ZAKAJ LJUDJE KUPIMO?
Radi bi verjeli, da so naše nakupne odločitve racionalne… a je temu res tako?
Ne glede na to, ali gre za spletne nakupe (bolj aktualne v trenutnem času) ali nakupe v trgovinah, jedro marketinga in prodaje je še vedno prepričevanje. Da nekoga prepričamo, ga moramo nagovoriti, ključno pri tej komunikaciji pa je vedenje, kako ljudje razmišljamo.
Naučite se, kako subtilno usmerjati kupca – na praktični online delavnici v živo.
Komu je delavnica namenjena?
Vsem, ki se ukvarjate z marketingom, s prodajo ali ki kakor koli drugače želite vplivati na nakupne odločitve posameznikov.
Online delavnica v živo vas bo podprla s praktično aplikativnim znanjem. Tako boste bolje:
- razumeli in znali predvideti proces odločanja – ter to znanje uporabili za učinkovito komunikacijo,
- poznali najnovejša odkritja o delovanju možganov, relevantna za učinkovit marketing in prodajo,
- razumeli, kakšen nevrološki učinek ima na potrošnika izredno stanje, kot je trenutna epidemija,
- vedeli, kako učinkovito predstaviti vašo edinstveno ponujeno vrednost (unique value proposition),
- znali sprožiti pozitivna čustva ob misli na vaš brand, izdelek, storitev.
- Proces oblikovanja odločitve v možganih
- Kje v možganih se sprejme odločitev
- Spremenjeno vedenje v času izrednih razmer in kako odgovoriti nanj
- Moč podzavesti in podtalni nevrološki procesi
- Bolečina in odločanje
- Unique value proposition z vidika nevroznanosti
- Branding, sledilci in asociacije
- Naši čuti, percepcija in vpliv na nakupne odločitve
- Prodaja brez “prodaje”
- Wllingness to pay and perceived value