Zaposleni v javnem sektorju morate uporabljati e-vročanje po Zakonu o splošnem upravnem postopku (ZUP) in izvajati e- poslovanje po Uredbi o upravnem poslovanju, da je delovanje:
- zakonodajno skladno – saj to od vas zahtevata tako ZUP kot tudi Uredba o upravnem poslovanju;
- učinkovito in hitro – uporaba elektronskih postopkov namreč omogoča hitrejše in učinkovitejše izvajanje upravnih postopkov, saj se lahko dokumenti elektronsko pošiljajo in obdelujejo veliko hitreje kot v papirnati obliki. To pripomore k zmanjšanju birokracije in čakanja strank na odločitve;
- okolju prijazno ter varčno – uporaba elektronskih dokumentov in komunikacije zmanjšuje potrebo po uporabi papirja, hkrati pa zmanjša stroške za tiskanje, pošiljanje in shranjevanje dokumentov v fizični obliki;
- bolj prijazno strankam – izkušnjo strank se izboljša, saj omogoča oddajo vlog, pridobivanje informacij in komunikacijo z organi javne uprave na bolj priročen način …
Zato se javni sektor tako širom sveta in tudi pri nas vse bolj usmerja k e- poslovanju in e-vročanju, saj to prispeva k bolj učinkoviti in transparentni javni upravi, ki bolje služi svojim strankam in družbi kot celoti.
Zaposleni v javnem sektorju pa se lahko soočate z različnimi težavami in dilemami pri e-vročanju in e- poslovanju, kot so:
- vedno spreminjajoči se predpisi (kar zahteva nenehno prilagajanje in posodabljanje postopkov);
- tradicionalna organizacija dela (obstoječi postopki ne omogočajo elektronskega poslovanja);
- pomanjkanje znanj in izkušenj (dolgoletno delo na tradicionalni način in prehiter prehod na uporabo elektronskih orodij ter postopkov lahko otežita vsakdanje delo);
- tehnične težave (starejša tehnična oprema, občutljivost varovanja podatkov, premalo tehnične podpore) …
Da bo prehod na e- poslovanje in e-vročanje olajšan, se udeležite usposabljanja, kjer bo predavateljica predstavila vse ključne novosti in podala napotke priporočila, kako jih uvajati v praksi.
Razrešili boste dileme
- Kaj dejansko pomeni e-poslovanje v sodobni upravi in širšem javnem sektorju in zakaj ga moramo izvajati
- Kakšne so bistvene dileme in izzivi e-vročanja v praksi
- Kaj od vas zahteva pravna podlaga za e-vročanje v ZUP-u
- Kakšen je pravilen postopek e-vročanja: na kaj morate biti pozorni pri izvedbi, da bo pravilno
- Kakšne so pravice in obveznosti strank v postopku e-vročanja
- Kaj nas lahko naučijo praktični primeri in najboljše prakse
- Kakšne so možnosti in izzivi pri vpeljavi e-vročanja v vaši organizaciji
Sedaj imate priložnost, da usvojite ključna znanja ter spretnosti za uspešno obvladovanje izzivov e-vročanja in elektronskega poslovanja po Zakonu o splošnem upravnem postopku (ZUP). Ne zamudite te priložnosti za izboljšanje vaše strokovnosti in učinkovitosti v javni upravi. Prijavite se zdaj
Online seminar pa spremljate preko lastnega računalnika ali mobilne naprave, ni vam treba zapuščati delovnega mesta ali doma.
Vprašanja nam lahko pošljete tudi vnaprej – na e-naslov: [email protected]
Program
- Kaj dejansko pomeni e-poslovanje v sodobni upravi in širšem javnem sektorju in zakaj ga moramo izvajati
- Kakšne so bistvene dileme in izzivi e-vročanja v praksi
- Kaj od vas zahteva pravna podlaga za e-vročanje v ZUP-u
- Kakšen je pravilen postopek e-vročanja: na kaj morate biti pozorni pri izvedbi, da bo pravilno
- Kakšne so pravice in obveznosti strank v postopku e-vročanja
- Kaj nas lahko naučijo praktični primeri in najboljše prakse
Predavateljica
dr. Bojana Zadravec
Predavateljica za predmeta Javna uprava in upravno poslovanje ter Državna uprava in upravni postopek. 38 let je vodila upravne postopke. Ima več kot desetletne izkušnje pri izvajanju usposabljanj iz splošnega upravnega postopka. Usposabljanja je izvajala tudi preko Upravne akademije pri Ministrstvu za javno upravo.
Osebni status posameznika, liberalizacija in harmonizacija predpisov na tem področju, poenostavitev upravnih postopkov in njihovo približevanje strankam so teme, s katerimi se ukvarja predavateljica. Svoja razmišljanja, mnenja in predloge objavlja doma in v tujini, predvsem v Avstriji, Nemčiji in Švici. S sodelovanjem na kongresih matičark in matičarjev v 10 evropskih državah predavateljica sooblikuje predloge za harmonizacijo predpisov na področju osebnega statusa v Evropi.