fbpx

Prijava v portal: 

Interno glasilo kot orodje internega komuniciranja

Nasveti pri načrtovanju glasila

Pri načrtovanju glasila (ali pa pri prenovi obstoječega) upoštevajte naslednje kriterije: poslanstvo internega glasila, narava bralcev, oblikovanje glasila. 

Uredništvo

Vsako glasilo ima uredniški odbor, ki je sestavljen iz članov, ki imajo uredniško in novinarsko znanje in članov iz različnih delovnih področij podjetja. 

Vsebina

Glasilo mora biti strokovno in profesionalno, bralcem mora predstavljati aktualne teme.

Rubrike naj si sledijo po zastavljenem vrstnem redu, objavljajte jih dosledno. Najbolj branih rubrik nikoli ne izpustite, saj jih bralci pričakujejo. Razočaranje ob ugotovitvi, da jim tokrat nimamo kaj povedati, pomeni zmanjšanje verodostojnosti in zaupanja, kar posledično pomeni izgubo bralcev. Časopis brez bralcev pa je precej drago orodje komuniciranja!

Oblikovanje

Dogaja se, da so interni časopisi vsebinsko bogati, oblikovno in slikovno pa skromnejši. Oblikovanja glasila zato ne prepustite naključnemu ali samooklicanemu oblikovalcu. Pri oblikovanju sledite načelu, da ena slika pove več kot sto besed. Z neprimerno oblikovanim glasilom lahko zagrešite svoj osnovni namen. Pomembno je, da je glasilo v skladu s celostno grafično podobo ustanove. Vsekakor je priporočljiv umirjen videz glasila, ki ga dosežete z tiskanjem v manjšem številu barv. Grafi in tabele naj bodo enotni. S tiskarjem se pogovorite o kakovosti in gostoti papirja, ki zelo vplivata na kakovost tiska.

 

Sodobna orodja vodenja

 

Več o tej temi preberite v priročniku Sodobna orodja vodenja

 
Dodaj odgovor