Košarica

Novo za naročnike paketa OPTIMUM: e-obveščanje Preizkusite zdaj >>

[email protected] | 02 250 18 00

Kako ravnati, če je veljavnost ponudbe ponudnika potekla, še preden je naročnik sprejel odločitev o oddaji javnega naročila?

Preden je naročnik sprejel odločitev, je veljavnost ponudbe ponudnika, ki ga želi naročnik izbrati, potekla. Ali je naročnik ponudnika dolžan pozvati, da podaljša veljavnost ponudbe in finančno zavarovanje (če je bilo zahtevano in je poteklo)?

ZJN-3 v tretjem odstavku 90. člena določa, da mora naročnik odločitev o oddaji javnega naročila sprejeti najpozneje v roku 90 dni od roka za oddajo ponudb, vendar je rok za sprejem odločitve po svoji naravi instrukcijski in ne prekluzivni, prav tako zakon ne predpisuje nobenih posledic za naročnika, če to določilo krši. Če pa naročnik odločitve v prej navedenem roku ne sprejme, lahko pride do različnih situacij, zato se večkrat postavi vprašanje, kako jih obravnavati.