fbpx

O produktu | Naročnina

Izkoristite možnost brezplačne registracije in dostopajte do izbranih vsebin. Preizkusite sedaj.

Otroci s posebnimi potrebami: Praktično delo

Fonološke motnje – primeri dejavnosti

Splošna navodila Učitelji lahko v učno-vzgojni proces vključite dejavnosti za spodbujanje zaznavanja, razlikovanja, določanja prisotnosti in zaporedja glasov v besedi ter manipulacije z glasovi znotraj besede. Za predlagane dejavnosti ponavadi

Poglej »

Motnje fluentnosti

Otroci z govornimi motnjami, ki jih zaradi njihovih posebnih vzgojno- izobraževalnih potreb usmerjamo kot otroke s posebnimi potrebami, so tisti z motnjami fluentnosti in otroci z zmernimi, težjimi ali težkimi

Poglej »

Fonološke veščine

Razvoj otrokovih fonoloških veščin, predvsem fonološkega zavedanja, je eden od dejavnikov, na osnovi katerega lahko predvidimo uspešnost otroka pri učenju branja. Fonološko zavedanje je jezikovna veščina zavedanja in uporabe glasov

Poglej »

Spodbujanje razvoja govora v prvih razredih

Spodbujanje razvoja jezika v prvih razredih osnovne šole (Nives Skamlič) Govorno-jezikovne veščine se najhitreje razvijajo v obdobju od rojstva do šestega leta življenja. Do takrat otrok brez načrtnega učenja, samo

Poglej »

Otrok od 4. do 5. leta starosti

Otrok od 3. do 5. leta starosti V tem starostnem obdobju otrok postaja vedno bolj kompetenten sogovorec. Sposoben je poslušati zgodbice, jih pripovedovati in si jih izmišljati. Njegov besednjak se

Poglej »

Otrok od 1. do 3. leta starosti

Otrok se uči komunikacije, jezika in govora v interakcijah z odraslimi. Pri učenju uporablja vse čute, najbolj pa sluh in vid. Vidni vtisi so trajnejši od slušnih, zato je pri

Poglej »

Vprašaj strokovnjaka

Prijava na novice