Košarica

Novo za naročnike paketa OPTIMUM: e-obveščanje Preizkusite zdaj >>

[email protected] | 02 250 18 00

Kdaj lahko naročnik ponudnika pozove na dopolnitev ponudb?

Osnovno pravilo je, da lahko naročnik pozove ponudnika na pojasnilo, če:

  • so ali se zdijo informacije ali dokumentacija, ki jih morajo predložiti gospodarski subjekti, nepopolne ali napačne oziroma če posamezni dokumenti manjkajo;
  • kadar določenega dejstva naročnik ne more preveriti sam;
  • se informacije oziroma dokumentacija nanaša izključno na takšne elemente ponudbe, katerih obstoj pred iztekom roka, določenega za predložitev prijave ali ponudbe, je mogoče objektivno preveriti.

Skladno s šestim odstavkom 89. člena ZJN-3 ponudnik ne sme dopolnjevati ali popravljati ponudbe, razen kadar gre za popravek ali dopolnitev očitne napake[1], če zaradi tega popravka ali dopolnitve ni dejansko predlagana nova ponudba,