da je za ustvarjanje trajnostnih poslovnih praks ključno združiti napredne tehnologije in okoljsko ozaveščenost. Z namenom poglabljanja svojega znanja na tem področju je opravila certifikacijo za Business Sustainable Management na Cambridge Institute for Sustainability. Odlikuje jo strateško razmišljanje, povezano z globokim razumevanjem tehnoloških trendov in trajnostnih načel, zaradi česar je iskana soustvarjalka uspešnih projektov.

Splošni pogoji

Po potrditvi izvedbe boste prejeli predračun, ki ga je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo online seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo online seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se online seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se online seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi online seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.