Vprašanje prosilca: Informacijski pooblaščenec RS (v nadaljevanju IP) je prejel vprašanje v zvezi z obdelavo osebnih podatkov v postopkih javnih naročil. Prosilec je našel navedbo na spletni strani IPRS, da je obdelava osebnih podatkov zakonita le, v kolikor obstaja za obdelavo osebnih podatkov ena od pravnih podlag, ki jih predpisuje člen 6 (1) Splošne uredbe. […]
Category:Sodna praksa
Vzpostavitev registra konfliktov interesov
Vprašanje prosilca: Pri Informacijskem pooblaščencu (IP) so prejeli zaprosilo za mnenje glede vzpostavitve registra konfliktov interesov. Prosilec pojasnjuje, da želi v Pravilniku o preprečevanju nasprotja interesov urediti tudi vzpostavitev registra konfliktov interesov, saj je, kot to izhaja iz objavljenih sistemskih pojasnil Komisije za preprečevanje korupcije (KPK), najboljši ukrep za zaščito integritete proaktivna transparentnost (vnaprejšnje razkrivanje […]
Razlaga nekaterih pomembnih pravil javno-naročniške Direktive 2014/24/EU – sodba sodišča EU v zadevi C-927/19 (UAB)
Sodišče Evropske unije (v nadaljevanju: Sodišče EU) kot najvišji pravosodni organ Evropske unije (EU) v posameznih zadevah podaja razlago prava EU z namenom, da se v vseh državah članicah EU zagotovi njegova enotna uporaba. Sodna praksa Sodišča EU je zato […]
Odločitev Ustavnega sodišča U-I-180/19-23, ki se nanaša na obligatorno izključitev gospodarskih subjektov zaradi ugotovitve, da sta pri gospodarskem subjektu podani »najmanj dve kršitvi v zvezi s plačilom za delo, delovnim časom, počitki, opravljanjem dela na podlagi pogodb civilnega prava kljub obstoju elementov delovnega razmerja ali v zvezi z zaposlovanjem na črno, za kateri mu je bila s pravnomočno odločitvijo ali več pravnomočnimi odločitvami izrečena globa za prekršek«
Glej tudi odločitev Ustavnega sodišča RS štev. U-I-180/19-17.1 ZJN-3 v 75. členu določa obligatorne in fakultativne izključitvene razloge2. Gre za razloge, na podlagi katerih naročnik že v fazi pregleda in vrednotenja ponudb oz. prijav za sodelovanje ugotovi, ali je nek ponudnik primeren za izvedbo javnega naročila ali ne. V primeru obveznih izključitvenih razlogov mora naročnik […]
Predložitev dokazil o popravnih ukrepih in neposredna veljavnost pravil o popravnem mehanizmu – sodba v zadevi c‑387/19 (NORRÉ-BEHAEGEL)
V sodbi v zadevi C‑387/19 (Norré-Behaegel) z dne 14. 1. 2021 se je Sodišče EU ukvarjalo z vprašanji o tem, kako je treba razumeti določbo člena 57(6) Direktive 2014/24/EU,1 ki ureja tim. mehanizem popravnih ukrepov (self‑cleaning), ter […]
Prepoved razširitve okvirnega sporazuma na naročnike, ki v njem niso izrecno navedeni in dolžnost določitve obsega kasnejših naročil naročnikov, ki niso podpisniki okvirnega sporazuma
(Prepoved razširitve okvirnega sporazuma na naročnike, ki v njem niso izrecno navedeni in dolžnost določitve obsega kasnejših naročil naročnikov, ki niso podpisniki okvirnega sporazuma) Dne 19. decembra 2018 je Sodišče Evropske […]
Izključitev ponudnika zaradi dokazila o nekaznovanosti: Sodba EU sodišča C-178/16, Pokrajina Bolzano proti družbi Impresa di Construzioni ING.E.Mantovani SPA
Dejansko stanje V sodbi št. C‑178/16 je Sodišče EU obravnavalo postopek oddaje javnega naročila, v katerem je naročnik, Pokrajina Bolzano, naročal financiranje, pripravo projekta, izgradnjo in upravljanje novega zavoda za prestajanje kazni zapora v Bolzanu. Ponudbo […]
Dopolnjevanje in spreminjanje ponudb, ugotavljanje tehnične sposobnosti ponudnikov in sklicevanje na zmogljivosti drugega subjekta
Sodišče Evropske unije je v maju 2017 izdalo dve sodbi, C-387/14 in C-131/16, v katerih je med drugim obravnavalo dopustnost dopolnjevanja in spreminjanja ponudb, izkazovanje tehnične oziroma poklicne sposobnosti ponudnikov in možnost sklicevanja na zmogljivosti drugih subjektov. Čeprav se sodbi nanašata […]