Na predavanju boste izvedeli:
- Ključne točke: Kako deluje, kaj je novo, drugače, kakšne so omejitve?
- Word: Kako enostavneje pišete besedila, pripravljate vsebine, lektorirate, prevajate in predelujete besedila
- Excel: Kako učinkovito obdelate podatke ter si lahko pomagate pri naprednih analizah
- Powepoint: Kako z AI pripravite odlične prezentacije, kako prezentacije analizirate in pripravite njihove povzetke
- Outlook: kako enostavno pišete e-sporočila, avtomatske odzive, povzemate sporočila…
Učili se bomo s praktičnimi primeri, ki jih boste lahko sami neposredno uporabili v praksi – da boste delali hitreje, učinkoviteje in da boste dobivali zares relevantne odgovore.
Copilot je nadgradnja MS Office-a, s pomočjo katere lahko umetno inteligenco poženete neposredno v vašem Wordu, Excelu, Powerpointu, Teamsih in Outlooku.
Odpade torej kopiranje datotek in podatkov sem ter tja, mail se vam izpiše kar v outlooku, Copilot vam pomaga pripraviti vaše prezentacije, napredne analize itd
Ne zamudite praktične delavnice in se naučite, kako si z umetno inteligenco pomagati enostavneje kot kadarkoli poprej.
O predavatelju
Peter Mesarec
Peter je v zadnjem letu verjetno najbolj poslušan predavatelj ChatGPT in AI, podjetjem pomaga pri implementaciji ChatGPT v procese in izobražuje zaposlene o tem, kako lahko pohitrijo svoje delo z uporabo ChatGPT.
Program seminarja
- Kako se Copilot razlikuje od ChatGPT
- Kako deluje Copilot in kakšne so njegove omejitve
- Copilot v Wordu – pisanje besedil in priprava vsebin
- Copilot v Wordu – lektura, prevajanje in predelava besedil
- Copilot v Wordu – analiza daljših besedil
- Copilot v Excelu – obdelava podatkov
- Copilot v Excelu – pomoč pri naprednih analizah v Excelu
- Copilot v Powepointu – priprava prezentacij z umetno inteligenco
- Copilot v Powerpointu – analiza in povzetki prezentacij
- Copilot v Outlooku – Priprava e-sporočil v Outlooku
- Copilot v Outlooku – povzemanje e-sporočil
- Copilot kot del Teams sestankov
Preverite še ostala izobraževanja s področja Menedžment. Pomagala vam bodo razjasniti številne dileme iz prakse.
IN-HOUSE izobraževanje
Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje
Avtorji
Peter Mesarec
Peter je strokovnjak spletnega marketinga, ki je marketing videl skozi oči agencije (Red Orbit), bil je in-house marketingar in vodil lastno podjetje.
Tako govori tri različne jezike marketinga in razume prednosti in omejitve, s katerimi se srečujete pri delu.
Danes deluje kot svetovalec podjetjem in agencijam v regiji in v svetu, ter izobražuje njihove marketinške ekipe o pripravi in izvedbi marketinških strategij. Skupaj se lotevajo optimizacije za iskalnike, vzpostavitve in sledenja rezultatov v analitiki, oglaševanja in e-mail marketinga. Mnogim podjetjem je pomagal pri pripravi vstopa na tuje trge in izvedbi marketinških akcij ob vstopu na tuje trge.
Redno je član komisij, ki izbirajo najuspešnejše slovenske in tuje spletne projekte, s čimer dodatno razume kaj loči uspešne od neuspešnih spletnih nastopov.
Večkrat je bil izbran za najboljšega predavatelja na mednarodnih konferencah, kot gosta ga vabijo tudi na slovenske Univerze.
Splošni pogoji
Po potrditvi izvedbe boste prejeli predračun, ki ga je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo online seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo online seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se online seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se online seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi online seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.
Posebne ugodnosti
Posebne ugodnosti
- drugi udeleženec 10 % popusta,
- tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
- 10 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.
NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20 Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.