fbpx

Prijava v portal: 

Kultura odnosov med sodelavci

ob prihodu na delo prijazno pozdravite sodelavce in se od njih ob odhodu domov ravno tako poslovite;Bodite vsak dan pozorni na svoje vedenje:

  • tudi pri komuniciranju s sodelavci uporabljajte čarobne besede »prosim«, »hvala«, »oprostite«, imajo neverjeten učinek;
  • pomagajte si med seboj; če sodelavec naloge ne zna opraviti, vi pa ste na tem področju bolje podkovani, ga naučite, če mu trenutno ne utegnete priskočiti na pomoč, mu prijazno razložite vzrok;
  • medsebojne konflikte rešujte sproti, odkrito in strpno;
  • sodelavca, ki govori po telefonu ali s stranko, ne prekinjamo;
  • nikoli se ne prerekajte ali kritizirajte pred strankami;
  • poskrbite za dobro medsebojno vzdušje (humor, drobne pozornosti, spodbudna misel, pohvala, tolažba …);
  • spoštujte SEBE in DRUGE: »Jaz sem v redu in ti si v redu.«

Odnos nadrejenega do sodelavcev

  • Vodja je zgled komunikacije in postavlja raven kulture komunikacije v podjetju/oddelku;
  • vedno odzdravi sodelavcem;
  • pohvali javno, kritizira na štiri oči;
  • pri odrejanju nalog uporabi » prosim«, ko dobi rezultat, se zahvali,
  • stresanju slabe volje na sodelavce se ne reče »kritika«;
  • vse sodelavce spoštuje, tudi če se po izobrazbi, izkušnjah, starosti in značaju razlikujejo od njega.

 Odnos podrejenega do vodje

  • Vodja je višji po funkciji in ima prednost,
  • vodjo pozdravimo,
  • novemu vodji se predstavimo;
  • vodjo spoštujemo, ni pa se mu treba prilizovati.

 

 

Govori in pisna komunikacija za vsako poslovno priložnost

 

Več o tej temi preberite v priročniku Govori in pisna komunikacija za vsako poslovno priložnost

 
Dodaj odgovor