Košarica

Novo za naročnike paketa OPTIMUM: e-obveščanje Preizkusite zdaj >>

[email protected] | 02 250 18 00

Razmejevanje med javnim naročilom in koncesijo

Za razmejitev med tem, ali gre v primeru določenega pogodbenega razmerja za javno naročilo ali koncesijo, se uporablja izključno pravo Evropske unije in zato ni ključno, kako je razmerje opredeljeno v pravnem redu države članice (npr. sodbe Jean Auroux in drugi proti Commune de Roanne, C-220/05 z dne 18. […]

Pravno varstvo pri podelitvi koncesij storitev na nacionalni ravni: (ne)pristojnost Državne revizijske komisije?

Pravno varstvo pri podelitvi koncesij storitev na nacionalni ravni (ne)pristojnost Državne revizijske komisije Pravno varstvo pri podelitvi koncesij se odvisno od vrste koncesij zagotavlja v skladu z ZPVPJN (koncesije gradenj: 62. člen ZJZP) oziroma v skladu z Zakonom o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 80/99 s sprem.) in Zakonom o upravnem sporu (Uradni […]

Direktiva 2014/23 in njen vpliv na pravovarstveni direktivi

Direktiva 201423 in njen vpliv na pravovarstveni direktivi Direktiva 2014/23 določa pravila o postopkih naročanja, ki jih izvedejo javni naročniki in naročniki s koncesijami, katerih ocenjena vrednost ni manjša od mejnih vrednosti iz člena 8 (prvi odstavek 1. člena Direktive 2014/23), v 46. in 47. členu pa ureja tudi vprašanja, ki se nanašajo na pravno […]

Razmejevanje med javnim naročilom storitve in koncesijo

Javno naročanje je v Republiki Sloveniji urejeno zlasti z Zakonom o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/2015; v nadaljevanju: ZJN-3). Z ZJN-3 sta bili v pravni red Republike Slovenije med drugim preneseni Direktiva 2014/24/EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 26. februarja 2014 o javnem naročanju in razveljavitvi Direktive 2004/18/ES (UL L št. 94 […]

Praksa DKOM o dopolnjevanju ponudb

V skladu z določbo 89. člena ZJN-3 lahko naročnik v primeru, če so informacije ali dokumentacija, ki jih morajo predložiti ponudniki, nepopolne ali napačne oziroma če posamezni dokumenti manjkajo, zahteva, da ponudniki v ustreznem roku predložijo manjkajoče dokumente ali dopolnijo, popravijo ali pojasnijo ustrezne informacije ali dokumentacijo, pod pogojem, da […]

Praksa DKOM glede dopolnjevanja, popravljanja, spreminjanja in pojasnjevanja ponudb

Državna revizijska komisija je od začetka veljavnosti ZJN-3 že sprejela nekaj odločitev, v katerih so podana izhodišča nove prakse na področju pojasnjevanja, dopolnjevanja in spreminjanja ponudb. Sklep št. 018-140/2016-6: Nedopustnost dvakratnega pozivanja k dopolnitvi ESPD obrazca V zadevi št. 018-140/2016-6 se je Državna revizijska komisija ukvarjala […]

Dopolnjevanje, popravljanje, spreminjanje in pojasnjevanje ponudb po ZJN-3

Veljavni Zakon o javnem naročanju (ZJN-3) je odpravil definicijo formalno nepopolne ponudbe in nekoliko spremenil določbe, ki se nanašajo na dopolnjevanje, pojasnjevanje, popravo in spreminjanje ponudb. ZJN- 3 pozna le dopustno ponudbo za katero morajo biti v skladu z 29. točko prvega odstavka 2. člena ZJN-3 izpolnjeni […]

Dopolnjevanje, popravljanje, spreminjanje in pojasnjevanje ponudb po ZJN-2

Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o javnem naročanju (ZJN-2E), ki je leta 2014 noveliral tedaj veljavni ZJN-2, je spremenil definicijo formalno nepopolne ponudbe. Formalno nepopolna ponudba je bila definirana kot tista, ki je bila pravočasna in ni bila popolna ali je vsebovala napake v delih, ki niso vplivali na njeno razvrstitev glede na merila […]