Težavni sodelavci v podjetjih in javnih ustanovah so večni nasprotniki, neprilagodljivi in nemotivirani sodelavci, ki ne prinašajo želene učinkovitosti, prav nasprotno, vnašajo nemir, povzročajo konflikte in negativno vplivajo na celotno ekipo.
Kot vodja ukrepajte pravočasno!
Naučite se, kako vešče voditi težavne sodelavce, kako si zagotoviti avtoriteto in s pozitivno energijo motivirati celotno ekipo.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena vsem nivojem vodstvenih delavcev v podjetjih in javnih ustanovah.
Pomembno: Online izobraževanja v živo spremljate preko lastnega računalnika/ tablice/ pametnega telefona, zato vam ni treba zapuščati doma oz. delovnega mesta. Omogočena je nemotena interakcija ter zastavljanje vprašanj (po mikrofonu ali pisno).
Izjave udeležencev preteklih izvedb: S čim ste bili najbolj zadovoljni?
»Predstavitev, interakcija, debata. Predavanje je doseglo in preseglo moja pričakovanja.«
🗩 Peter Peternel, ADD d.o.o.
»Interakcija, kompetentnost, znanje in pozitivna energija simpatične predavateljice.«
🗩 Tomaž Bizjak, Vaillant d.o.o.
»Zelo praktična delavnica brez suhoparne teorije.«
🗩 Nataša Svržnjak, UL, Fakulteta za upravo
»Najbolj sem bila zadovoljna z razlago naših težav in odgovori točno kako situacije rešiti.«
🗩 Barbara Kelc, Čadež d.o.o.
»Vaša delavnica se mi je bila zelo všeč zaradi same teme (s katero se vsi srečujemo) ter gradiva, ki je zelo dobro napisano. Predavateljica je podala tudi konkretne primere, kar je še posebej dobrodošlo. Všeč mi je bilo tudi, da smo si s soudeleženci izmenjali svoje težave in predloge za izboljšave.«
🗩 Simon Podlogar, delovodja, Melamin d.d.
»Predavanje je bilo dovolj kratko in obenem dovolj zanimivo. Poleg tega sem dobila kar nekaj uporabnih nasvetov, kako ravnati s težavnimi zaposlenimi.«
🗩 Jelka Vrhovec, vodja planske službe, Metrel Mehanika d.o.o.
Zakaj si moram rezervirati čas in se udeležiti delavnice?
- Ker vam bo priznana strokovnjakinja Franka Bertoncelj pojasnila, kako ravnati v težavnih in konfliktnih situacijah in kako pred negativnimi vplivi zaščititi celotno ekipo,
- ker se boste naučili profesionalnih komunikacijskih tehnik, s katerimi boste z vašo ekipo suvereno dosegli zastavljene cilje,
- ker boste vedeli, kako ravnati v slučaju konfliktov in kako razviti in izkoristiti potencial težavnih sodelavcev in celotne ekipe.
Vsebina
Orodja za vodenje težavnih zaposlenih
- Jasna komunikacija in tehnike razgovorov
- Kritika, povratna informacija in vodenje razgovorov
- Sprejemanje in spoštovanje
- Krepite avtoritete vodje
- Določitev jasnih pravil in omejitev
- Suverena reakcija na upor
- Prekinitev spora
- Ukrepi za ponovno vzpostavitev zaupanja
Izboljšajte uspešnost
- Prepoznavanje neučinkovitosti, nemotiviranosti in konfliktov
- Prepoznavanje potenciala zaposlenih in njihovo koriščenje
- Motivacija in uvajanje sprememb
- Pravi zaposleni na pravem mestu
- Dosledno izvrševanje odločitev