POZOR: Najti in zaposliti dobrega prodajalca je šele začetek – takrat se vaše delo šele prav začne
Prodaja je lahko težka naloga in motiviranje prodajne ekipe za vsakodnevno spremljanje potencialov ter zaključevanje nakupov je zahtevno. Zavrnitev je del prodaje, zaradi česar so lahko nekateri dnevi težji od drugih.
Trden set strategij za motivacijo vaših prodajnikov ne bo povečal le dobička pod črto, temveč bo povečal tudi zadovoljstvo znotraj ekipe in zmanjšal fluktuacije.
Ključno je, da si kot vodja vzamete čas in izdelate strategijo, kako boste najbolje pripravili in motivirali vašo prodajno ekipo, pri tem pa so nove ideje, znanja in preverjene dobre prakse zlata vredne. Da boste pri svojem delu še uspešnejši, se udeležite praktične delavnice.
Komu je seminar namenjen?
Seminar je namenjen vodjem prodajnih ekip in oddelkom ter vsem, ki jih tematika zanima.
Zakaj se morate udeležiti delavnice:
- da bo vaša prodajna ekipa v popolnosti izkoriščala svoj potencial,
- da boste z lahkoto in dobro voljo dosegali zastavljene cilje in prodajne rezultate,
- da boste razumeli psihologijo za tem, kaj motivira posamezno osebo in to znali uporabiti,
- da boste izdelali akcijski načrt za doseganje prodajnih ciljev,
- da boste lažje komunicirali z ekipo in uspešno usmerjali tudi »problematične« člane,
- da boste znali zgraditi pristno in pozitivno timsko kulturo!
Kratek pregled vsebine:
- 5 ključnih razlik med prodajo in vodenjem prodaje
- Osnovne naloge vodje prodaje
- Psihološke značilnosti »prodajnikov/prodajalcev« in kako jih motivirati
- Kaj so resnični motivatorji pri delu v prodaji
- Akcijsko načrtovanje za doseganje prodajnih ciljev
- Finančno in nefinančno motiviranje prodajnega tima
- Učinkovita komunikacija in ustrezen odnos kot ključ do uspeha v vodenju
- Kako zgraditi timsko kulturo
- Kaj in kako s »problematičnim« prodajalcem v timu