Košarica

Novo za naročnike paketa OPTIMUM: e-obveščanje Preizkusite zdaj >>

[email protected] | 02 250 18 00

Nadgradnja pretekle nabave

VPRAŠANJE

Navajate, da ste konec leta 2011 in 2012 nabavili registracijske ure za elektronsko evidentiranje delovnega časa ter ključke za evidentiranje.  Tedaj je bila ocenjena vrednost pod mejno vrednostjo za izvedbo postopka javnega naročila in nabava je bila izvedena kot evidenčno naročilo. Od nabave do konca septembra 2023 ste za vzdrževanje in nabavo dodatnih ključkov za evidentiranje plačali skupaj 45.088,23 EUR brez DDV. Sedaj bi radi izvedli nadgradnjo in tedaj nabavljene registracijske ure povezali na obračun plač. Ocenjena vrednost nadgradnje in vzdrževanja za  obdobje štirih let je 27.880,00 EUR. Nadgradnjo bi izvedel ponudnik, ki je dobavil registracijske ure v letih  2011 in 2012. Zanima vas, ali lahko nadgradnjo izvedete kot evidenčno naročilo. Če  postopek evidenčnega naročila v tem primeru  ni dovoljen, sprašujete, kateri postopek  je ustrezen oziroma v skladu s predpisi o javnem naročanju.